Hej Jørgen, jeg vil langt hen af vejen give dig ret, og der for mener jeg også at når man skal vurdere en pris, skal man som kunde se på hvad man får med af fordele og ulemper, ligeledes hvad konceptet er og hvilke muligheder som konceptet kan bringe - kan det være en god ide i at støtte projektet eller ej.. Det må være op til enhver kunde. Men man skal vurdere projektet sagligt og ikke bare tro at smide man en pris på bordet at det koster f. eks. 65,00 - så lyder det billigt - men i forhold til hvad... Det er der hvor man finder ud af - får man kun et a-produkt eller får man et a-produkt plus nogle sekundære ydelser eller fordele op sigt.. Men det er ikke noget jeg skal blande mig i hvad kundens behov er: Lad det være op til kunden.. Omkring 65,00 lyder billigt, ja umiddelbart men jeg tænker bare tilbage på mit oplæg til en pris:
Så kan jeg jo se at jeg kommer med et oplæg hvor pakkerne fra o kg til 15 kg er billigere. Så behøver jeg vel ikke at sige mere eller!!! Jeg håber du så har fanget hvorfor jeg siger at den pris som easykurer.dk tilbyder ikke er så billig, for hvad får man udover transporten... Det er jo ikke et sådant koncept jeg bygger på, men lidt mere... men det kan man jo se hen ad vejen.. Jeg har i hvert fald diskuteret det med nogle som har sendt en privat mail, hvad hele konceptet går ud på. Men jeg skal jo ikke afsløre det hele nu... Men min ide er jo at det skal være et fælles koncept med mig som styrer det - men med forhåbentlig en masse input fra såvel kunder som kunder som har lyst til at blive kunder. Ikke mere herfra ligenu - Men kort - der er forskel på en normal ydelse og en normal ydelse med sekundære produkter tillige. |
Hej Scandic
Nu gør du som du ikke vil at andre gør mod dig udtaler sig om et koncept man ikke ved noget om, men jag kan fortælle at vi har nok ikke har dårligere service end dig, det er utrolig dårlig smag at snakke dårligt om konkurrenter det viser bare hvor usikker du er i dit eget koncept.
Vi har online booking.
Vi har online track and trace med mulighed for at tracke og udskrive modtgaer kvittering
Vi har dedikeret personer til denne del af vores koncept, som kun arbejder med denne del proaktivt, dvs. bla. vi tjekker op om dine varer er fremme til aftalt tid.
Vores aftale går gennem samme som leverandør som din, så leveringssikkerheden er nok den samme, antallet af pakker der bliver væk er nok det samme.
Samtidig kan vi tilbyde Express pakker til hele verden, (ikke via Postdanmark), også til meget fordelagtige priser også med dedikeret personer der proaktivt arbejder med den del.
Alt hentes af samme bil, så sørger vi for opdeling.
Så jeg tror ikke forskellen er så stor som du gør den, måske er den mere til vores fordel, dog skal man betale moms hos os, men det er jo indgående moms ;-)
Det handler som jeg tidligere har skrevet om godt købmandsskab når man køber ind, du får det til at lyde som om det er noget helt specielt at have en pakke aftale med postdk, men jeg må skuffe dig, det kan stort set samtlige virksomheder i kongeriget få, men prisen man får handler om hvor god købmand man er.
Vi smider ikke om os med billige priser fordi vi mangler noget at lave, vi er officielt åbnet d. 22 januar i år, som nogle af sikkert også har læst i enten Børsen eller Jyllands Posten, der har skrevet mange flotte ord om os, så det er en del af vores strategi at tilbyde folk en flatrate, og det er helt korrekt at ligger pakkerne i det lave segment når vi taler vægt så er du billigere, men tager du et udsnit af virksomheder med blandet pakker, taler det for sig selv, så er vores løsning klart billigere end din.
Så jeg vil bede dig som du bad, ham du mente svinede dig til, om at fjerne indlægget hvori du omtaler Easy Kurer.