|
Kan se at der er rigtig mange der har været inde og besøge siden, er der ingen der har lidt ris/ros til os?
Bendtsen
|
Kan se at der er rigtig mange der har været inde og besøge siden, er der ingen der har lidt ris/ros til os? Bendtsen |
- I kører med et standard webshop-design/system. Det er helt klart en god måde at starte på, men senere er det en god idé at skabe sit eget design, og dermed sin egen identitet. Jeg håber, at dette kunne bruges.
|
Tak Casper Kan bestemt bruges, ja logoet var det jeg regnede med jeg ville blive skudt ned med - synes egentlig det er pænt og passer til stilen, men du har ret i at det er pixelleret, så hermed en opfordring til dem der er gode til grafik - er der nogen der kan justerer på top banneret så vi får de hakker væk? Bendtsen |
Glemte helt og fortælle at vi har specielle åbningstilbud resten af Maj måned, så hold jer ikke tilbage - spar op til 30% på udvalgte varer. God fornøjelse. Bendtsen |
Hej hej .. Ja logoet var også det første jeg lod mærke til.. Men ellers ser det da godt ud, tillykke med shoppen :-)
P.s måske en idé - hvad med at få champagne sabler, drinks shaker osv ?
Hilsen |
Hej Thomas Vi har noget på vej ;) - logoet vil blive rettet når der ellers er en der melder sig på banen der kan lave det for mig. Bendtsen |
Tillykke med shoppen. Jeg vil som alle de andre sørge for at lave noget ved logo'et . Jeg kan se pixel's i logoet ved min skærm opløsning på 1680x1050 . Lav det så det flyder mere glat. Ville en grafiker kunne gøre på ½ time, jeg kender en rigtig dygtig en, hvis dette kunne have interesse. Dette ville få shoppen til at fremstå mere professionelt. Syntes det virker en smule "home made" agtig. Jeg syntes også det vil klæ shoppen at få lidt farver ind, ex. som disse "Vildmedvin" , det gør os at sitet kommer til at virke mere overskueligt Hvad med at lave en brugeranmeldelse del? Inplementering af logo fra trustpilot , hvor folk kan bedømme din virksomhed. Lav en "Bestsellers" Kategori hvor folk kan se de 10 bedst solgte produkter Linket til forsiden er ulogisk placeret i bunden af menuen. Placer den øver. Virker mere logisk, det tog mig længere tid at registrere at den var placeret der hvor den er. Ellers nogle super flotte produkter i har, hvad med at sælge komplementær varer fra sitet (produkter som benyttes når man drikker vin) for at skabe mersalg. Når folk køber et glas eller en karaffel kunne man godt finde på at købe noget andet tilbehør.
Hvad med at fortælle mig virksomhedens historie, om hvordan tingene bliver produceret, ex. ved den mundblæste karaffel. Giv tingene endnu mere personlighed end det i har formået indtil nu !! |
Hej Bendtsen Fedt med en shop, der specialicerer sig i vinglas. Og lækkert med gode lange beskrivelser af hvert glas, det er jo netop vigtigt ved denne type produkter, synes jeg. Måske er der lidt meget 'hvid' luft i toppen af sitet. Og så er det hele lidt gråt og måske en anelse for neutralt. Hvad med at få lidt varme farver ind? Og når man klikker på 'større billede' under et glas-produkt, så skal I nok lægge et billede ind i højere opløsning - men det kommer jo nok hen ad vejen ;) Tillykke med en flot og relevant shop :) Mange hilsener Oliver |