Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Her er de riges Facebook

Side 5 ud af 10 (95 indlæg)
Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ove Bjørn Kraft:
Ditto her.

Ok, nu er det jo også sådan at man kan optages på baggrund af "anbefaling" fra 5 andre medlemmer, så derfor håber jeg i bærer over med vi lige tager den én gang til for Prins Knud (dvs. mig)

I har altså hver især en årsindkomst på $300.000 og/eller en formue på $3 millioner hvilket i har dokumenteret over for affluence.org?

I Danmark er der jo ikke mange med så høje indkomster, så hele sammenfaldet med Amino undrer mig bare. Derudover er Affluence.org reklamefinancieret og siden har været nede både i går i dag. Det var umuligt at finde kendte millionærer der står inde for siden vha google - og hvorfor vil millinærerne networke med folk der optages ved at invitere så mange som muligt (ja, de inviterede skal sende invitationer også). Ja, det virker bare lidt mystisk på mig, hvilket jeg håber i har forståelse for. Men blot for at bringe min skepsis til samme så kan I måske svare bekræftende på at I opfylder de økonomiske krav.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 18:11

Der er ingen der har anbefalet mig til affluence.org

Hvem er du egentlig? Hvad er dit arbejde? Hvor bor du? Den med Prins Knud hopper jeg ikke på. Jeg vil bare gerne kunne sætte en person på den jeg skriver med, det håber jeg ikke er for meget at forlange!

Med venlig hilsen

Ove Bjørn Kraft

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Skrevet kl. 21:50

Ove Bjørn Kraft:
Den med Prins Knud hopper jeg ikke på. Jeg vil bare gerne kunne sætte en person på den jeg skriver med, det håber jeg ikke er for meget at forlange!

"En ekstra gang for Prins Knud" er jo en talemåde der indebærer at man beder en anden person præcisere/gentage/uddybe fordi man åbenbart ikke helt har forstået det sagte/skrevne. Jeg er selvsagt ikke prins men blot en Amino-bruger der stiller spørgsmål til dit indlæg.

Så vidt jeg kan se er der en række brugere der har opfattet dit indlæg således, at du opfylder de økonomiske krav affluence.org og dermed er "stinkende rig". Disse brugere er Maibritt, Hergeir, Rune, Vivi, Mattias, Easywebhost, NIL, Jack, Nicolai, Nicolaj, Karsten, Niels, Michelle, Sanne, Jens, Dennis og Eland.

Hvis disse brugere har misforstået noget var det måske en overvejelse værd at præcisere fakta overfor dem? Måske vil de (som dig) også  "kunne sætte en person på den jeg skriver med" og i den forbindelse vide om du er millionær eller ej. 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 22:20
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

udvikler:

Ove Bjørn Kraft:
Den med Prins Knud hopper jeg ikke på. Jeg vil bare gerne kunne sætte en person på den jeg skriver med, det håber jeg ikke er for meget at forlange!

"En ekstra gang for Prins Knud" er jo en talemåde der indebærer at man beder en anden person præcisere/gentage/uddybe fordi man åbenbart ikke helt har forstået det sagte/skrevne. Jeg er selvsagt ikke prins men blot en Amino-bruger der stiller spørgsmål til dit indlæg.

Så vidt jeg kan se er der en række brugere der har opfattet dit indlæg således, at du opfylder de økonomiske krav affluence.org og dermed er "stinkende rig". Disse brugere er Maibritt, Hergeir, Rune, Vivi, Mattias, Easywebhost, NIL, Jack, Nicolai, Nicolaj, Karsten, Niels, Michelle, Sanne, Jens, Dennis og Eland.

Hvis disse brugere har misforstået noget var det måske en overvejelse værd at præcisere fakta overfor dem? Måske vil de (som dig) også  "kunne sætte en person på den jeg skriver med" og i den forbindelse vide om du er millionær eller ej. 

Hej Udvikler.

Er der noget at misforstå? Du må også gerne skrive mig på listen over dem der mener Ove Bjørn Kraft påstår han er millionær.

Jeg har nu nogle andre ideer om hvad han er for en fisk hvis du forstår sådan en lille en Wink.

HELT OG ALDELES OFFTOPIC, Forresten:

Hold kæft hvor har jeg i mine leveår mange gange set MLM-folk påstå de var millionærer for at få folk til at bide på. Er det et tegn på desperation eller er det et tegn på at det faktisk går "nogenlunde" for disse individer:)?

VH Jørgen Olsen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 00:47

Det med Prins Knud var fordi jeg gerne vil vide hvem du er og hvorfor du gemmer dig bag navnet udvikler og ikke står frem? Jeg ved godt at det med Prins Knud er en talemåde...Men nu må du ha en god påske!

Med venlig hilsen

Ove Bjørn Kraft

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Skrevet kl. 02:22

Ove Bjørn Kraft:
Det med Prins Knud var fordi jeg gerne vil vide hvem du er og hvorfor du gemmer dig bag navnet udvikler og ikke står frem?

