|
Min bil er mit slot
Ikke bare et transportmiddel
…er 2 forslag, som også kan sættes i forlængelse af hinanden.
Mvh. Bo Jensen
Butik Go’aften
|
Min bil er mit slot Ikke bare et transportmiddel …er 2 forslag, som også kan sættes i forlængelse af hinanden. Mvh. Bo Jensen Butik Go’aften |
Hej Allesammen, mang tak for opmærksomheden Som det bliver sagt så er det utroligt svært at få alle de ting med i et slogan som vi gerne vil. Grunden til at jeg syntes at "mere end bare lave priser" er noget af det der rammer bedst, måske som et "slogan" der forklarer lidt om hvad folk kan forvente, er at vi går ikke kun op i de lave priser, for folk der kun handler efter lave priser, er tit illoyale kunde, da de vil handle hos hvem som helst for at få en lav pris, uden at tænke over service, leveringstid osv. Derfor appellere sloganet også til dem som ikke går op i lave priser, men også gerne får en god service, en god leveringstid osv. Med hensyn til at i ikke syntes at man kan se hvad vi laver, så er det kalrt at vores logo bliver udformet så der ikke er tvivlt om at det er bil styling og ikke hårstyling eller lign. Men jeg kan godt se at i gerne vil have at vi vælger et slogan der måske mere appellere til den indre drengerøv. Et slogan som thansens "så kører det for dig" er faktisk et ok slogan. De handler med ting som er til noget med hjul på, knallerter, biler osv... dog siger deres slogan også noget om at hvis man handler hos dem, så spiller det bare eller "kører for dig" hvilket jo rent faktisk kan ses som en god tvetydning, men derudover fortæller det ikke noget specifikt, men dækker over det hele generelt. Det vi går meget op i er: god service hurtig levering at gøre noget for kunden, holde dem tæt på os, ved hele tiden at holde kontakt. Læg mærke til at slogannet ikke behøver fortælle noget om hvad vi sælger, da vores logo gør dette for os. Logoet bliver en kombination af en bil og navnet styling.dk, derfor skulle der ikke være nogen tvivl om at der er tale om bil styling. Nogle hurtige forslag fra mig, som der kunne bruges som ide: - Aldrig længere væk end din computer - Vi sætter en ære i kundeservice(måske lidt plat) - Altid i nærheden(for påtrængende, for de paranoide?) - Din bil elsker os - Gør din bil til noget specielt - Vi har det hele - Vi gør dit liv nemmere - Vi giver liv til din bil. - Vi er til for din bil - Din bil er vores liv - Giver dig mere tid til det du er bedst til - Vi giver dig mere tid og flere penge til alt det sjove! - styling.dk - hvem ellers? - Knus janteloven, giv din bil liv! - Hvem fanden er Jante? - De bedste for dig. - Nettets største, bedste og lækreste... - because your car is worth it... - Kedelige biler forstår vi os ikke på... - Kedelige biler er for gamle kællinger og strissere. - Standard biler er for sarte sjæle... - hvorfor kører kedeligt når du kan køre lækkert? - Hvorfor være kedelig når du kan være cool. - Til, for dig og din bil. - For din skyld - Er du en mors dreng, nej vel... - Din bil er vores gud... - Vi giver liv til din bil, og din bil giver liv til os... - Så sker der virkeligt noget.. - Vi fuldender din bil... - Cool eller sej, vi viser vej... - Seje biler til seje mennesker... - Mere end bare fede biler. - Mere end bare lave priser og fede biler. - Vi vejleder og sælger - Kedelige biler og ondt i klitten så har du virkeligt trukket nitten. - Udstyr til dig og din bil, vi vej
|
Det er lidt sent, men prøver alligevel... Styling.dk - Fordi din bil er dig Styling.dk - Din bil værdig Styling.dk - Hvorfor se bort fra detaljerne Ved ikke lige selv hvor godt det blev - da jeg ikke rigtig har sat mig ind i din målgruppe. Finder jeg på andet så skal jeg nok skrive det til dig. |
// Jesper Skov
Hej Kim Nu "blander" jeg mig lige igen i denne tråd.. Jeg kom til at tænke på (måske har du nævnt det) hvilken målgruppe vil du ramme ? Er det unge knægte, som skal have bagagerummet fyldt med højtalere og andet sejt udstyr ? Eller er det bredt ? Altså også familiefaderen, som først lige skal vende økonomien med lillemor inden, beslutningen tages om der må komme lidt seje fælge på dytten ? Det kunne jo påvirke sloganet at overveje hvem I rent faktisk vil henvende jer til... Kom lige på et mere.... Styling.dk - Til bilen, som har alt. -Har du først prøvet os, vil du aldrig vælge andet. |
- Succes måles i tilbagevendende kunder (måske et lidt langt ord) - Vi sælger køreglæde! - Enjoy the ride... - Din køretur starter hos os! - Din hjulemand på nettet (måske lidt plat - skyder fra hoften nu :-P) - Der findes ingen vanskelige kunder - kun dårlige produkter! Jeg indrømmer at jeg ikke har læst hele tråden og undskylder, hvis der skulle være nogle forslag, som andre også har udtænkt iblandt mine... EDIT: Jeg er en ged til at læse datoen for hvornår indlæg er skrevet... :-o |
http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!
Hej Bhu, Velkommen til Amino :-) Det indlæg du svarer på er mere end 5 år gammelt, så du skal nok ikke forvente den store interesse for emnet længere. Vær opmærksom på den popup-besked du får når du er ved at svare på et meget gamelt indlæg. Det er en god ide at læse Kom godt igang på Amino, der er mange gode informationer. Endnu en gang velkommen til |
Styling.dk - Fordi en kone er for dyr i drift ... Ja, undskyld, men jeg måtte jo prøve Held & lykke fra Lykke |