Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside til salg - Næsten gratis

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

serverservice:

Jeg tvivler på at nogle kan leve af hjemmeside udvikling til de priser i holder medmindre I tager 10.000-20.000 for udvikligen af siden ?

Som sagt er det min pris 250,- pr måned incl hosting - hjemmesiden er fuldt betalt efter 2 år hvorefter ejer har fuld ret til hjemmesiden incl. domainnavn. - prisen er herefter 80 pr måned. + moms.

10-20k for en hjemmeside er billigt. Nu kommer det også an på hvad slags ;)

Men lad mig forstå dit tilbud ret: Du sælger CMSimple med et design for 6000 kr fordelt over 2 år? Så er prisen da ok og tilbudet smart nok for dem der ikke lige har pengene på én gang.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 13:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

"Men lad mig forstå dit tilbud ret: Du sælger CMSimple med et design for 6000 kr fordelt over 2 år? Så er prisen da ok og tilbudet smart nok for dem der ikke lige har pengene på én gang."

Fuldstændig enig! - Det med at prisen faldt efter 2 år var jo heller ikke med i sidste udmelding. Nu mener jeg personligt ikke at designet i den tilbudte side er noget nær 6.000 kr. værd, men det er en smagssag, og jeg mangler nok også lidt information omkring om man binder sig til at betale i 2 år (fordi det er jeg ikke sikker på er lovligt) eller om man til enhver tid kan opsige aftalen, og stoppe med de 250,- 

-Karsten

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 13:22
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Karsten med flere,

Hvorfor blander I jer egentlig i mandens tilbud. Hvis han har held til at sælge dette produkt til den pris, er det jo fint. Skulle I ikke hellere selv passe jeres egen forretning?

Det er jo ikke altid prisen der alene kendetegner et godt produkt. Jeg synes det er ærgeligt, at man ikke kan lade folk komme med et tilbud her på Amino uden at andre skal falde over det. Kom dog selv i gang, og lad kunderne selv bestemme.

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 13:29
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

Nu er vi jo i en branche hvor det er de færreste kunder der ved hvad et godt tilbud er.

Hvis jeg lavede en post hvor jeg fremhævede mit eget produkt som det bedste i verden, og derudover krævede 100.000 for en html side med gode argumenter hvorfor det er en god pris. Jeg ville måske nok kunne sælge en sådan, ISÆR da hvis der ikke er nogen der byder ind og siger at det er et lortetilbud.

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 13:37
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

gweb!

Hvis din kunde betaler dig 100K for en HTML side og er tilfreds, samt den tjener sig selv hjem og mere til, er det så ikke et godt tilbud?

Men da du ikke fremhæve dine produkter som det bedste i verden, må vi jo antage, at de IKKE er det.

Du kan vel ikke afgøre hvilke produkter, der er de bedste? Det vigtigste er vel kundetilfredshed.

Hvordan kan en Konkurrent eller Konkollega afgøre om en anden udbyders produkter er gode nok til prisen?

Lav dog dine egne reklame.. I stedet for at rakke ned på andres. Det ville klæde alle bedre.

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Skrevet kl. 13:40
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

"Karsten med flere,

Hvorfor blander I jer egentlig i mandens tilbud."

-Sidst jeg checkede var AMINO et debatforum, med hvad det indebærer af gode og dårlige ting. Ønsker man ikke en debat, er hovedregelen, lad være med at skrive et indlæg. Ligemeget om det er oprettet i "tilbud" eller ej. 

"Hvis han har held til at sælge dette produkt til den pris, er det jo fint. Skulle I ikke hellere selv passe jeres egen forretning?"

Helt og aldeles ukorrekt, og tilmed en lettere faldladen holding til forretning. Med dette i mente mener du vel også at programmer som BASTA eller KONTANTEN er fuldstændigt uberettigede, da det jo bare er forretningsdrivende der bare har haft "held" til at drive deres forretning. 

