Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu er shoppen åben - www.firstglass.dk

Side 3 ud af 7 (66 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

Det var godt, at du ikke synes det!

Jeg så ikke headeren inden den blev ændret, men godt hvis du er blevet tilfreds.

Din mail, skal CPUFAN kunne lave, eller i hvert fald kunne hjælpe dig med, det kræver bare  den bliver oprettet på den server/det webhotel han bruger, det tager 5 min. tops!

Jeg vil give dig helt ret i, at siden ikke skal være indsmurt i forskellige farver, men grå baggrund, grå menu og grå under menu, bliver bare FOR kedeligt at se på. Jeg vil foreslå at du bruger 1 hovedfarve og så nuancer af denne.

Jeg kunne forestille mig mørk rubinrød, og så ellers nogle farver der ligger op af denne, til knapper og under menuer. Jeg vil også foreslå en gradient-baggrund, eller et mønster for at give siden spil.

TrustPilot er super super simpelt! - du opretter dig på http://www.trustpilot.dk/, hvor du selv kan vælge den grafik du vil anvende på din side. Du kan se mere på deres side ang. dette. Men TrustPilot er i meget korte træk, kundeanmeldelser af din butik, gennem en ekstern side, hvilket selvfølgelig giver den troværdighed.

- Kunder vil på din side, blive vist en lille grafik, der er et link til din profil på Trustpilot, så når de klikker bliver de ledt videre til siden, hvor de kan se hvad andre har sagt om din shop, din service, leveringstiden etc., der udover får de en X stjerner ud af 5, der giver et overblik.

Hvad jeg mener med den ser hjemmelavet ud er, at der ikke er brugt nogle Web 2.0 effekter, der mangler små ikoner, så som support, levering og kurv.

- kan bruge vildmedvin.dk som eksempel, læg mærke til de små design elementer rundt omkring på siden:

KURV: en indkøbspose

Levering: en pakke

Send vingaver: pakker og gaver

Der ud over er din side bygget op efter et gammelt format, du ser ikke mange sider længer der ikke køre, 800 px i width.

Alle disse småting gør bare at siden ser gammel ud.. se evt.

http://gizmodo.com/349333/old-websites-sure-are-funny

- det er et gammelt indlæg men de ligner altså din side i opbygning, og brug af fonts osv.

Ja jeg ville foreslå du havde en menu der går højre-venstre og oppe fra-ned, det gør det nemmere for besøgende. Og du kan dele dine produkter op i flere grupper, og have support i den horisontale menu

http://blog.databanq.com/wp-content/uploads/untitled1.jpg - se hvordan vi kigger på siden.

Jeg vil foreslå du kigger på: http://www.billigvvs.dk/ - han er SÅ dygtig til at sælge og lave mersalg, han er virkelig god, og bør være ham du sammenligner din shop med. Hans side vender 100 mio kr. hver mdr.. Og ved at han har fået hjælp af nogen af de dygtigst inden for Usability.

Se også hvordan han bruger små billeder, og gradients til at gøre siden levende.

Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Skrevet kl. 22:24

Det passede ikke helt hvad jeg sagde ang. Billigvvs.dk,i 2007 omsatte de for 100 over et år..

"Som dreng drømte Jesper Bunde-Pedersen om at blive direktør. I dag er drømmen godt og vel gået i opfyldelse for den 32-årige iværksætter og indehaver af succesforretningen BilligVVS.dk, der omsætter for 100 mio. kr. og giver et overskud på ti mio. kr."

Kilde: http://www.erhvervsbladet.dk/virksomheder/ivaerksaetter-tjener-millioner-paa-vvs

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 23:00

Hej Bendtsen

Godt du kunne bruge logoet (eller rettere rentegningen af det).

Du efterspørger lidt kritik ris og ros:

Du bør få en sprognørd til at løbe sitet igennem for stavefejl,
sådan en som mig, bliver let irriteret når jeg falder over stavefejl, især når det er stavefejl i  faktuelle oplysninger om produkter fra en professionel.
Og du må regnes som en professionel glas-kender, du vil i hvert tilfælde blive betragtet sådan. 

Amarone (ikke amorone)

brilliance (ikke brilliants)

komplementerer (ikke komplimenterer)

fra flere førende vinproducenter (ikke for flere førende vin producenter)

Ovenstående er blot et hurtigt kig på forsiden..........

Og så lidt ros:
Siden er dejlig overskuelig, og nem at finde rundt i, med dejlige billeder, og gode beskrivelser.

Og så lidt fif:
Kig på billedet på forsiden, og læg mærke til farverne der omgiver glas og cognac, billedet udstråler ro hygge og velvære.
Og det er ikke kun på grund af motivet, det er lige så meget på grund af farvesammensætningen.

Hvid og grå symboliserer renhed, sterilitet og kulde. Ikke lige de ord man vil have sammen med vin, champagne og cognac, som gerne skulle give associationer om noget varmt, rart og hyggeligt (brun, orange, rød,)
Find nogle gode afdæmpede brune, bordeaux eller brændt orange farver til at skabe stemning. Sprøjt nogle ekstra stemningsbilleder på hist og pist. Og blød kasserne lidt op i nogle runde former.

Og så er der de andre ting som allerede er nævnt, der vil jeg give de fleste ret. forsidelink op i toppen, ikoner sammen med teksten til nogle af linksene.

