Hej Bent
Heldigvis er der en del sprogkyndige som jeg kan trække på. Jeg har ofte freelancere til at lave oversættelser for mig da jeg ikke kan alle sprog selv (selvom jeg gerne ville) Jeg tror løsningen bliver at finde en freelance "vikar" Vedkommende skal så udsende faktura samt besvare henvendelser, herunder videresende oversættelser til rette oversættere, og på den måde sørge for at vi ikke taber kunder. Det er dog vigigt at finde den helt rette person, da vedkommende vil få adgang til alle mine priser, kunder mv. men det må være den bedste løsning. Så skal han/hun aflønnes efter endt barsel. Der vil blive indtægtstab, men det drejer sig om at der er gang i firmaet når min barsel er ovre. Tak for input til jer begge Caroline
|
Hej Caroline
Jeg tænkte bare lige på, efter at have læst din sidste besked, at det er vel muligt at aflønne vikaren unden din barsel, evt. med fast løn som revisoren ordner. Revisoren har mulighed for at lave lønnen for dig. Jeg laver godt nok min løn selv, men jeg mener min revisor tager 400,- plus moms pr. lønseddel eller noget, hvis han skulle lave det. Det er vel bare at sætte en minimumsløn til vikaren og så udbetale en eller anden bonus når du kommer tilbage fra barsel. Jeg mener bare at det nok så ville være lidt lettere at finde en vikar...
Mvh
Jacob