Jeg har været igang i små 6 år med min metalproduktionsvirksomhed og det har en lang kamp.. konstant bag ud med likividitetten og forkert personale flere gange har kostet på bundlinien. Har nu 2 faste guttermænd der er fleksible, men hænger på alt det administrative, Desværre har regnskabsfirmaet ikke været helt ajour med regnskabet, eftersom jeg hele tiden kunne betale. Men de har fået alt hvad de skulle have men en enkelt momsindberetning er ikke indberettet ( har de fundet ud af 1 år efter)... og de har fået alle deres penge. og med stor forsinkelse laver de regnskabet færdigt.. Det bliver med stort underskud, med mindre der pyntes lidt for meget... Om jeg skal eller ikke skal acceptere det ved jeg ikke.. Men regnskabet skal altså bare være færdigt så jeg kan blive fri for det bogføringsfirma.. vi har været i gang hele tiden og kan hele tiden se at der kommer penge i kassen, men for langsomt for der bruges alt for meget tid forkert for at prøve at få et overblik - tid bruges på at forklare kreditorer og finde bilag eller blot palnlægge svar på hvornår vi kan betale. For 3 år siden var skyldige kreditorer kr. 800.000,- i dag er den kr. 70.000 så lidt er der blevet lavet... Man kunne vælge at stoppe og så lade det hele være ligemeget, når ikke det har været muligt at hæve løn de sidst 3 år overhovedet. Men mit tilgodehavede i ApS´et er stort og min skyldige skat ligeledes ( herunder A-skat). Så smider jeg det hele ud til højre nu skylder jeg vel skat fo rde næste 10 år.... Status er nemlig at vi med indeværende ordrer & faktura kan slippe ud af alt gæld til sommer. Så mangler jeg blot til mit tilgodehavnde... hvorforfor forsætter jeg : fordi jeg har en niche i produktionen uden konkurrence i DK og sverige. Et bredt forhandler net og ingen kunder der fylder mere end 8-10 % af omsætningen... Ideérne popper kostant op og er klar med nye tiltag der siger at det kan jeg tjene penge på... Der er rigtig mange salgsbare ideer i skyffen. Desuden har jeg et fysisk handicap der gør, at jeg ikke vil kunne få samme frihed i en ansættelsesforhold. . En udvidelse kunne ske med en partner der har administrativ sans samt evt. en bestyrelse. Jamen så må man sgu da selv tage friheden. MEN HVOR kan man finde troværdig assistance som ikke vil plukke kassen for min kapital (som jeg ikke har). Sidst brændte jeg fingeren på en revisor der tilsyndeladende ikke var reel alligevel og ved nærmere eftersyn var han politianmeldt af SKAT. SÅ jeg vil have hjælp til at rette på min administration og økonomi af hæderlig men kreativ rådgiver eller revisor.men en timepris på kr. 1300,- inden vi går i gang - ej så hopper kæden af. Findes det her på amino... Jeg knokler i hversåfald videre og og vil have løn for mit arbejde.. Så nogen gode ideer til hvem der er den rette kontaktperson til hjælp med styring af virksomheden. |
Hvor foregår dette geografisk?