Jeg kan se, at du efterlyser kontakt personer på iqmedier.dk, disse er at finde i Danmark på følgende link: http://www.iqmedier.dk/Home/Contact her er vores direkte telefoner og e-mails, såfremt du har nogle spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte os pr. mail eller telefon.
Så der ingen misforståelser er, hvilken partner profil har du været oprettet under?, så kan vi sætte din statistik op live i amino, det er vel fair nok?
Derimod er min fornemmelse, at du nok har byttet om på "unikke kliks" og ikke unikke kliks, der er naturligvis forskel her.
Jeg hører meget gerne fra dig, så vi kan sætte statistikken live op for din partner profil.
Med venlig hilsen
Tlf: 5859 2089
Iqmedier.dk
Cvr: 30 56 11 71
Normal
0
21
false
false
false
DA
X-NONE
X-NONE
MicrosoftInternetExplorer4
Jeg har absolut ingen grund til at ringe til jer..og jeg efterlyser heller ingen kontaktpersoner.. Og ha slet ingen spørgsmål.
Der er noget IQ Medier helt misforstået.... Tråden kommer alene af at te50.com/ spørger andre amino. OG DET ER MED ABSOLUT GOD GRUND.
IQ Medier giver gode svar senere mht. cvr.nr. og registering... Men I burde da selv indrømme, at det er da logik at man kan kontakte det firma via navn.. Men det gælder vist ikke IQ Medier... Så misseren omkring oplysninger står helt for egen regning hos IQ Medier.
te50.com har i sin gode ret til at spørge andre amino til råds og det er det der er sket i denne tråd.
iqmedier.dk - prøv lige at lad være med alle de indlæg efter hinanden uden nogen som helst form for quote eller noget, for det er da slet ikke til at finde rundt i det andet der!
Jeg gider ikke bruge mere tid på jer. I kan ikke finde ud af at vende tilbage når man henvender sig, og det gælder både pr tlf. og mail.
Jeg har set på begge typer klik, og der er intet der stemmer overens.
Det var først da jeg skrev til jer ang at jeg ville slettes at i vågnede op, og ville rette op på det. Sorry, min tid er for kær til dette. Adsens brugere jeg hellere, det giver også langt mere for mig.
Vores forrige mail, forklarede pænt, hvad vi mener er det rigtige, vi synes du burde oplyse din brugerprofil, såleldes andre på ex. amino for muligheden for at vurdere om dine udsagn er korrekte, indtil videre betragter vi mere dine udsagn som et udtryk for misforståelse.
Hvori ligger misforståelsen, at i ikke er til at komme i kontakt med, og at i ikke vender tilbage på de henvendelser i får?
Jeg kan ikke se noget der kan misforståes. Det var den manglende kommunikation der fik mig til at skrive til jer, at jeg ikke ønskede at være registreret hos jer længere. Dertil kom så at jeg fandt ud af at jeres klik ikke stemte overens med mine. Det er en helt anden snak, og jeg går selvfølgelig udfra i har slettet mig hos jer, da jeg bad om det.
Jeg har ikke mere at sige end jeres kommunikation er VIRKELIG mangelfuld. Det var trods alt jer der kontaktede mig, og ikke omvendt.
I kan snakke med jeres programmør om det med antal klik, jeg har skrevet flere mails med ham.