Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside til salg - Næsten gratis

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

Thomas Cuno:

Karsten med flere,

Hvorfor blander I jer egentlig i mandens tilbud. Hvis han har held til at sælge dette produkt til den pris, er det jo fint. Skulle I ikke hellere selv passe jeres egen forretning?

Det er jo ikke altid prisen der alene kendetegner et godt produkt. Jeg synes det er ærgeligt, at man ikke kan lade folk komme med et tilbud her på Amino uden at andre skal falde over det. Kom dog selv i gang, og lad kunderne selv bestemme.

Ja her er jeg så enig - Jeg prøver på at sælge noget og kan ikke se hvad I som konkurrenter laver herinde.

Om jeg kunne sælge mit koncept til 100.000 kan I egentlig være fløjtende ligeglade med , selvom jeg fornemmer at nogle har svære tider nu og kæmper med alle midler for at skyde en kommende konkurrent ned.

Den her debat lugter for meget af at nogle herinde forsøger at tale dåligt om en konkurrent - og det er simpelthen smagløst..

Amino er som sagt til for at hjælpe andre - Hvad kan jeg bruge til at nogle sidder og faldbyder sig selv for 20 kr pr mnd ?

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 17:44
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hej Thomas

Jeg er enig - debatten her er til for at hjælpe hinanden, men hvem siger at hjælpen er rettet imod DIG?

Hvis folk ikke synes dit tilbud er godt, er det en hjælp til dine "POTENTIELLE KUNDER", altså en hjælp så de ikke køber "katten i sækken" hvis det er det indtryk der er givet.

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 17:58
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

serverservice:

Amino er som sagt til for at hjælpe andre - Hvad kan jeg bruge til at nogle sidder og faldbyder sig selv for 20 kr pr mnd ?

Okay, fair nok. Men du bruger det jo ikke til at hjælpe andre. Du bruger det, til at trolle kunder. Du søgte ikke råd, du forsøgte ikke at starte en debat, du søgte ikke hjælp og du forsøgte ikke at hjælpe nogen. Du forsøgte at sælge en vare - og så må dit tilbud få det slag, det nu engang indbyder til. 

"Amino er til for at hjælpe andre", så find et andet forum, der har til formål at finde købere, og tag den derfra.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 17:58
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 3 person

gweb:

Hej Thomas

Jeg er enig - debatten her er til for at hjælpe hinanden, men hvem siger at hjælpen er rettet imod DIG?

Hvis folk ikke synes dit tilbud er godt, er det en hjælp til dine "POTENTIELLE KUNDER", altså en hjælp så de ikke køber "katten i sækken" hvis det er det indtryk der er givet.

Hvem har bedt dig sidde og være smagsdommer for min potentielle kunder ?

Jeg kan også nemt sidde og tale nedladende om dit arbejde , men det holder jeg mig generelt fra - fordi jeg ikke vil være en idiot.

Så det eneste du har fået ud af den her debat er at tale dårligt om mig som konkurrent - er der noget du er bange for ? Og mener du helt ærligt at et forum som Amino skal bruges til den slags.... Men jeg kan fornemme at du har et problem med at jeg sælger den side og hvis en kunde er tilfreds kan du jo bare være ligeglad.

Du er IKKE kunde så hvorfor blander du dig så - hvad du mener kan andre da være ligeglade med.

Det eneste du gør her er at tale dårligt om min forretning - og det har jeg bare IKKE respekt for.

Tilmeldt 6. Aug 08
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 18:24
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Er sgu nød til at blande mig. Jeg har ikke selv en skid forstand på udvikling af hjemmesiderl. Men for det første at kalde noget næsten gratis, når det så ikke er næsten gratis er dårlig stil. For det andet når man på et åbent forum forsøger at sælge noget. Må man forvente at der bliver givet både positiv og negativ kritik. Prøv og se i MLM kategorien:-) Sluttelig vil jeg sige at det klæder dig ikke at blive både aggressiv og personlig når du argumenterer. Hvordan reagere du så når kunden har en negativ kommentar til dit arbejde?

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 19:05

Jeg agerer ikke smagsdommer for nogen, jeg siger hvad JEG synes om dine produkter, og fortæller hvordan kunder KAN risikere at stå efterfølgende.

Jeg blander mig for at hjælp; ikke dig, men de folk der skulle falde for det næsten gratis tilbud - det er vel det forummet her er lavet for? At hjælpe andre? så jeg kan ikke se hvad dit problem er ved at jeg svarer.

