Hvordan kan jeg sikre mig at tjene minimum 50 kroner pr kunde? Den eneste metode du kan sikre dig det på, er ved at sørge for din fortjeneste gennemsnitlig kommer til at ligge på 50 kroner. Du kan ikke gøre det her uden at prøve indtil du har prøvet, er det kun gætværk. Jeg har regnet lidt på din ROI, og med en jævn fordelingsnøgle (33%) mellem dine 3 produkter, så kræver det 3 køb fra hver kunde i gennemsnit for at hente dine 50 kroner. Måden du kan mindske din risiko, er ved at sørge for at strømline din kommunikation imod den bedst indtjeningsmæssige pakke, hvor du evt kan give ekstra rabat mod at folk tilmelder sig for et helt år. Det er flere penge per "basket" den enkelte kunde, men på den anden side kan du så sikre dig at hver kunde du så får tjener dig mere end 50 kroner. Jeg har svært ved at se du kan gøre noget som helst der sikre dig indtjeningen, med mindre du gør dit forarbejde godt, og derefter tester dig til succes -Karsten |
Problemet er bare hvis hver kunde i gennemsnit køber 3 produkter - står det hele i nul.
Men hvad er jeres holdning til at binde kunder til et køb på mindst 3?
Jeg tror ikke folk vil købe et produkt de ikke har smagt endnu, - eller jov det vil nogen måske godt (det er så min målgruppe) - men de vil nok højst købe for 100 - 200 kroner.
52 * 62 er over 3000 kroner, sådan en kunde vil jo være guld værd, men at købe og forudbetale popcorn for et helt år tror jeg er umuligt at få folk til.
Men jeg tror godt at en kunde der ønsker at modtage 2 poser popcorn hver 14. dag vil binde sig til 3 køb for at få rabat
Jeg står og overvejer om jeg skal gøre det her, som virkelig vil være fedt.
Det jo et gætteværk som du os siger, det jo total fed business hvis folk ikke afmelder sig, men det rigtig dårlig hvis de gør.
Hvad kunne man gøre for at sikre sig de blev 3 uger eller mere? udover at binde dem