Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Her er de riges Facebook

Side 7 ud af 10 (95 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det synes jeg nu ikke at de gør. De tjener måske mere end 300K $. om året......det er jo ikke at være mangemillionær.

Skal jeg være helt ærlig, så ville jeg sgu selv blive irriteret over at en eller anden tilfældig person, blev ved med at spørge mig om min økonomi. Der er jo ingen regler om, at man skal fremlægge sin økonomi her på Amino, vel?

Hverken du eller jeg ved, om de tjener over 300 eller ej. Vi finder heller ikke ud af det, så det er jo bare nytteløst at fortsætte med at spørge og spørge og spørge, hvis du spørger mig. Du har fået tilbud fra VISAM om at se regnskaber, men det vil du ikke.......... Hvis du ikke vil se dokumentation, hvorfor spørger du så?

Du slynger om dig med beskyldninger om at de også pryder sig med lånte titler osv. - Det synes jeg bare er upassende, så vi må bare være enige om at vi har forskellige synspunkter ;o)

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 14:31
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

STOP nu! Det er Jante-Tæskeren Wink

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 18:53
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Business:
Skal jeg være helt ærlig, så ville jeg sgu selv blive irriteret over at en eller anden tilfældig person, blev ved med at spørge mig om min økonomi. Der er jo ingen regler om, at man skal fremlægge sin økonomi her på Amino, vel?

Lad os nu ikke blande tingene sammen. Ove laver tråden for at prale i 'Jante-tæskeren' prale med sit medlemsskab af klubben for de stinkende rige.. Kim er med på vognen. Lykønskningerne strømmer ind og folk vil gerne være med i affluence når de også bliver rige. Problemet er det ikke er sandt, det ved vi vel alle nu og du kan heller ikke være i tvivl.

Business:
Hvis du ikke vil se dokumentation, hvorfor spørger du så?

Kim tilbyder mig at jeg via EogS eller et kreditoplysningsbureau kan købe hans regnskaber og så kan jeg gennemgå dem. Ud fra disse regnskaber kan jeg så få lov at gætte på om Kim er "stinkende rig" eller ej. Både Kim og Ove har tidligere i tråden spillet højt spil med deres troværdighed, her tænker jeg naturligvis især på:

http://www.amino.dk/forums/p/55841/343453.aspx#343453

hvor man lader indsatsen rulle og håber på at vi andre tager os til takke med svaret. Det er jo helt klart at man foregiver at have indsendt dokumentation for sin økonomiske formåen. Hvorfor i alverden skulle jeg ulejlige mig med at undersøge Kims regnskaber? Jeg har aldrig bedt om dokumentation men et klart svar. Det manglende svar er også ret klart.

ztrong:
STOP nu! Det er Jante-Tæskeren Wink

Du ser vel selv det paradoksale i at poste i en tråd du ønsker du skal stoppe, ikke? Jeg har skrevet dette før til andre og nu skriver jeg det også til dig. Du kan lade være med at læse de indlæg og tråde du ikke bryder dig om. Det er så nemt, at du i toppen af tråden kan trykke 'stop venligst med at sende e-mail svar til mig'. Meget nemmere end at lære andre at gøre som du vil.

Der er et ledigt synspunkt som ingen endnu har taget. Synspunktet er, at de omtalte herrer måske har været lidt for store i slaget og den ene historie har taget den anden. "Så alvorligt er det jo heller ikke" Det er menneskeligt at fejle, det gør vi alle sammen og jeg (altså mig) er derfor urimelig hård i min kritik fordi jeg bliver ved med at forfølge sagen. 

Når ingen endnu har taget dette standpunkt tror jeg det skyldes, at de fleste ikke bryder sig om at blive taget ved næsen. Man kan tilgive næsten hvad som helst, hvis bare  folk gider være ærlige og erkende deres fejl. Sådan er jeg selv sluppet ud af  uheldige indlæg, endda flere end jeg sikkert husker. 

Jeg tror ikke det hjælper nogen at negligere fakta eller forsøge at "beordre" til stop af debatten, tværtimod.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 19:28

udvikler:

Lad os nu ikke blande tingene sammen. Ove laver tråden for at prale i 'Jante-tæskeren' prale med sit medlemsskab af klubben for de stinkende rige.. Kim er med på vognen. Lykønskningerne strømmer ind og folk vil gerne være med i affluence når de også bliver rige. Problemet er det ikke er sandt, det ved vi vel alle nu og du kan heller ikke være i tvivl.

Kim tilbyder mig at jeg via EogS eller et kreditoplysningsbureau kan købe hans regnskaber og så kan jeg gennemgå dem. Ud fra disse regnskaber kan jeg så få lov at gætte på om Kim er "stinkende rig" eller ej. Både Kim og Ove har tidligere i tråden spillet højt spil med deres troværdighed, her tænker jeg naturligvis især på:

http://www.amino.dk/forums/p/55841/343453.aspx#343453

hvor man lader indsatsen rulle og håber på at vi andre tager os til takke med svaret. Det er jo helt klart at man foregiver at have indsendt dokumentation for sin økonomiske formåen. Hvorfor i alverden skulle jeg ulejlige mig med at undersøge Kims regnskaber? Jeg har aldrig bedt om dokumentation men et klart svar. Det manglende svar er også ret klart.

