Sælger pokerstuen.dk Den har siden opstart pr. 1/4 frem til 13/4 haft en indtjening på 1.650 kr. Opnå stor indtjening ved brug af tid til markedsføring.
Hører jeg noget riste? Jeg er da sikker på, at det mellemværende for længe siden er bragt ud af verden.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Du har ikke betalt nogle af dem som har programmeret siden for dig, så det gør mig sku rasende at se dig skrive det her. Du har en hjemmeside hvor du fremstiller dig selv som freelanceprogrammør og grafiker, men du laver ikke selv siderne og du betaler ikke dem som du får til det.
Jeg forstår ærgelig talt ikke hvordan du kan få dig selv til det, der må virkelig mangle noget selvrespekt eller et eller andet.
Jeg kender til to personer her fra amino som ikke har modtaget betaling fra dig, samlede beløb er på 5150.
Mit råd til dig er simpelthen at tænk lidt over hvad det er du går og laver, når du har indset det, så få dig en uddanelse eller lav noget fornuftigt.
Kunne slet ikke lade være med at chekke hans qxl auktion ud, lad mig citere: "Udover hjemmesiden får du også 2 bannere til fri benyttelse af markedsføring, samt 1 md. Fast placering på pokerstuen.dk, som pt. generere ca. 65.000 sidevisninger om md"