Hvis der er nogel enkelte slå/tastefejl, mangler komma eller stavefejl, tænker jeg ikke så meget over det. Men hvis et indlæg er dårligt formuleret, så giver det da helt sikkert et indtryk af, hvordan personen er.. og hvis det er et indlæg, hvor nogen forsøger at sælge en vare, så skal der nok også lidt mere til end normalt for at overbevise mig om, at denne person har noget godt at byde på. Her er der jo ikke andet førstehånds-indtryk, end det vi skriver til hinanden - De er lidt det samme, som hvis en person møder op og ser sjusket ud til et forretningsmøde, så kan man heller ikke lade være med, at danen sig et indtryk af, hvordan de er.. her får man også et indtryk af personen, hvis det de skriver er sjusket. Jeg læser næsten altid et indlæg flere gange, for at være sikker på, at jeg ikke har skrevet noget som kan støde nogen kunder eller andre som måtte læse det - netop fordi jeg skriver med vores firmanavn og ikke bare som privatperson. |
Jeg er overbevist om, at de fleste er rummelige nok til, ikke at lade sig påvirke af fejl i indlæg. Det ville da også være en skam, hvis man ikke kunne deltage her, blot fordi man er ordblind eller lign.
Der er naturligvis enkelte situationer, hvor jeg selv ville lade mig påvirke. Hvis een der skulle skrive fx salgsbreve for mig, ikke var i stand til at formulere sig fejlfrit, så ville jeg nok 'springe' videre til den næste ;o)
Jeg må tilstå at den stil du lægger ud med, nærmer sig arrogance imo, men det styrer du selv. Jeg håber ikke at du kommer med smarte kommentarer og mister respekten, hvis du møder en gut på gaden, der halter. Hvis du ikke kan tage folk seriøst, blot fordi de formulerer sig dårligere end dig selv, så er det vist ikke dem der har et problem........den slags udtalelser siger rigtig meget om dig som menneske.
Jeg kan slet ikke genkende at indlæggene er uforståelige. Jeg tror at jeg maksimalt har læst 3-4 indlæg i min tid her, hvor jeg var i tvivl om meningen.