Kim skrev til dig "Har du ikke selv mulighed for at søge regnskabsoplysninger, så send mig en PB med en e-mail så skal jeg gerne sende dig regnskabet på mit Holdingselskab, så behøver du ikke bruge mere energi på det."

Begge har skrevet at de ike har lavet invitationer, men har indsendt materiale og er blevet godkendt. Er det ikke det svar, som du siger, at du ikke har fået?

Jeg fatter dig simpelthen ikke.................Du skriver at det ikke er sandt og at man foregiver at have indsendt dokumentation. Ved ikke hvor du har det fra og jeg er egentlig også ligeglad.

Jeg gider ikke at bruge mere tid på denne tråd, så du må fortsætte din indædte kamp uden mig ;o)

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 19:51

Sjov tråd...

Hvorfor egentlig være stolt over at være medlem af de riges Facebook, når man kan melde sig ind hos http://www.united-creatives.dk . Det er eftersigende blevet døbt som Facebook for de kreative og kendte af pressen. Det er da meget sjovere at være kendt og kreativ, end bare rig :-)

(Ovenstående er skamløs reklame, og jeg må indrømme at mit firma EasyFlow ejer en lille bid af united-creatives)

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 283
Skrevet kl. 20:19

Det er langt under lavmål at man som anonym person kan tillade sig at kalde folk for løgnere og drage paralleler til Stein Bagger, efter man har nægtet at modtage dokumentaion, men lad dette screendump tale for sig selv.

Venlig hilsen Kim Johansen

www.visam.dk

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 11:04

kijo:
Det er langt under lavmål at man som anonym person kan tillade sig at kalde folk for løgnere og drage paralleler til Stein Bagger, efter man har nægtet at modtage dokumentaion, men lad dette screendump tale for sig selv.

Jeg har aldrig bedt om dine regnskabsoplysninger eller anden dokumentation, så det er vist ligegyldigt at jeg ikke kan åbne dit screendump.

I hele forløbet har jeg kun stillet dig et spørgsmål som jeg  har præciseret (begge links åbner i samme browservindue, da de blot spoler tilbage i denne tråd). I alle dine indlæg i denne tråd har du undgået at svare på dette simple spørgsmål ligesom Ove Bjørn Kraft.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 11:14

det er da noget mærkeligt noget. gider folk virkelig være med i sådan noget.....

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 11:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvem sagde, at Den Spanske Inkvisition var slut? Den ser da ud til at leve i bedste velgående!

Nuvel, jeg står egentligt fuldstændigt indifferent overfor hvem der har penge nok til at blive medlem af Affluence.org. Det må da være op til dem selv at bedømme om det er tiden værd og om de får noget ud af det. Personligt så har andre menneskers indtjening/formue aldrig interesseret mig og det begynder heller ikke nu.

Nu er disse indlæg jo skrevet i Jante-Tæskeren og derfor er det helt fint med pral i denne tråd - hvis nogen skulle være i tvivl. Når man praler, så kan andre heller ikke forvente, at man skal levere en masse dokumentation for sine påstånde, men disse kan så selv vurdere om de vil tro på det eller ej.

Off topic: Min første kæreste (australier) sagde altid når hun var fuld: I am not drunk, but under the affluence of incohol!

Fortsat god dag!

Flemming

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 11:20
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Flemming1970:

Hvem sagde, at Den Spanske Inkvisition var slut? Den ser da ud til at leve i bedste velgående!

Nuvel, jeg står egentligt fuldstændigt indifferent overfor hvem der har penge nok til at blive medlem af Affluence.org. Det må da være op til dem selv at bedømme om det er tiden værd og om de får noget ud af det. Personligt så har andre menneskers indtjening/formue aldrig interesseret mig og det begynder heller ikke nu.

Nu er disse indlæg jo skrevet i Jante-Tæskeren og derfor er det helt fint med pral i denne tråd - hvis nogen skulle være i tvivl. Når man praler, så kan andre heller ikke forvente, at man skal levere en masse dokumentation for sine påstånde, men disse kan så selv vurdere om de vil tro på det eller ej.

Off topic: Min første kæreste (australier) sagde altid når hun var fuld: I am not drunk, but under the affluence of incohol!

Fortsat god dag!

Flemming

Der er som nævnt tidligere ikke forlangt dokumentation fra udviklers side af - han spørger bare:

"Er det rigtigt at I to er millionærer?"

Det spørgsmål er vel mindre problematisk.

VH Jørgen Olsen

Side 7 ud af 10 (95 indlæg)