Hvorfor er der en "vælg kategori" og nedenunder er der nøjagtig de samme blot som listede links? det er forvirrende.

Men en overskuelig og velordnet side, det er et meget vigtigt parameter, - og det har du på plads.

Så version 2, 3 og 4 glæder jeg mig også til at se.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 23:06

Hej Anders

Igen tak for indlægget.

Alt det med små grafik ting mv, har jeg overhovedet ikke forstand på, du kan måske godt have ret i at siden er noget konservativ, hvis man må bruge et sådan ord, men det var faktisk lidt med vilje. Men det kunne da være jeg skulle prøve lidt med farver som du beskriver.

Som du nok ved er det en standard shop jeg har prøvet og tilpasse, jeg ved at vores udbyder er i fuld sving med at opdaterer og fornye deres templates, og så må jeg se hvad de kommer frem med, især mht. formatet. - jeg prøvede fra start mange forskellige udbyderes templates, og synes den jeg valgte var den bedste til min site, da rigtig rigtig mange af disse templates for mig virker som de er meget rettet mod IT produkter, konsulent virksomhed mv.

Jeg vil kigge lidt mere på trust pilot emnet i morgen, vores indhold og vores forretning og ikke mindst produkter er meget seriøst - men det skader jo ikke og bruge forskellige værktøjer der måske kan opfattes positivt for brugeren.

Nå nu vil jeg slutte for idag, men håber vi kan fortsætte dialogen i løbet af ugen.

Bendtsen

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:11

CPU - kom mig i forkøbet med sproget.

Med hensyn til farverne er jeg også enig. Den bly som ikke er i glasset har farvemæssigt lagt sig tungt hen over siden.

Spændende glas som jeg er stødt på før. Kan varmt anbefales for den der mangler nogle gode vinglas.

Henrik

Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Skrevet kl. 23:19

Godt jeg kan hjælpe, og nogen sætter pris på ens menig!

Må jeg sprøge hvad du har betalt for shoppen? Og hvad du betaler for ændringer?

Mange hilsner

Anders

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 23:32

Hej Anders

Som sagt det er en standard shop jeg selv har modificeret med de ting man nu kan indenfor standarderne - det kan godt være det giver en masse begræsninger rent funktions/design mæssigt på siden - så pt betales der ikke for ændringer - men samtidig bliver man lidt låst.

Det er vores første webshop ever, og vores sortiment er også lidt begrænset, men vi er her ligeså meget for at prøve markedet af, hvis vi kan se at der er en interesse for vores flotte produkter, så er den langsigtede plan og få en unik designet webshop med det fulde sortiment - hvor vi selv vil stå for web delen, og så har jeg dialog med et par velrenommerede firmaer der sælger engros til special forretninger mv, og på den måde skulle vi også gerne ramme lidt bredere i detail handlen.

I øvrigt bliver disse glas også solgt i Normann Copenhagen butikken på trianglen - så kan man få set glassene "live" hvilket de reelt fortjener.

PS: Stavefejlene bliver rettet i morgen, det er sku for pinligt - og så især for mig der altid selv sidder og bliver irreteret over stavefejl på diverse nyheds sites hvor det er journalister der sidder og skriver teksterne - men det har nok gået lidt for hurtigt til sidst, så jeg får lige en til at læse korrektur på alle produkter mv. - Håber så bare mine søgeord er stavet korrekt ;)

Go aften.

Bendtsen

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 23:33

Hej Klovn

Må man spørge hvor du har stødt på disse før?

Farven bliver ændret snarest - i promise...

Bendtsen

Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Skrevet kl. 23:37

Nu ødelægger jeg lige mit goodwill ved at reklamere lidt alligevel, havde jeg ellers sagt til mig selv jeg ikke ville bruge amino til.. ;-)

Vejen frem er at købe en shop, som du har rettighederne fra, gerne et mindre firma, hvor de er mere afhængige af dig end du er af dem, det giver altid en rigtig god motivation for at gøre et godt stykke arbejde.

Det har vi gjort, og så har vi selv forbedret de ting, som de ikke kunne finde ud af. Typisk er et mindre firma villig til at lave nye funktioner, du efterspørger for at gøre deres produkt bedre.

Jeg kan tilbyde dig en webshop (design, farver og ikoner, som du måtte ønske) + 5 timers søgemaskine optimering af din side + domain  + 1 års hosting + opsætning af trustpilot = for 13.500 kr

- eller shoppen alene for 11.000 kr

Leveringstid er på 3-6 uger, og du har mulighed for at godkende et udkast inden du kaster dig ud i noget.

Du kan skrive en mail til mig på: anders@memedia.dk - hvis det blvier nødvendigt.

Det er umildbart et marked der er veloplagt til en onlineshop, fordi man typisk vil tjekker når man kommer hjem, efter at have kigget i butikken..

Men held og lykke

Anders Therkildsen

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 23:56

Det er en meget fin shop, som jeg sagtens kunne finde på at bruge penge i. Jeg savnede et overblik over de forskellige mærker samlet (når jeg ser på glas i fysiske butikker, kan man se alle glassene sammen, hvor stort er hvidvinsglasset i forhold til rødvinsglasset - hvor mange glas er der i serien, hvad kunne det være sjovt at supplere med osv.), men ellers er det bare smukt. Held og lykke, jeg håber, I får masser af succes.

Side 3 ud af 7 (66 indlæg)