Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi sælger dit produkt B2B GRATIS

Side 6 ud af 6 (55 indlæg)
Fra Børkop
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

rettelse til mail adresse jbhgruppen@gmail.com

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:18

Peder TakeTwo.dk:

Et lille salgstrick. Når kunden brokker sig over ikke at være blevet kontaktet inden for hvad vedkommende anser for rimelig tid (hvad enten det er det eller ej), så svarer man ikke "du kan da ikke forvente at vi står på spring for dig hele tiden" (eller hvad det nu lige var). I stedet siger man pænt undskyld og kort forklarer hvad der var galt, så er der i 99% af tilfældende ikke de fjerneste problemer alligevel.

Korrekt. Det var nok der kæden faldt af. Havde de svaret anderledes (eks. at de har fået mange henvendelser og at de tager dem i rækkefølge) så havde tonen været bedre.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:15

Hej

Jeg har en virksomhed der både forhandler spil på nettet og i vores fysiske forretning på Amagerbrogade.

Da vi har en del trafik på vores hjemmeside kunne vi godt tænke os at kapitalisere lidt på det, så vi har talt om at få fat i nogen der kunne finde det sjovt at arbejde på at få nogle kunder ind.

Ydermere har vi også mulighed for at tilbyde virksomheder at de kan få flyers ned i butikken, eller få et banner op hernede på væggen, der er også en mulighed for at få sit navn på den ene side af poserne.

Hvis ovenstående muligheder kunne have jeres interesse, så kontakt mig endelig.

Med venlig hilsen

Thomas Kragh

Partner

Fra Kolding
Tilmeldt 17. May 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:15

Er det stadig noget i gør det i - så kontakt mig venligst på info@bankafstemning.dk

MVH
Erik

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 13:17

en alt for gammel tråd, tror den er stoppet for længst

.

Side 6 ud af 6 (55 indlæg)