Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor bruge tid på Amino af Revisor Olsen

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

@Jørgen Olsen:

Hvis du gør dig til dommer over andres indirekte kommunikationssigte ved at påstå, at du har gennemskuet deres 'glorificerede kommercielle bagtanker' vedr. dette og hint - så er du godt på vej til skulle udføre en alvorlig selvrevision. Dine synspunkter er særdeles interessante, og du har muligvis ret i noget af din kritik... men, det er bare lidt svært at tage tonen i dine udfald seriøst.

Dette er ikke en personlig kritik af dig, men den måde du via din aminoprofil kommunikerer på.

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 19:08

Hej Jørgen

Se nu mulighederne

De store statsautoriserede revisionsfimaer smed en masse klienter ud sidst i december, Nemlig de dårlige. De glemte bare at finanskrisen ikke aftog.

Da de gode virksomheder går rundt med besparelser, Ja, så falder posten også på revisor,

Er det nødvendig med en stataut. Kan vi bruge en registreret eller kan vi bruge en uden godkendelse og kvalitetkontrol.

Alså er der millioner af kroner der falder nedad. Vi tager alså market fra de store revisionsvirksomheder.

Hvordan gør man det.

Man markedsføre for fuldt kraft og betaler ved kasse 1.

Her får man så penge igen 3 gange. Det da en god forretning Idea

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 19:15

René Gade Mikkelsen:

@Jørgen Olsen:

Hvis du gør dig til dommer over andres indirekte kommunikationssigte ved at påstå, at du har gennemskuet deres 'glorificerede kommercielle bagtanker' vedr. dette og hint - så er du godt på vej til skulle udføre en alvorlig selvrevision. Dine synspunkter er særdeles interessante, og du har muligvis ret i noget af din kritik... men, det er bare lidt svært at tage tonen i dine udfald seriøst.

Dette er ikke en personlig kritik af dig, men den måde du via din aminoprofil kommunikerer på.

Hej René Gade Mikkelsen.

Tak for dit indlæg.

Det var ganske få ord fra dig, men de er til gengæld vældig interessante.

Jeg vil først og fremmest gerne påpege at jeg påstår så lidt som muligt (omend der er svipsere i ny og næ, men jeg satser på at blive bedre).

Hvad mit første indlæg angår forsøger jeg at gøre det klart at der er tale om en af mine små "konspirationsteorier" og ikke påstande. Men du har måske gennemskuet hvor overbevist besat jeg er af mine teorier gennem mine indlæg og mener derfor at der er tale om påstande?

Jeg forsøger at kommunikere mine "små påfund" ud i et pænt og forståeligt dansk. Jeg kan naturligvis ikke leve op til dit niveau - men jeg kunne da godt tænke mig at høre lidt nærmere om hvad det er i min "tone" du mener får mine indlæg til at frestå useriøse.

Der er ihvertfald en del folk der tager mine indlæg så seriøse at de bliver vrede af at læse dem.

VH Jørgen Olsen

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 21:18

@ Jørgen Olsen

Og nu synes jeg da faktisk, at vi bør være på fornavn, Jørgen;-)

Med ovenstående indlæg svarer du nemlig selv på dit spørgsmål omkring den 'tone', jeg ikke bryder mig om i nogle af dine tidligere indlæg: Svaret er netop alt det, du har undladt i dette sidste indlæg, hvor du i stedet svarer mig seriøst uden at blive unødvendigt hård eller personlig... og alligevel stadig med den kant som sikkert er en særdeles positiv del af dig som faglig samarbejdspartner, generel debattør og privat person.

Misforstå i øvrigt ikke min tidligere kritik som værende noget der gik på dine sproglige evner - det er det bestemt ikke, og en persons sproglige evner kunne jeg i øvrigt aldrig finde på at angribe i et frit og fantastisk forum som amino. Her skal alle kunne komme til orde uden at skulle tænke på stavefejl eller andre ulige begrænsninger, jvf. min kommentar i denne tidligere debat om emnet: http://www.amino.dk/forums/p/44587/267381.aspx#267381

Glæder mig til fremover at læse dine indlæg uden for meget afkog fra vredens druer, Jørgen.

Touché og god aften.

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 21:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg må sige at det er en helt utrolig nidkærhed og skepsis du nærer overfor hvad jeg vil kalde nogle kolleger her på Amino. Blot fordi nogle folk indenfor samme branche vælger at gå sammen i en gruppe så handler det lige pludselig om at fjerne fokus fra pris. Det svarer lidt til at jyderne laver en gruppe for jyder med det ene formål at kunne skrive grimme ting om dem bor her på Sjælland.

Nu er det de færreste virksomheder som kun har Amino kunder. De fleste har formentlig ligesom jeg måske haft 5-10 mindre kunder/småopgaver via Amino dvs. en brøkdel af virksomhedens kunder og den tid der er anvendt på at tale og skrive sammen med Aminokunder udgør mere end den fakturerede tid på samme. Hvorfor så overhovedet diskutere priser.

Nej ser du sådan en gruppe handler om networking, at bruge/hjælpe hinanden og også i vist omfang at få indbyrdes gode råd med hensyn til udviklingen af sin virksomhed, som du jo netop selv ser ud til at efterspørge. 

Men nu skal du høre Jørgen. Du kalder dig jo bogholder og tilhører vel derved den branche som gruppen er rettet imod. Du skal derfor være mere end velkommen i gruppen. Det er bare ikke ubetinget, og det er det ikke for nogen af os.

Som medlem af en gruppe forventes der en vis loyalitet og respekt. Jeg siger ikke at man skal være enige om alt og andet. Det ville være kedeligt men det skal være muligt at betro sig til hinanden om løst og fast, stille "dumme" spørgsmål m.v. uden at kunne læse om det på forum dagen efter. Det er præcist det samme i et kundeforhold. Man får nogle oplysninger om kunden som er omfattet af tavshedspligt, og går du eks. ind via gruppen og efterspørger noget rådgivning til din virksomhed vil du uundgåeeligt komme med nogle oplysninger hvor du måske nok vil sætte pris på en vis form for diskretion i forhold til omverdenen.  Samtidig må man også forvente en fis form for dialog. Hvis et medlem alene har det budskab at de andre er nogle ågerkarle så er der jo ligesom ikke rigtig noget fundament.

Så tænk over om du vil være med.  Tænk samtidig over hvordan din fremtoning her på Amino måske påvirker dine muligheder for at få kunder via Amino. Du vinder intet med den negative og agressive fremtoning som vi nogle gange møder her. Tværtimod. Virkelighedens verden indenfor regnskab og revision er at firmaerne kæmper for at få flere medarbejdere for at kunne følge med kundernes behov. Det er hvad jeg oplever i min verden. For relativt nystartede virksomheder er det noget, men der kommer man altså ikke langt med negative vibrationer. Det er faglighed, seriøsitet og kemi der er de afgørende faktorer for om kunden vælger dig eller ej, og - særligt her på Amino - også pris.

Men som sagt nu har du fået tilbuddet.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 21:50

Det er vel ikke så svært at finde ud af at negative svar kommer fra negative mennesker.... 

Konstruktive mennesker laver konstruktiv markedsføring - også  på amino.                                Negative mennesker gør fremtiden kort og begrænset for sig selv.                                                           

Og jeg leder pt. efter en god "samarbejdspartner"....  Og han skal sgu være positiv.

Med det indlæg jeg har lavet tidligere i weekenden ( http://www.amino.dk/forums/t/54409.aspx ), så ved man hvordan det er lettere at vælge.

Hilsen

Michael

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)