Hej
Jeg har brugt dem siden start april - det ser ud til det fungere godt, dog er der lidt bøvl med små ting - jeg har heller ikke fået udbetaling endnu selvom jeg blev lovet 15. maj - men de skriver (de svarer efterhåneden hurtig hvis man skriver til en bestemt direkte mail og ikek alm. kontakt formular) at jeg får min første udbetaling 15. juni, så må man jo bare vente ! De har gode kampagner (giver gode klik satser m.m) - Også mærkelig man ikke kan kontakte dem når man er logget ind, dvs der er ikke nogen steder man kan klikke konatkt + der er en * ved et afsnit om udbetaling på forsiden (der hvor der står 15 juni - men der er ere ingen steder hvor der står beskrevet med * står for ! Men kan som sagt ikke sige noget endnu - de virker flinke og håber det virker ! |
Hej ,
Jeg var lige inde og kigge og kunne se de ikke var noget for mig. Deres betingelser er først og fremmest på engelsk og der står at finder de mistænksomheder ved min konto vil de opkræve mig 25000 kr. og der står at hvis man laver over 50000 vil man få penge hver 14 dag hvis annoncøreren har betalt dem hvilket de ikke har efter 14 dage...
så nej tak til den iq
tror bare jeg bliver hos adpepper