"Karsten med flere,
Hvorfor blander I jer egentlig i mandens tilbud."
-Sidst jeg checkede var AMINO et debatforum, med hvad det indebærer af gode og dårlige ting. Ønsker man ikke en debat, er hovedregelen, lad være med at skrive et indlæg. Ligemeget om det er oprettet i "tilbud" eller ej.
"Hvis han har held til at sælge dette produkt til den pris, er det jo fint. Skulle I ikke hellere selv passe jeres egen forretning?"
Helt og aldeles ukorrekt, og tilmed en lettere faldladen holding til forretning. Med dette i mente mener du vel også at programmer som BASTA eller KONTANTEN er fuldstændigt uberettigede, da det jo bare er forretningsdrivende der bare har haft "held" til at drive deres forretning.
Sagen er, at jeg møder mange, inklusiv en del på AMINO, der inderligt ønsker at drive en forretning der involvere en hjemmeside, men som selv ikke har tid, eller råd til at gøre det 100%. Det er folk der heller ikke selv har kapaciteten til at lave det selv, og derfor leder efter det billigste der er på markedet og som ikke altid har næsen for kvalitet kontra pris.
Disse folk kan blive rigtigt skuffede over at skulle betale for et produkt som de senere finder ud af slet ikke har været pengene værd.
"Det er jo ikke altid prisen der alene kendetegner et godt produkt."
Der har du jo så vitterligt ret. Det er pris kontra kvalitet, og uden at blæse i et horn af frygt for Jante dropper forbi, så anser jeg mig selv som en der er i stand til at lave den slags skøn, og derfor også noget som jeg har gjort en dyd ud af at kommentere på baggrund af.
"Kom dog selv i gang, og lad kunderne selv bestemme."
Kunderne skal jo i sidste ende jo bestemme. Der er ingen her der har adgang til den kendsgerning, men det kunne jo være at man ville give kunderne det bedst mulige udgangspunkt for at træffe en beslutning.
Jeg lever ikke af at lave hjemmesider, men jeg er en meget passioneret iværksætter, og derigennem mener jeg man skal respektere folks meninger, og hjælpe hvor man kan, og specielt der hvor man føler man har en kompetence at tilbyde.
-Karsten