De bedste hilsener/
Best regards
Morten Ove
Partner
Chokoladefabrikken
Klostergade 34, 3. sal
DK-8000 Aarhus C
moa@changepilot.dk
www.changepilot.dk
mobil: +45 31266039
KEEP THE CHANGE!
He he...jeg synes nok der var et eller andet der ringede et sted...
Så god er den heller ikke.
Har du valgt noget endnu?
De bedste hilsener/
Best regards
Morten Ove
Partner
Chokoladefabrikken
Klostergade 34, 3. sal
DK-8000 Aarhus C
moa@changepilot.dk
www.changepilot.dk
KEEP THE CHANGE!
Nu vil jeg jo nødig fremstå som den der ikke selv kunne finde på noget... - Men jeg synes altså, at det du har fat i med "mere end bare lave priser" er rigtigt godt. Som du selv siger, fortæller det, at i har lave priser, men at i er mere end bare det. Og så er det ikke "for meget", hvilket et slogan hurtigt bliver, hvis du forstår hvad jeg mener.
Fordelen ved "mere end bare lave priser" er, at det kan følges op af en forklaring, og derved tjene et formål, hvilket jeg synes er vigtigt med et slogan. Et godt slogan siger ikke det hele, men "teaser" målgruppen... Hvis "mere end bare lave priser" blev fulgt op af en velkomsthilsen på butikkens forside, hvor kunden i klare og positive vendinger får forklaret, hvad "mere" dækker over, så skaber man associationer, som med held vil blive husket næste gang sloganet høres alene - (uden at få storhedsvanvid) lidt ligesom Coca Cola har gjort det med deres light, "enjoy life" reklamer.
Jeg tror at det ville være en styrke hvis dit pay off kan hjælpe kunden på vej med at vide hvad din biks handler om - jeg mener, styling.dk kunne jo ligeså godt være en frisør eller tøjdesigner?
Mere end bare lave priser har samtidig (for mig - vi er jo ude i en subjektiv øvelse) en "tom klang" der ikke rigtig siger noget - udover at I er billige med hvad i så end har og som i lover at have meget af;-)
Min bullshit-faktor går nok lidt igang...
Det er svært, men jeg er nok mere til din indre drengerøv eller lignende...
De bedste hilsener/
Best regards
Morten Ove
Partner
Chokoladefabrikken
Klostergade 34, 3. sal
DK-8000 Aarhus C
moa@changepilot.dk
www.changepilot.dk
KEEP THE CHANGE!
Nu har denne tråd plaget mig et stykke tid - det er nemlig ret vanskeligt at finde på et godt, kort slogan som fortæller flere ting på én gang! Nåja, jeg er nok heller ikke den mest kreative i den retning
Nå, men jeg vil da alligevel forsøge mig lidt. Jeg kan godt forstå at du gerne vil fortælle at priserne er lave, men er det egentlig et det vigtigste salgsargument når det kommer til stykket? Er det ikke vigtigere at det er gode produkter, stort udvalg og at man kan få rådgivning inden køb? Dem der udelukkende kigger på prisen tager nok alligevel i Thansen og finder noget bras med det samme.
Jeg ville nok vælge noget i retningen af "største udvalg til DIN bil", eller "største udvalg og bedste service", eller "styling som passer".
Nok ikke lige grydeklare slogans, men måske inspiration til de mere kreative....
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.