Olsen: der er da ingen tvivl om at der falder lidt af når man er go ved andre, det er jo det min mor har forsøgt at lære mig hele livet, smil til verden og den smiler til dig. Men hvis jeg skulle betale mig fra de lærdomme jeg har fået herinde skulle jeg squ nok have forhøjet min kassekredit.... Jimmy: Du skal endelig suge til dig for det er en guldgruppe du har fundet herinde, men husk at give igen af evt viden og erfaringer andre kan have gavn. Og mon ikke at Olsen, Thorborg, Demiib og hvad de ellers hedder får en kunde eller to herinde fra og dermed en eller anden form for vinding hvilket der jo heller intet er galt i.
|
Hej Jørgen
Lige om lidt ser du vores banner igen og om ikke så længe ser du en ny
hjemmeside og er faktisk også på HentTilbud, som jeg har gode erfaringeringer
med.
Har faktisk allerede på nuværende tidspunkt fået pengene 3 gange igen i klienttilgang. Alså resten
af markedsføringen er gratis. I tilgift har mødt en masse dejlig dygtige mennesker, der har leveret
et godt produkt som kan anvendes til klienter. Dette kommer også til at gavne deres forretning f. eks. med hensyn til bla. web-site, skat og jura.
Så kunne man spørge sig selv, hvad er formålet. Simpelt, den klienttilgang som vi får skal bruges
til at skabe en elevplads til. Da vores nuværende elev er færdig til april og vi gerne vil beholde
hende.
Er det ikke det Amino går ud på, nemlig at skabe vækst og arbejdspladser