Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor bruge tid på Amino af Revisor Olsen

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Olsen: der er da ingen tvivl om at der falder lidt af når man er go ved andre, det er jo det min mor har forsøgt at lære mig hele livet, smil til verden og den smiler til dig. Men hvis jeg skulle betale mig fra de lærdomme jeg har fået herinde skulle jeg squ nok have forhøjet min kassekredit....

Jimmy: Du skal endelig suge til dig for det er en guldgruppe du har fundet herinde, men  husk at give igen af evt viden og erfaringer andre kan have gavn. Og mon ikke at Olsen, Thorborg, Demiib og hvad de ellers hedder får en kunde eller to herinde fra og dermed en eller anden form for vinding hvilket der jo heller intet er galt i.

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 16:21

Hej Jørgen

Lige om lidt ser du vores banner igen og om ikke så længe ser du en ny

hjemmeside og er faktisk også på HentTilbud, som jeg har gode erfaringeringer

med.

Har faktisk allerede på nuværende tidspunkt fået pengene 3 gange igen i klienttilgang. Alså resten

af markedsføringen er gratis. I tilgift har mødt en masse dejlig dygtige mennesker, der har leveret

et godt produkt som kan anvendes til klienter. Dette kommer også til at gavne deres forretning           f. eks. med hensyn til bla. web-site, skat og jura.

Så kunne man spørge sig selv, hvad er formålet. Simpelt, den klienttilgang som vi får skal bruges

til at skabe en elevplads til. Da vores nuværende elev er færdig til april og vi gerne vil beholde

hende.

Er det ikke det Amino går ud på, nemlig at skabe vækst og arbejdspladser Idea

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Skrevet kl. 16:25

Skattekonsulenterne:

Det er jo derfor alle de andre revisorer spiller golf Olsen Big Smile 

Kunne heller ikke forstå der var så meget fritid Smile

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Skrevet kl. 16:31

jacobfrom:

Olsen: der er da ingen tvivl om at der falder lidt af når man er go ved andre, det er jo det min mor har forsøgt at lære mig hele livet, smil til verden og den smiler til dig. Men hvis jeg skulle betale mig fra de lærdomme jeg har fået herinde skulle jeg squ nok have forhøjet min kassekredit....

Jimmy: Du skal endelig suge til dig for det er en guldgruppe du har fundet herinde, men  husk at give igen af evt viden og erfaringer andre kan have gavn. Og mon ikke at Olsen, Thorborg, Demiib og hvad de ellers hedder får en kunde eller to herinde fra og dermed en eller anden form for vinding hvilket der jo heller intet er galt i.

Gør mit bedst og finder det samtidigt morsomt Idea

Tak for de rosende ord.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 16:35

RevisorOlsen:

Hej Jørgen

Lige om lidt ser du vores banner igen og om ikke så længe ser du en ny

hjemmeside og er faktisk også på HentTilbud, som jeg har gode erfaringeringer

med.

Har faktisk allerede på nuværende tidspunkt fået pengene 3 gange igen i klienttilgang. Alså resten

af markedsføringen er gratis. I tilgift har mødt en masse dejlig dygtige mennesker, der har leveret

et godt produkt som kan anvendes til klienter. Dette kommer også til at gavne deres forretning           f. eks. med hensyn til bla. web-site, skat og jura.

Så kunne man spørge sig selv, hvad er formålet. Simpelt, den klienttilgang som vi får skal bruges

til at skabe en elevplads til. Da vores nuværende elev er færdig til april og vi gerne vil beholde

hende.

Er det ikke det Amino går ud på, nemlig at skabe vækst og arbejdspladser Idea

Hej Revisor Olsen.

Det tyder egentlig ikke på at du har forholdt dig til mit indlæg selvom du skriver til mig (der er ikke andre der hedder Jørgen i denne tråd vel?).

Men alligevel får du lige en thumbs up Yes - for den smule du skriver er da i det mindste lige ud af posen og ikke sovset til med en masse halleluja-hippie-vås om at hjælpe hinanden, fred i verden og hvad ved jeg :)

Og thumbs down No for at ignorere, i stedet for at kommentere, det mit indlæg egentlig drejer sig om.

VH Jørgen Olsen

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Skrevet kl. 16:51

Tak Jørgen Yes

Og jo ville til hver en tid hjælpe en kollega, hvis det var muligt

det gælder alså også dig. Smile

Ved godt jeg ikke svarede på alt

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:49

Det må da være en fejl hvis nogen to gange er kommet til at skamrose dig.  Surprise Selvfølgelig skal der være plads til pessimister og du har nu fået en stor plads her på siden.

Jeg håber du står meget alene med dine synspunkter og de hersker i hvert fald ikke blandt dem som lykkes. Er man negativ så får man ikke en del af kagen - til gengæld bliver der mere til os andre.Smile så fortsat god søndag.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:52

Forfatter:

Det må da være en fejl hvis nogen to gange er kommet til at skamrose dig.  Surprise Selvfølgelig skal der være plads til pessimister og du har nu fået en stor plads her på siden.

Jeg håber du står meget alene med dine synspunkter og de hersker i hvert fald ikke blandt dem som lykkes. Er man negativ så får man ikke en del af kagen - til gengæld bliver der mere til os andre.Smile så fortsat god søndag.

Dette var et svar til Jørgen Olsen ikke at forveksle med revisor Olsen, han er positiv.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 18:20

Forfatter:

Hej Forfatter.

Selvfølgelig deles mine synspunkter ikke af erhvervslivets "elite" - det er jeg da udemærket klar over.

Har jeg pisset på din sukkermad før siden du går personligt til angreb på mig? Hvorfor ikke bare gå efter bolden?

Føler du dig bare så pisse truffet af mit indlæg at du ikke aner hvad det er du er uenig i?

Hvis I alle har den sjove lommefilosfi at man skal smile til verden og så smiler den til dig - står der så også med småt at man ikke skal smile til "kritikere" eller "negative mennesker"?

Hvis det er tilfældet og kritikere aldrig bliver imødekommet, men altid mødes af et frontalangreb, hvordan skal man så neutralisere dem og få dem med på smile-bølgen?

I og med at du byder op til dans med et hadefuldt angreb på min person i stedet for at imødekomme mig hvor jeg er, kan man vel kun sige at du hjælper mig med at grave mit "sorte hul" endnu dybere? Hvem gavner det?

Mener du at et personligt angreb af den karakter du lige har præsteret kan forsvares ved at afslutte med "god søndag" ?

Det drejer sig vel ikke om at Jimmy har købt din loyalitet for 311kr som du nu af dit gode hjerte demonstrerer, vel? Det er meget rørende, men er han ikke en voksen mand der kan klare sig selv? Jeg er desuden ikke ude efter ham personligt - eller nogen anden.

God søndag !

VH Jørgen Olsen

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:47

Tjaaaa Jørgen, de positive indlæg fra din side kan desværre tælles på en finger eller to.
Det er synd, for jeg tror egentlig at du er kvik nok, men hvis du smilede mere til verden, var lidt mere hjælpsom og fokuserede på alt det "karma pjat", så ville du 100% sikkert tjene mere og få det sjovere. Men det kræver at man helhjertet gør et forsøg. Prøv det, du vil kunne lide det.

Dbh Martin

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)