Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi sælger dit produkt B2B GRATIS

Side 2 ud af 6 (55 indlæg)
Fra Fårvang
Tilmeldt 30. Jun 08
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du skriver at i helst ikke vil sælge CMS systemer, men skulle i ændre mening, mangle arbejde eller bare have lyst til at høre mere om det produkt jeg har må i meget gerne skrive til mig på daniel@dytt.dk.

Jeg har et rigtigt godt produkt med gode muligheder og der vil blive udbetalt provision på alt der leder til salg.

Mvh
Daniel Knudsen

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 06
Indlæg ialt: 235
Fra  www.catertrader.dk Skrevet kl. 10:45

hej.

Det ser spændende ud. Jeg har nogle kurser til virksomheder. Service og presse!! Var det evt noget? Hvad er jeres provision?

www.catertrader.dk - udstyr til cafe, grill, pizzaria, restaurant mv.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:52

Er der nogle her der har hørt fra drengene? Jeg har intet hørt - de har heller ikke gidet ulejlige sig med at svare hverken her, via PM eller mail. Det virker lidt useriøst, og bestemt ikke den måde jeg kunne tænke mig at nye kunder skal behandles ...

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 11:01

Nej, men nu er det altså også søndag formiddag, så giv dem lige lidt tid til at holde weekend.

Hvis mine potentielle samarbejdspartnere forventede at jeg stod til rådighed 24/7, så fandt jeg nok nogle andre.

Mvh,
Michael

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 11:09

Mikkel

Kender det godt, nogen gange glemmer man bare det er weekend Confused

Fra Fårvang
Tilmeldt 30. Jun 08
Skrevet kl. 11:11

Michael:

Nej, men nu er det altså også søndag formiddag, så giv dem lige lidt tid til at holde weekend.

Hvis mine potentielle samarbejdspartnere forventede at jeg stod til rådighed 24/7, så fandt jeg nok nogle andre.

Mvh,
Michael

Ja enig :)

Selvom man er død alvorlig med sit firma kan man godt tillade sig at holde weekend jeg ville næsten forlange det af mine partnere så de havde masser a krudt til at sælge mine produkter man-fre hvor alle er på arbejde :)

Mvh
Daniel Knudsen

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Indlæg ialt: 262
Skrevet kl. 11:32

...

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:37

> ikke bare tror at alle står på spring for dig

Det var dog en mærkværdig attitude fra en sælger. OK, jeg tror godt jeg kender den type telesælger  så nej, I skal IKKE henvende jer til mig, jeg kan ikke bruge den slags typer. Grow up kids!

Fra Fårvang
Tilmeldt 30. Jun 08
Skrevet kl. 11:42

Mikkel deMib Svendsen:

> ikke bare tror at alle står på spring for dig

Det var dog en mærkværdig attitude fra en sælger. OK, jeg tror godt jeg kender den type telesælger  så nej, I skal IKKE henvende jer til mig, jeg kan ikke bruge den slags typer. Grow up kids!

Hvad er en mærkelig attitude? at du brokker dig over at ikke få svar inden for 24 timer når det er weekend? tror vist mere det er dig der skal vokse op.

Mvh
Daniel

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 11:42

Kan det være interessant med salg af services? Som for eksempel IT-support eller PC rengøring?
Jeg laver jo lidt forskelligt, men jeg ved ikke hvad der er salgbart for jer over telefonen. I kan tage et kig på min side, og sige til hvis det er noget for jer.
www.ComputerLab.dk

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Side 2 ud af 6 (55 indlæg)