Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er en god service for dig?

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Klovn:

Simon:
Er der et marked for kvalitet popcorn i Danmark? - Vil folk betale for det?

Når jeg nu alligevel er i Lidl vil der måske ryge et par pakker i indkøbsvognen - men abonnement  og betale for at få noget transporteret hjem som jeg alligevel går forbi når jeg handler - NO WAY!!!

Du kunne lige så godt have valgt flåede tomater - dem sælges der formentlig flere af end popcorn. Du kunne så tilbyde følgeprodukter i form af pasta, lasagneplader og hvad du nu ellers kunne finde på.Wink

Hvis du læste det hele, siger jeg op til flere gange jeg ikke ønsker at konkurrere med Lidl eller Netto.
Jeg yder en helt andet service end du får i Lidl, og for bare at tale om produktet du kan købe i Lidl så det jo fyldt med fedt? Der er over 20% fedt i. 

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 21:01

@Karsten

Ja nemlig, jeg tror også jeg skal spille på at jeg får produktet så billigt, samt at jeg betaler pr bestilling.

Jeg har regnet på hvad det vil koste at sende 6 poser af sted vil koste 38 kroner som B-post.
Noget helt andet er, tror i folk vil synes det er dårligt at sende som B-post? Virker det useriøst? 

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 21:10

Simon, jeg er helt sikkert ikke din målgruppe - for jeg spiser aldrig popcorn og slet ikke micropop.

Det hænder i biografen at jeg napper lidt af datens popcorn, men så er det også nok for mig Stick out tongue

Flemming

PS: Vidste godt at det var popcorn - jeg morede mig bare lidt

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 21:14

Hehe, jeg mente bare, jeg har på fornemmelsen du går op i kvalitet og ville kunne se min pointe Stick out tongue

Ja da, du sjov Cool

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:16

Simon:

Hvis du læste det hele, siger jeg op til flere gange jeg ikke ønsker at konkurrere med Lidl eller Netto.
Jeg yder en helt andet service end du får i Lidl, og for bare at tale om produktet du kan købe i Lidl så det jo fyldt med fedt? Der er over 20% fedt i. 

Simon!

Jeg kan stadigvæk godt læse dansk - og du spurgte om der er et marked. Så var mit svar et nej det tror jeg ikke.

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 21:19

@Klovn,

Okay, jeg beklager Smile
- Man er jo altid lidt ked af når man får et nej Wink 

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 22:26

Jeg har tænkt og tænkt og skal til at vælge en løsning, jeg kan selv bedst lide én af dem, men vil gerne høre fra netop dig!
_______ 

Løsning 1:

Spiller op med smarte og gode popcorn, med markedsføringstricket: "Få 2 helt gratis poser popcorn (svare til 6 liter popcorn)"
Og herefter binde dem til 3 ydligere køb. Skriftlig frameldes på: *adresse*

Løsning 2:

Ingen bindingsperioder, frameld dig når du har lyst nem og enkelt på telefon nummer: xxxxxxxx
Dine 3 første pakker har en O.K. pris hvorefter du får et rigtig godt tilbud fremover på det hele.

Løsning 3:

Eksklusive gode og fedtfattige popcorn, ingen bindingsperiode. Koster 69,- at melde dig ind i klubben.

_______

Jeg vil selv mene, hvis jeg skal betale 50 kroner pr kunde, så er løsning 3 den bedste, ikke kun fordi at jeg har tjent min penge hjem med det samme men også, er folk villige til at betale 69 kroner bare for at blive kunde og så bagefter betale den normale pris, ja så framelder de sig ikke bare igen. Beløbet kunne også ligeså godt være 39, 49 eller hvad ved jeg.

Som sagt vil jeg gerne give en lille præmie til dem der kan argumentere for jeg enten skal eller ikke skal løfte dette projekt Cool

Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:56

Hej Simon,

Altså, hvis du kan skaffe bestillinger på din service for 50 kroner stykket, som jeg iøvrigt ikke tror du kan, så er det jo helt klart løsning 3 der er bedst, ved ikke om lige 69,- fanger godt, men bare det folk betaler for at blive medlem er super for dig!

Så få en super seriøst luksus side op hvor det hele er enkelt og lige til - Så skal du nok få succes.

God vind fremover, hvad siger I Klovn og Flemming, tror i ikke på luksus, ellers kan jeg godt argumentere for det.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:23

lommelygten:
God vind fremover, hvad siger I Klovn og Flemming, tror i ikke på luksus, ellers kan jeg godt argumentere for det.

Jo absolut - jeg beskæftiger mig bl.a. med producenter af eksklusive fødevarer til daglig. Der er absolut et marked for dette.

Jeg tror bare ikke på popcorn i abonnement som koncept. Det er for smalt et produkt at gå ud med og svært at fastholde folk i et abonnement. Uanset hvor godt et produkt er bliver man mæt af det på et tidspunkt.

Selv kommer jeg 6 måneder 1 gang om ugen hos små eksklusive fødevareproducenter via mit arbejde/firma. Jo i starten af sæsonen af det hyggeligt at smage med - men når kommer 4. gang så er det ikke så interessant længere. På samme måde har jeg det med restauranter. Med mine turdeltagere er det faste restauranter jeg har aftale med og når man har spist på det samme sted en 20 - 25 gange om året - så er det ikke en højder mere.

Karsten havde tidligere et par gode links i tråden. Den ene var om test. Det synes jeg ville være en vigtig del af Simons koncept at få fundet ud af om der i det hele taget er en interesse. 

Simon skal ikke lade sig stoppe af bemærkninger fra mig. Jeg vil på ingen måde udelukke at det bare er mig, der er en gammel sur mand ude af trit med nutiden!Wink   Uagtet at jeg i høj grad støtter gode produkter vil jeg eksempelvis selv ikke abbonere på popcorn og betale en markant højere pris for at få noget sendt hjem, som jeg flere gange om ugen passerer i et supermarked.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 00:56

lommelygten:

Jeg tror skam på luksus - men der er intet luksus over popcorn. Det er faktisk det mest røvsyge produkt jeg nogensinde har sat mine tænder i, og derfor gør jeg det sjældent.

Luksus er foie gras, størrogn, hummer, Barolo, trøfler, Michelin restauranter og 5 stjernede hoteller. Popcorn? Bvadr!

Med venlig hilsen

Flemming

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)