Jeg kan slet ikke se hvorfor det skulle være relevant i denne sammenhæng. Det er ikke mig der giver et indtryk af at være noget som helst.

Hvis du vil efterlade dit publikum til at drage deres egne konklusioner i denne tråd, dvs. uden at svare på det centrale spørgsmål, er det din sag. Jeg har personligt intet problem med at mine indlæg over tid taler for min troværdighed. Læserne af denne tråd må danne deres egen mening, det er ikke min opfattelse at billedprofiler altid er mere sandfærdige.

Enhver, der konkluderer at I to nye medlemmer ikke er millionærer, kan efterfølgende spørge sig selv hvor mange af de andre affulence-medlemmer der heller ikke er millionærer. Er der f.eks. i virkeligheden "over tusind Martin Thorborg'er" eller er det en anden slags personer.

Man må selv gætte for du ønsker jo ikke at besvare spørgsmålet.

Men også god påske til dig.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 283
Skrevet kl. 10:22

udvikler:

Ove Bjørn Kraft:
Det med Prins Knud var fordi jeg gerne vil vide hvem du er og hvorfor du gemmer dig bag navnet udvikler og ikke står frem?

Jeg kan slet ikke se hvorfor det skulle være relevant i denne sammenhæng. Det er ikke mig der giver et indtryk af at være noget som helst.

Hvis du vil efterlade dit publikum til at drage deres egne konklusioner i denne tråd, dvs. uden at svare på det centrale spørgsmål, er det din sag. Jeg har personligt intet problem med at mine indlæg over tid taler for min troværdighed. Læserne af denne tråd må danne deres egen mening, det er ikke min opfattelse at billedprofiler altid er mere sandfærdige.

Enhver, der konkluderer at I to nye medlemmer ikke er millionærer, kan efterfølgende spørge sig selv hvor mange af de andre affulence-medlemmer der heller ikke er millionærer. Er der f.eks. i virkeligheden "over tusind Martin Thorborg'er" eller er det en anden slags personer.

Man må selv gætte for du ønsker jo ikke at besvare spørgsmålet.

Men også god påske til dig.

Man er vel ikke millionær fordi man tjener 1,65 mill om året med det skattetryk vi har i DK, man er vel nærmere velhavende, millionær er man vel først den dag man kan leve af sine penge d.v.s har en formue der giver så stort et afkast om året at der ingen smalle steder er i Bredgade.

Men intet er jo hemmeligt så længe vi snakker danske selskaber, så du er da velkommen til at tjekke mine firmaers regnskaber, og ud fra det konkludere om jeg har den omtalte indtægt. Det er muligt for dig at trække regnskaber på de 4 da Visam A/S kommer med første regnskab i år.

Jeg forstår godt hvor du vel hen med hensyn til Affluence.org, men forstår ikke du rejser tvivl om folk som skriver de er medlem, det kan du ikke rigtigt underbygge hvis ikke du har tjekket deres regnskaber.

Afflunce.org vil have meget svært for ikke at sige umuligt ved at styre den dokumentation de får, enhver kan jo hurtigt fabrikere nogle fiktive regnskaber som ryger igennem nåleøjet. Men sådan er det vel de fleste steder på nettet, man kan ikke vide hvem folk er når de ikke står frem med et navn som det er muligt at søge yderligere oplysninger på.

Har du ikke selv mulighed for at søge regnskabsoplysninger, så send mig en PB med en e-mail så skal jeg gerne sende dig regnskabet på mit Holdingselskab, så behøver du ikke bruge mere energi på det.

Venlig hilsen Kim Johansen

www.visam.dk

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Skrevet kl. 11:28

Hej Kim

Helt konkret, så giver du og Ove Bjørk Kraft jer ud for at have høj indkomst og to-cifret millionformue. Dette har i gjort i indlæg som i af egen drift har postet her og fået ros for.

Jeg har alene bedt jer præcisere:

• Ja, jeg tjener mindst $300.000 årligt og/eller har mindst $3 million i formue, eller
  • Nej, jeg tjener under $300.000 årligt og har under $3 million i formue.

Jeg har ikke behov for at læse dine regnskaber. Som du selv er inde på, så kan du fabrikere fiktive regnskaber hvis du vil. Jeg nøjes blot med at spørge jer direkte, men det er åbenbart umuligt at få et svar. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:38
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg skrev vist et indlæg i denne tråd (noget med tillykke, et eller andet) og

hjæææælp min indbakke er ved at sprænges, med alle disse indlæg....

Ord som Accept og respekt, kom lige flyvende forbi min pc, dem skriver jeg lige ind,

i fald der er nogen i denne tråde der kan bruge dem til noget - millionær eller ikke millionær!

Há en super dejlig dag alle samme - solen skinner udenfor

Kh

Sanne

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 11:41

Udvikler:

Er det ikke så inderligt ligegyldigt, om det er det ene eller det andet?

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 5 ud af 10 (95 indlæg)