Ok, nu er det jo også sådan at man kan optages på baggrund af "anbefaling" fra 5 andre medlemmer, så derfor håber jeg i bærer over med vi lige tager den én gang til for Prins Knud (dvs. mig) I har altså hver især en årsindkomst på $300.000 og/eller en formue på $3 millioner hvilket i har dokumenteret over for affluence.org? I Danmark er der jo ikke mange med så høje indkomster, så hele sammenfaldet med Amino undrer mig bare. Derudover er Affluence.org reklamefinancieret og siden har været nede både i går i dag. Det var umuligt at finde kendte millionærer der står inde for siden vha google - og hvorfor vil millinærerne networke med folk der optages ved at invitere så mange som muligt (ja, de inviterede skal sende invitationer også). Ja, det virker bare lidt mystisk på mig, hvilket jeg håber i har forståelse for. Men blot for at bringe min skepsis til samme så kan I måske svare bekræftende på at I opfylder de økonomiske krav. |
Der er ingen der har anbefalet mig til affluence.org
Hvem er du egentlig? Hvad er dit arbejde? Hvor bor du? Den med Prins Knud hopper jeg ikke på. Jeg vil bare gerne kunne sætte en person på den jeg skriver med, det håber jeg ikke er for meget at forlange!
Med venlig hilsen
Ove Bjørn Kraft