Yep, men du nåede i mål, og det er super flot gået... /Grosen Friis |
Kære Birgit
Super flot site I har lanceret. Markant bedre brugeroplevelse og mange nye funktionaliteter. Det bliver et hit.
Nicolai
Yep, men du nåede i mål, og det er super flot gået... /Grosen Friis |
SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk
Kære Birgit Nicolai |
Tillykke, Birgit. Det ser virkelig tjekket og meget overskueligt ud, det store indhold til trods. |
Super side og tillykke! Det er stort set alle i vores omgangskreds som kender dit site - vel og mærke dem som er i din målgruppe :-D Godt gået. Redpitt og deMib er tilføjet min ønske liste. Hej fra Søren |
Hej Birgit Tillyke med den lille ny, kan forstå det har været en lang og hård barsel, men så er det vel bare så meget mere tilfredsstillende at være nedkommet med det der vist kun kan ende med at blive en endnu større succes end det var i forvejen. Sitet ser rigtigt flot og professionelt ud, og så er det jo holdt i pigefarver ikke at forglemme... nice touch! Held og lykke med fremtiden, den ser lys og lovende ud... p.s. Som en anden skriver, ja det er rigtigt godt med forum opdateringerne ude i siden, så er man ikke i tvivl om at det er et levende site... |
Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk
TILLYKKE Birgit Hvor er jeg glad på dine vegne, det har godt nok også været en l a n g "graviditet og fødsel".... Held og lykke fremover "med den lille ny"
Knus Sanne |
Mange gange tillykke med den lille ny. Det er godt nok blevet flot i forhold til den gamle side...dog med en lidt stor reklame øverst, men ellers rigtigt flot. ( så længe brugerne ikke har noget imod det gør det jo ikke noget)
mvh Thomas |
Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede
Kære allesammen Tusind tak for jeres utrolig positive ord omkring mit nye Min-mave som nu er genfødt med et helt nyt look. Jeg har siden re-lancering haft nogle dage hvor jeg har holdt utroligt lav profil, jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har stået offline på MSN, ikke har åbnet Tweetdeck for bare at twitte en lille smule og i det hele taget har været forsvundet fra jordens overflade. Men det har været utroligt hårdt - ikke mindst at erfare at mit nye liv lige må vente lidt endnu, for jeg ved nu at jeg slet slet ikke var presset før re-lancering, det var bare noget jeg troede Der er lige nogle ting der skal ordnes før jeg kan fortsætte videreudviklingen. Efter min lille uges pause hvor jeg ikke som sædvanlig har været meget aktiv og social er jeg nu atter klar til at sige Goddag til omverdenen og med masser af gå på mod fortsætte det store arbejde der ligger i at holde Min-mave online. Jeg glæder mig til at se hvor Min-mave kommer til at befinde sig i fremtiden |