Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Her er de riges Facebook

Side 6 ud af 10 (95 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 283
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

udvikler:

Hej Kim

Helt konkret, så giver du og Ove Bjørk Kraft jer ud for at have høj indkomst og to-cifret millionformue. Dette har i gjort i indlæg som i af egen drift har postet her og fået ros for.

Jeg har alene bedt jer præcisere:

• Ja, jeg tjener mindst $300.000 årligt og/eller har mindst $3 million i formue, eller
  • Nej, jeg tjener under $300.000 årligt og har under $3 million i formue.

Jeg har ikke behov for at læse dine regnskaber. Som du selv er inde på, så kan du fabrikere fiktive regnskaber hvis du vil. Jeg nøjes blot med at spørge jer direkte, men det er åbenbart umuligt at få et svar. 

Tror bare vi lader den ligge her, der er vist kogt suppe nok på det ben  Confused

Venlig hilsen Kim Johansen

www.visam.dk

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 12:01

kijo:

udvikler:

Hej Kim

Helt konkret, så giver du og Ove Bjørk Kraft jer ud for at have høj indkomst og to-cifret millionformue. Dette har i gjort i indlæg som i af egen drift har postet her og fået ros for.

Jeg har alene bedt jer præcisere:

• Ja, jeg tjener mindst $300.000 årligt og/eller har mindst $3 million i formue, eller
  • Nej, jeg tjener under $300.000 årligt og har under $3 million i formue.

Jeg har ikke behov for at læse dine regnskaber. Som du selv er inde på, så kan du fabrikere fiktive regnskaber hvis du vil. Jeg nøjes blot med at spørge jer direkte, men det er åbenbart umuligt at få et svar. 

Tror bare vi lader den ligge her, der er vist kogt suppe nok på det ben  Confused

Det var da godt nok utroligt.

I får folk til at tro I er millionærer - og når man så spørger jer kan man ikke få et svar?

Hvad er egentlig meningen?

VH Jørgen Olsen

Fra Eden
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 12:03

Business:
Er det ikke så inderligt ligegyldigt, om det er det ene eller det andet?

Jeg er da ligeglad om de er millionærer eller ej. Sagen handler om troværdighed.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 12:16

udvikler:

Business:
Er det ikke så inderligt ligegyldigt, om det er det ene eller det andet?

Jeg er da ligeglad om de er millionærer eller ej. Sagen handler om troværdighed.

Hvilken sag?????

Tråden handler om at han er kommet ind. Så kan du vel være bedøvende ligeglad med, hvordan det er sket eller?

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Eden
Tilmeldt 20. Jun 07
Skrevet kl. 12:28
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Business:
Tråden handler om at han er kommet ind. Så kan du vel være bedøvende ligeglad med, hvordan det er sket eller?

Som det helt tydeligt fremgår af samtlige tilkendegivelser er det opfattelsen, at de herrer er millionærer og på den baggrund er blevet optaget i et eksklusivt selskab for ligesindede. Det viser sig efterhånden at være ret tvivlsomt, gør det ikke? 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 12:32

udvikler:

Business:

Som det helt tydeligt fremgår af samtlige tilkendegivelser er det opfattelsen, at de herrer er millionærer og på den baggrund er blevet optaget i et eksklusivt selskab for ligesindede. Det viser sig efterhånden at være ret tvivlsomt, gør det ikke? 

Det eneste der helt tydeligt fremgår er, at de er blevet medlemmer. Godt for dem.....synes jeg.

Hvad er det egentlig du gerne vil have ud af dine spørgsmål? Hvad er det du søger at opnå?

Jack

Fra Eden
Tilmeldt 20. Jun 07
Skrevet kl. 12:38
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Business:
Hvad er det egentlig du gerne vil have ud af dine spørgsmål? Hvad er det du søger at opnå?

Hvad der er sandt og hvad der ikke er sandt.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 12:43

udvikler:

Business:

Jeg ved ikke hvilken sandhed du søger, men fortsæt endelig, når det nu ligger dig så meget på sinde ;o)

Håber at du får ro i sindet...

Hav en god dag

Jack

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 12:47
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Business:

udvikler:

Business:

Jeg ved ikke hvilken sandhed du søger, men fortsæt endelig, når det nu ligger dig så meget på sinde ;o)

Hav en god dag

Jack

Hvilken sandhed spørger du? Nu er det jo ikke religionsundervisning det her...

Jeg synes det er fint han forsøger at skille bukkene fra fårerne.

Det kan godt være du er ligeglad, men der er folk der bekymrer sig for hvad der er fakta og hvad der er BS.

Fra Eden
Tilmeldt 20. Jun 07
Skrevet kl. 13:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Business:

Jack, hvis du lige ser bort fra dine antagelser om mig et øjeblik, så er det jo ganske enkelt sådan at nogen smykker sig med falske titler. I dette tilfælde udgiver Ove Bjørn Kraft og Kim Johansen sig for at være millionærer, men adspurgt direkte vil de ikke bekræfte det. Fint nok med 'Jantetæskeren' på Amino, men det er vel passende at man rent faktisk taler sandt om det man praler med. Er du enig?

Som du kan se ved gennemlæsning af tråden, har de haft masser af muligheder for at rette op på deres forklaring, men i stedet forsøger de nu at tale uden om. (Lad os ikke gå i gang med at diskutere hvad der teknisk set er en løgn)

Du ser intet problem, men det er min opfattelse at folk generelt tager den slags alvorligt og det gør jeg også selv. Uden sammenligning i øvrigt prydede Stein Bagger og Asger Jensby sig jo også med lånte titler, hvilket for den sidste jo næsten er noget af det værste han er beskyldt for. For mit eget vedkommende og flere i min omgangskreds er den slags historier i hvert fald en alarmklokke der ringer.

Side 6 ud af 10 (95 indlæg)