Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender i og har i nogen erfaringer med IQ Medier

Side 1 ud af 8 (76 indlæg)
Tilmeldt 2. Nov 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino.

Kender i virksomheden IQ Medier, og har i nogen erfaringer med virksomheden.

Jeg er blevet kontaktet via e-mail af deres Managing Director, men virksomheden har intet CVR nr. på deres hjemmeside, og erhvervs og selskabsstyrelsen på www.cvr.dk giver intet udslag når jeg søger på IQ Medier.

Virksomheden beskæftiger sig eftersigende med affiliate marketing.

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 12:45

Jeg har også kigget dem via google...  Det er en flot hjemmeside.  Men jeg kan godt forstå din skeptiske holdning, når man ikke kan finde noget..  Der mangler jo ligsom nogle kontaktpersoner på deres hjemmeside, og på CVR.dk  sidder der en meget blandet og broget skare...

jeg tror du skal passe på...

hilsen

michael

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 12:46

Jeg har også kigget dem via google...  Det er en flot hjemmeside.  Men jeg kan godt forstå din skeptiske holdning, når man ikke kan finde noget..  Der mangler jo ligsom nogle kontaktpersoner på deres hjemmeside, og på CVR.dk  sidder der en meget blandet og broget skare...http://cvr.dk/Site/Forms/CompanySearch/CompanySearch.aspx

jeg tror du skal passe på...

hilsen

michael

Tilmeldt 2. Nov 08
Skrevet kl. 12:53

Hej Michael.

Ja jeg syntes også det virkede lidt mærkeligt at de havde referencer på deres hjemmeside som Viasat, og Benjamin.

De skriver de beskæftiger sig med affiliate marketing, og retter kontakt til mig på et af de sites som mit firma kører. Jeg tror ikke de har været forbi min hjemmeside, og set at jeg allerede arbejder med affliate marketing.

Jeg er bare ikke interesseret i at bruge tid på at registrerer en profil på deres side, og begynde at promoverer deres affiliate kampagner. Udover det så er der ikke det helt vilde med kontakt personer på deres side.

Personen der har sendt mig en email har signeret mailen som Rune E. Lundager

Fra Århus
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:54

Pas på !

Ingen CVR nummer

Ingen match på telefonnummer, når man søger på nnerhverv.dk

Ingen match på adresse når man søger på nnerhverv.dk

Jeg kan se at de henviser til ret store kunder, få hvis du har mod på det, oplyst en kontakt hos et af de firmaer, som du så kan kryds referere.

Hvis de ikke kan eller vil det, så løb så hurtigt du kan :)

Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 13:00

Hej

I skal ikke være bange for at bruge dem, jeg bruger dem og ingen problemer!

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 13:00

Jeg blev ringet op af dem, for at høre om jeg ikke ville benytte dem, når jeg nu havde banner og andre reklamer på mit site.

Jeg takkede ja. Jeg ringede til dem, og blev lovet at de ville ringe tilbage. Jeg hørte intet.

Jeg sendte dem mails (beskeder) via deres hjemmeside. Ingen reaktion, før jeg skrev til dem at de skulle slette mig.
Jeg skrev også at deres "klik tæller" ikke stemmer overens med min. De havde noteret ca 4 klik. Min egen sagde mellem 30-45 (havde 3 banner).

De er useriøse, de kan ikke anbefales.

Tilmeldt 2. Nov 08
Skrevet kl. 13:02

Ja folk der ikke har et cvr nr. er som regelt folk der ikke har rent mel i posen.
Det er også derfor jeg ville krydschecke med jer, om der var nogen af jer der kendte til virksomheden.

Jeg har googlet og fundet frem til et blog indlæg hvor der er en blogger der skriver positivt om siden og dens funktioner som affiliate partner, spørgsmålet er bare om Britt som bloggeren hedder har fået udbetalt penge for den affiliate marketing hun har udført for dem.

Jeg kunne forstå det hvis det var at det var en mindre virksomhed måske en enkeltmandsvirksomhed hvor de var helt nye på markedet og endnu ikke havde tjent 50.000 kr. og derfor ikke havde momsregistreret sig, men når de handler med affiliate marketing og de har så store referencer som de har så er det vel bare 1 ordre som gør de er nød til at have cvr nr på.

Tilmeldt 2. Nov 08
Skrevet kl. 13:04

Hej Kenneth.

Tusind tak for dit svar, det var netop det jeg regnede med.
Jeg tror bare jeg sender Rune E. Lundager en mail og takker pænt nej til hans tilbud.

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 13:08

Hehe, hils gerne fra mig :D

Hvem er hende Britt?

Side 1 ud af 8 (76 indlæg)