Sagen er, at jeg møder mange, inklusiv en del på AMINO, der inderligt ønsker at drive en forretning der involvere en hjemmeside, men som selv ikke har tid, eller råd til at gøre det 100%. Det er folk der heller ikke selv har kapaciteten til at lave det selv, og derfor leder efter det billigste der er på markedet og som ikke altid har næsen for kvalitet kontra pris.

Disse folk kan blive rigtigt skuffede over at skulle betale for et produkt som de senere finder ud af slet ikke har været pengene værd. 

"Det er jo ikke altid prisen der alene kendetegner et godt produkt."

Der har du jo så vitterligt ret. Det er pris kontra kvalitet, og uden at blæse i et horn af frygt for Jante dropper forbi, så anser jeg mig selv som en der er i stand til at lave den slags skøn, og derfor også noget som jeg har gjort en dyd ud af at kommentere på baggrund af. 

"Kom dog selv i gang, og lad kunderne selv bestemme."

Kunderne skal jo i sidste ende jo bestemme. Der er ingen her der har adgang til den kendsgerning, men det kunne jo være at man ville give kunderne det bedst mulige udgangspunkt for at træffe en beslutning.

Jeg lever ikke af at lave hjemmesider, men jeg er en meget passioneret iværksætter, og derigennem mener jeg man skal respektere folks meninger, og hjælpe hvor man kan, og specielt der hvor man føler man har en kompetence at tilbyde. 

-Karsten

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 13:49

Karsten Lund:

og jeg mangler nok også lidt information omkring om man binder sig til at betale i 2 år (fordi det er jeg ikke sikker på er lovligt) eller om man til enhver tid kan opsige aftalen, og stoppe med de 250,- 

En B2B-aftale kan fint indeholde bindende, løbende betalinger over 2 år. Det er der som udgangspunkt ingen juridiske problemer i.

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Skrevet kl. 13:50

Frank Hellerup Madsen:

En B2B-aftale kan fint indeholde bindende, løbende betalinger over 2 år. Det er der som udgangspunkt ingen juridiske problemer i.

Tak for den opklaring Frank :)

Fra Bagsværd
Tilmeldt 30. Nov 05
Indlæg ialt: 121
Fra  GULDNUMRE Skrevet kl. 14:18
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hvorfor ikke bare kalde en spade for en spade - lige som en vis Hr. Thorborg har for vane Smile

Hjemmesiden ligner næsten noget fra internettets barndom og prisen er voldsom dyr.

Jeg synes, at det er helt berettiget, at der er en del, der har kommenteret på dette "næsten gratis" tilbud.

"Tilbuddet" svarer næsten til at ville sælge en gammel rusten Skoda for 699.000 kr., og gøre en dyd ud af den gratis rust, der følger med i købet.

Hvis det var mig, som stod foran at skulle købe en hjemmeside, vil jeg være lykkelig over at andre aminoer advarede mod et sådant tilbud. Og sådanne aminoer findes der heldigvis mange af og tak for det! Alene markedføringen af ydelsen burde få alles alarmklokker til at ringe.

Blot min ringe mening.

Mvh. Martin

www.Guldnumre.dk - Få dig et unikt mobilnummer. Et guldnummer huskes af alle!

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 17:32

Ja her er ingen binding - kunden kan opsige aftalen med den varsel der er på 3 mnd. og frit rejse hvis han vil.

Kunden har altid rettighed til eget materiale og materiale han har fået lavet hos os - hvilket medfører at han kan tage sine ting med hvis han opsiger før tiden.

Jeg synes selv tilbuddet på 250,- pr mnd i 2 år er billigt - det er incl hosting og årligt opdatering af system og server.

Mht til totalprisen så er den 6000 - men her skal man huske at det er incl hosting og service på server samt backup.
Som sagt er kunden bedre stillet hos mig og binder sig ikke til noget. Der er dog den opsigelse på 3 mnd. , men det er standard for alle mine kunder og det har jeg ikke tænkt mig at ændre.

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)