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 19:21

Hej

Ligesom larsbue har jeg ikke en dyt forstand på om det er billigt eller dyrt, men må give folk ret i at når man kalder noget "næsten gratis" indbyder det til en debat - og der har du jo været så heldig og netop sætte denne "vare" til salg i et debat forum - så må man da forvente at der godt kan komme kommentarer, om de så er positive eller negative - et åbent forum er til for alle...

Endvidere mener jeg at  Hr. serverservice, uanset om du kan lide kritikken eller ej, så læg dig ned og tag disse kommentarer med et smil - og lad for guds skyld være med hele tiden og gå til modangreb - der blilver da bare skabt større og større badwil af hos dine potentielle kunder herinde, hvis der altså er nogen tilbage (joke)... Hver gang du besvarer et indlæg kommer denne debat op som nummer uno på Amino - om så folk giver dig ret eller ej, så ville jeg hvertfald ikke med dine modangreb vælge dig som den første til at lave min hjemmeside...

Hvorfor siger du ikke bare - "tak for jeres kommentarer, på godt og ondt og så se og få sat din side til salg der hvor det høre sig til, hvis man altså vil være fri for dumme eller mindre positive kommentarer. Du kunne f.eks sætte det til salg på Amino virksomhedsbørs, så er det kun interesserede personer der vil henvende sig - der mener jeg da der er en masse andre hjemmesider/webshops til salg.

Bare et (synes jeg selv) godt råd herfra :)

Bendtsen

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 20:16

Bendtsen:

Du kunne f.eks sætte det til salg på Amino virksomhedsbørs, så er det kun interesserede personer der vil henvende sig - der mener jeg da der er en masse andre hjemmesider/webshops til salg.

Bare et (synes jeg selv) godt råd herfra :)

Bendtsen

Jamen det gør jeg så - er desuden igang med en anden løsning udenom amino så må vi se hvad det giver.

Tak for hjælpen

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 22:26

Der er en herinde som gentagne gange har sendt mig nogle hademails og det syns jeg ikke er så smart.

Det er sådan set ok at være uenige med mig , men jeg betragter det som spam mails da det er sket gentagne gange fra samme IP og en bruger der udgiver sig som andre Person navne og mailadresser han finder på nettet.

Jeg har tidligere været hacket og er temmelig træt at den slags - så hvis det sker bare een gang til kan vedkommende se frem til en politianmeldelse. Jeg gider simpelthen ikke spilde min tid på den slags.

At vedkommende tilsyneladende er misundelig og påstår at jeg ikke har nogen forrretning - kan jeg svare til at jeg lever 100% som selvstændig indenfor IT og det fortsætter jeg med i fremtiden.

Men det ser ud til at micmusic.dk alligevel bliver solgt til en rimelig pris, så tak for opmærksomheden og at I har brugt jeres tid på det ....

Dennis

Fra Poznan
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 10:46
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes Amino har et genialt netværk, men hold da kæft hvor findes der mange misundelige og krigs fremkaldende SPASSERE iblandt jer.

Det er sku da netop nu vi skal hjælpe hinanden, give en hånd til dem der søger hjælp men nej der skal bruges 38 svar på at svine, synes jeg en ellers velskrivende og umiddelbart seriøs person til som prøver på at sælge et produkt til skalle 200,- netto

Det eneste i får ud af alt det her pis er at alle kommer til at underbyde hinanden og det er da også fint nok for dem som knap nok har et kontor derhjemme, men som sidder inde i stuen og banker løs på tastaturet med en pizza i den anden hånd.

Jeg forstår ikke at Admin ikke for længst har stoppet denne debat, det eneste i får ud af det er at potentielle amino kunder tænker sig 10 gange mere om inden de laver nye aftaler, og så må man jo bare håbe at det bliver jeres egen omsætning det går udover.  

Og til dig serverservice, jeg synes du har behersket dig yderst pænt i denne debat, de andre kan være glad for at det ikke var mig de havde angrebet på denne måde, men se det som noget positivt dit tilbud er da kommet på forsiden 38 gange og mon ikke der er nogle fornuftige aminoer iblandt os som kan frasortere de andres svar og måske finde på at udnytte dit tilbud   

Vågn op ADMIN i er de eneste der kan stoppe denne krig.

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)