Det er en blogger der åbenbart også har et positivt samarbejde med dem. Søgte på Google efter Rune E. Lundager og fandt frem til hendes blog på http://www.netpenge.info/tips/
Men alt at bedømme efter siden, vil jeg ikke tage hendes ord for at de er gode hele siden er klistret til i reklamer jo :)
Ja jeg så godt denne side... Og Rune fra IQ Medier skal vel også have en chance for at svare for sig...
selv om det er yderst mystisk at oplysningerne om ham ikke er tilgængelige.. Synd hvis det viser sig at være i orden... - Men det er det jo ikke når han ikke er i cvr.dk
Må indrømme at jeg også benytter dem, hvilket fungere uden problemer - der er dog endnu ikke optjent nok til at kunne få en udbetaling fra dem, så om der skulle blive problemer i det område, kan jeg ikke svare så godt for endnu - men ellers så synes jeg godt som deres side og service, samt kampagner.
Hvilken profil har du været oprettet under, så kan vi sætte unikke kliks op og ikke unikke kliks op her live, så burde de give en pæn forklaring, umiddelbart bliver det ellers svært at besvare ellers!