Jeg har tænkt og tænkt og skal til at vælge en løsning, jeg kan selv bedst lide én af dem, men vil gerne høre fra netop dig!
_______
Løsning 1:
Spiller op med smarte og gode popcorn, med markedsføringstricket: "Få 2 helt gratis poser popcorn (svare til 6 liter popcorn)"
Og herefter binde dem til 3 ydligere køb. Skriftlig frameldes på: *adresse*
Løsning 2:
Ingen bindingsperioder, frameld dig når du har lyst nem og enkelt på telefon nummer: xxxxxxxx
Dine 3 første pakker har en O.K. pris hvorefter du får et rigtig godt tilbud fremover på det hele.
Løsning 3:
Eksklusive gode og fedtfattige popcorn, ingen bindingsperiode. Koster 69,- at melde dig ind i klubben.
_______
Jeg vil selv mene, hvis jeg skal betale 50 kroner pr kunde, så er løsning 3 den bedste, ikke kun fordi at jeg har tjent min penge hjem med det samme men også, er folk villige til at betale 69 kroner bare for at blive kunde og så bagefter betale den normale pris, ja så framelder de sig ikke bare igen. Beløbet kunne også ligeså godt være 39, 49 eller hvad ved jeg.
Som sagt vil jeg gerne give en lille præmie til dem der kan argumentere for jeg enten skal eller ikke skal løfte dette projekt