Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside til salg - Næsten gratis

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Jeg har en hjemmeside til salg da kunden ikke længre vil bruge den -

Den er billig - du betaler bare 250 pr måned incl moms - så får du den som den er nu

Hjemmesiden er på http://micmusic.dk  og har været anvendt af en musiker , men indhold kan nemt tilpasses dit firma . Login - du modtager et login når du har overtaget siden , som er et Content management system = CMS - hvor du selv kan lægge fotos og tekst in på siden.

Skal der laves noget vil vi gerne hjælpe og her er vores priser, men som sagt kan du selv vælge om du kan bruge den som den er. 

Flytning af dit eget domain navn til micmusic og oprettelse af kontaktoplysninger = 500,-

Nyt banner lavet af grafiker 3-4 timer ialt = 1500,-

Jeg vil være fri for kritik og spydigheder fra mine konkurrenter , som jeg har oplevet det før. Tak

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 18:47

Priserne er incl. moms

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 19:17
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

"Jeg vil være fri for kritik og spydigheder fra mine konkurrenter, som jeg har oplevet det før"

Jeg vil gerne give min mening uden at lave "spydigheder" men du opretter altså selv en debat hvor du prøver at sælge noget du kalder "næsten gratis" og "den er billig" - og unskyld mig men den side er ikke 10 kroner værd. 

- Man kan få pænere templates  via one.com, og så betaler man kun 11 kr / mdr. Nu har din også CMS, men dette er ikke 240 kr / mdr. værd - og det ved du godt. 

- Hvis det tager din grafiker 3-4 timer at lave det banner, så er mit råd - Skift grafiker - NU!

Jeg opfatter mig ikke som din konkurrent, men helt ærligt... du ved godt inderst inde at det du sælger er til overpris, og jeg er ked af hvis du har gjort det før med succes. Hvis jeg ikke tager helt fejl, så er grunden til at din tidligere kunde ikke længere ønsker din service højst sansynligt fordi han har fundet ud af du måske ikke har været helt konkurrence dygtig på din pris kontra den kvalitet du yder. 

Mit råd til andre: Host dit domæne ved en billig udbyder, download wordpress eller lign, og leg med designet, evt. brug en af de mange templates der findes... Det kan højst sandsynligt ikke blive værre end det her...

-Karsten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:22
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Må altså erklære mig helt enig med Karsten Lund. Det er vist en overdrivelse at kalde det "næsten gratis"..

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 19:28
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

Ja det var så lige de indlæg jeg gerne ville være fri for.

Amino er til for at hjælpe andre og ikke til for at spænde ben for konkurrenter

Og det er lige hvad I 2 er igang med nu - så hold jeg venligst væk hvis I ikke er købere.

Jeg syns selv min grafiker er god - han har leveret andre banner som kan ses via min hjemmeside og 3-4 timer for et unikt banner er rimligt nok. Jeg kender ikke andre der er bedre end ham.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 19:31

Grunden til at min tidligere kunde ikke ville benytte den er at han ikke ville investere i en reklame kampagne eller adwords og derfor ikke fik henvendelser.

Men det kommer ikke sagen ved - SIDEN ER IKKE EN SKABELON

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 20:00
Gennemsnit 3,2 stjerner givet af 5 person

"Amino er til for at hjælpe andre og ikke til for at spænde ben for konkurrenter"

Jeg synes også jeg hjælper AMINO iværksættere imod at bruge deres surt tjente penge på noget der ikke er noget værd. Det kan godt være du føler dig trådt over føderne, men du må jo spørge dig om det virkelig er alle dem du kalder konkurrenter der bare er imod dig personligt, eller om det muligvis er fordi du ikke levere et ordentligt stykke arbejde. 

Jeg kender en del herinde på AMINO, og jeg har endnu ikke mødt nogen blandt de seriøse og professionelle web bueauer der driver hetz imod andre. Deres kritik er velgrundede og konstruktiv. 

Jeg er helt sikker på at du er dygtig til at yde IT support osv, og jeg vil heller ikke drive hetz imod din forretning. Du kan sikkert det kram, men jeg kan altså se ud fra din hjemmeside, at det ikke er der du skal gøre dig de vilde forhåbninger om at blive rig. I hvert fald er der et stykke vej endnu, og så må dine priser også afspejle det.

"Jeg syns selv min grafiker er god - han har leveret andre banner som kan ses via min hjemmeside og 3-4 timer for et unikt banner er rimligt nok. Jeg kender ikke andre der er bedre end ham."

Come on... det er et BILLEDE... det er ikke noget der skulle tage en grafiker 5 minutter at lave... Hvis du ikke kender nogen der er bedre end ham, og godtager at det tager 4 timer at lave et banner ud fra et billede... så er mit råd til dig at begynde at netværke.. du vil kunne tilbyde det samme til 1/4 af prisen, og det ville da virkelig give dine kunder værdi...

-Karsten 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:47

I denne sag må jeg nok sige at Karsten har fat i noget.

Hjemmesiden er lavet med cmsimple som er fint nok, men at klaske et billede op og smide et par menupunkter på, kan min datter altså også gøre, så 250kr pr md. incl. moms er nok liiiiiige i overkanten, ellers kunne det vlre jeg skulle droppe mit firma og starte som webdesigner istedet.

/Flemming

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:50

Det kunne da godt være at prisen er for hosting? Den ligger jo på hans egen server.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 22:57

eller har 24 times support... hvem vedSmile

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)