Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender i og har i nogen erfaringer med IQ Medier

Side 4 ud af 8 (76 indlæg)
Tilmeldt 2. Jun 09
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har brugt dem siden start april - det ser ud til det fungere godt, dog er der lidt bøvl med små ting - jeg har heller ikke fået udbetaling endnu selvom jeg blev lovet 15. maj - men de skriver (de svarer efterhåneden hurtig hvis man skriver til en bestemt direkte mail og ikek alm. kontakt formular) at jeg får min første udbetaling 15. juni, så må man jo bare vente ! De har gode kampagner (giver gode klik satser m.m) - Også mærkelig man ikke kan kontakte dem når man er logget ind, dvs der er ikke nogen steder man kan klikke konatkt + der er en * ved et afsnit om udbetaling på forsiden (der hvor der står 15 juni - men der er ere ingen steder hvor der står beskrevet med * står for !

Men kan som sagt ikke sige noget endnu - de virker flinke og håber det virker !

Venlig Hilsen

http://www.dosdesign.dk - Siden med lidt om næsten alt ! Yes Yes Yes

Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:50

Hej , 

Jeg var lige inde og kigge og kunne se de ikke var noget for mig. Deres betingelser er først og fremmest på engelsk og der står at finder de mistænksomheder ved min konto vil de opkræve mig 25000 kr. og der står at hvis man laver over 50000 vil man få penge hver 14 dag hvis annoncøreren har betalt dem hvilket de ikke har efter 14 dage...

så nej tak til den iq

tror bare jeg bliver hos adpepper

Tilmeldt 2. Jun 09
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 22:38

Jeg kan nu fortælle at jeg har fået min første udbetaling uden problemer !

Jeg kan ikke finde de der regler om 50000 m.m du siger - hvor er de henne på iqmedier.dk

Venlig Hilsen

http://www.dosdesign.dk - Siden med lidt om næsten alt ! Yes Yes Yes

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 22:45

Jeg vil lige sige jeg varmt kan anbefale IQ medier, Rune og Casper er rigtig flinke. - Samt deres nye, Christine.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:51

Rolig nu drenge...

I banker jo IQ Medier ned, giv dem nu lige en chance.

Jeg har nu haft kontakt med dem i et par uger, de er i opstartsfasen men de går bestemt den rigtige vej. De yder fantastisk service også når det gælder deres teknik, jeg blev sat i kontakt med en tekniker kort efter jeg havde bedt om hjælp.

Yes til IQ Medier

Tilmeldt 27. Jun 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 12:44

Puha det var en ulækker ToS de har sig:

6.2       Upon the material breach by the Partner of any term of this Partner Agreement MD shall be permitted to terminate this Partner Agreement and/or any Advertising Campaign the Partner participates in hereunder. The Partner shall forfeit its right to any remuneration for its participation in such terminated Advertising Campaigns. Further, MD shall have all rights and remedies available to it under this Partner Agreement and applicable law. In addition to the above MD shall always be entitled to claim liquidated damages at DKK 25,000 for each breach of this Partner Agreement without demonstrating an actual loss.

Til dem der ikke forstår sig så godt på det engelske sprog, så har jeg smidt teksten igennem google translate og rettet lidt i teksten da oversætningen ikke altid er optimal.

Ved materiel overtrædelse af Partner af en bestemmelse i denne Partner aftale skal MD have lov til at opsige denne Partner aftalen og / eller en reklamekampagne Partneren deltager i det følgende. Partneren fortaber sin ret til vederlag for sin medvirken i en sådan henlagt reklamekampagner. Yderligere, MD skal have alle rettigheder og retsmidler til rådighed for det i henhold til denne Partner aftalen og gældende lov. I tillæg til ovenstående skal MD altid være berettiget til at kræve konventionalbod på kr. 25.000 for hver overtrædelse af denne Partner aftalen uden at påvise en faktisk tab.

9.1       MD shall be liable towards the Partner in accordance with the general principles of applicable law. However, MD’s liability under this Partner Agreement shall be limited to the lower of DKK 50.000 or remuneration payable to the Partner under the Advertising Campaign giving rise to liability.

9.1 MD hæfter over for partnerlande i overensstemmelse med de almindelige principper om lovvalg. Men MD's ansvar i henhold til denne Partner aftale skal begrænses til det laveste af kr. 50.000 eller vederlag skal betales til Partner under reklamekampagne giver anledning til erstatningsansvar.

Jeg anbefaler alle at i holder fingrene langt væk fra dem så i ikke pludselig ender med en kæmpe gæld fordi i selv har godkendt ToS og de vælger at snyde jer.

Pas på jer selv.

Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:42

Der står faktisk også at der er binding på en partneraftale  den kan ikke opsiges før binding er slut - det er da tosset.. bare min mening

Tilmeldt 27. Jun 09
Skrevet kl. 14:07

Så med andre ord kan man ikke selv afbryde samarbejdet hvis man ikke længere ønsker at samarbejde med dem?

Tilmeldt 27. Jun 09
Skrevet kl. 14:13

Hej Simon.

Venligst lad være med at anbefale denne slags forretning og personer til andre aminoer eller for den sags skyld andre folk i det hele taget, har du overhovedet læst deres ToS i gennem før du skrev dit indlæg?

Og det er jo ligegyldigt hvor flinke de er, hvis det hele viser sig at være en facade bygget op og så ovenikøbet gjort på en måde så det er forsøgt skjult på bedst mulig måde. Det er den eneste forklaring jeg kan se på hvordan at de kan have sådanne punkter i deres ToS ligesom jeg mener at det virker lidt suspekt at alt på siden stortset er oversat til dansk på nær de betingelser der er for affiliates.

Det en ommér

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:19
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle sammen Smile

Jeg har fulgt med i jeres debat, og synes det er synd den har taget denne drejning.

Vi her hos IQ Medier, er ikke ude på at snyde nogen. Tværtimod! Så går vi meget ind for et tæt samarbejde med vores partnere, hvor ærlighed og god service er vores "main key".

Vores partner agreement er skrevet med de vilkår, fordi vi lægger stor vægt på at vores partnere som indgår i et samarbejde med os er seriøse.

Mvh

Christine Danesø

Account Manager, IQ Medier

Side 4 ud af 8 (76 indlæg)