Hej |
hej.
Det ser spændende ud. Jeg har nogle kurser til virksomheder. Service og presse!! Var det evt noget? Hvad er jeres provision?
Hej |
hej. Det ser spændende ud. Jeg har nogle kurser til virksomheder. Service og presse!! Var det evt noget? Hvad er jeres provision? |
www.catertrader.dk - udstyr til cafe, grill, pizzaria, restaurant mv.
Er der nogle her der har hørt fra drengene? Jeg har intet hørt - de har heller ikke gidet ulejlige sig med at svare hverken her, via PM eller mail. Det virker lidt useriøst, og bestemt ikke den måde jeg kunne tænke mig at nye kunder skal behandles ... |
Nej, men nu er det altså også søndag formiddag, så giv dem lige lidt tid til at holde weekend. Hvis mine potentielle samarbejdspartnere forventede at jeg stod til rådighed 24/7, så fandt jeg nok nogle andre. Mvh, |
Mikkel Kender det godt, nogen gange glemmer man bare det er weekend |
Ja enig :) Mvh
|
> ikke bare tror at alle står på spring for dig Det var dog en mærkværdig attitude fra en sælger. OK, jeg tror godt jeg kender den type telesælger så nej, I skal IKKE henvende jer til mig, jeg kan ikke bruge den slags typer. Grow up kids! |
Hvad er en mærkelig attitude? at du brokker dig over at ikke få svar inden for 24 timer når det er weekend? tror vist mere det er dig der skal vokse op.
|
Kan det være interessant med salg af services? Som for eksempel IT-support eller PC rengøring? Mvh |
Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk