En griner! |
Haha, ja!
Haha, ja! |
Hvis den besked er ægte... så er jeg klar med foreslag om at genindføre gabestokken... |
Hvor har han skrevet det ? Og hvorfor er du venner med ham på Facebook når du har et horn i siden på ham ? mvh Jan
|
Hmmm det er sq godt nok noget rod det her. Jeg fandt lige den her : (http://www.amino.dk/forums/p/57399/347943.aspx#347943) Jeg kan ikke gennemskue om Martin Elnegaard og Martin Iversen er samme person. Det er Martin Elnegaard der ejer både MartinIversen.com og MartinElnegaard.com ??? Meget rådden sag... |
Martin Elnegaard og Martin Iversen er IKKE samme person. De har haft et firma sammen, men firmaet er nu kun ejet af Martin Elnegaard, da han stoppede samarbejdet med Martin Iversen. Martin Elnegaard skrev den tråd du henviser til for netop ikke at blive blandet ind i den dårlige omtale, der er af Martin Iversen. Martin Elnegaard stoppede jo netop samarbejdet med Martin Iversen pga. hans forretnningsmetoder. Tillader mig at blande mig i denne tråd, for synes ikke det er fair, hvis Martin Elnegaard bliver hængt ud pga. det lort Martin Iversen har lavet... |
Hvor er Martin Iversen i denn sag? |
Han har da ikke tid til at være her år han skal passe alle de forums som Pokerstuen er udbudt til salg i! |
Og det kan jeg sige, at det er det ikke ;o) Det er en ulovlig kopi han har fået fingrene i.
|
Mvh., Elias Sørensen
Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)
Ja, og priserne er sikkert MEGET hoejere paa de andre forums, end de nogensinde ville blive her, saa vi skal bare byde op! |