Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig distribution til PRIVATE - WEBSHOPEJERE SE HER

Side 9 ud af 12 (114 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina

Vi har flere heste at spille på, derfor mit svar, det er dog nemmere hvis jeg får af vide hvad du ønsker priser på, så laver vi dem til dig.

Du kan evt. sende en mail på jel(snabela)easykurer.dk eller ringe på 31 32 06 08, så finder vi en løsning.

Jesper

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 14:12

Nej, men det behøver vi vel ikke diskutere her... kommer jo ligesom an på det koncept man tilbyder...

Men der er forhåbentlig plads til alle i denne branche, hvis du tjener lidt penge og jeg gør det samme, så er der jo to som har glæde af at arbejde, ikke sandt...

Held og lykke

Scandi-Parcel

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:15

Kommer lige med et lille indspark her fra sidelinien i konkurrencen: Det undrer mig at der nærmest går konkurrence i at overgå personen som har startet tråden her... Hvis nu jeg havde startet en tråd som hed: Giv mig et tilbud... så kunne jeg sagtens se det. Men trådstarter spørger blot til om nogen har interesse i hans ide. Er det bare mig - eller er det lidt grænseoverskridende??? Jeg er i hvert fald træt af alle de mails som tikker ind med mere eller mindre kloge bemærkninger....

Mange hilsener Helle

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 14:27

Helle - houseofkids.dk:

Kommer lige med et lille indspark her fra sidelinien i konkurrencen: Det undrer mig at der nærmest går konkurrence i at overgå personen som har startet tråden her... Hvis nu jeg havde startet en tråd som hed: Giv mig et tilbud... så kunne jeg sagtens se det. Men trådstarter spørger blot til om nogen har interesse i hans ide. Er det bare mig - eller er det lidt grænseoverskridende??? Jeg er i hvert fald træt af alle de mails som tikker ind med mere eller mindre kloge bemærkninger....

Mange hilsener Helle

Hej Helle.

Du har fuldstændig ret - og det er jo fint at der går konkurrence i det :)

Jeg tror Scandi har misforstået noget - der er IKKE plads til alle i denne branche.

Alt der hedder noget med lager eller transport er sindsygt presset lige for tiden - og i de sidste mange år også - det må automatisk betyde at hvis man kæmper for at ens virksomhed skal overleve bliver ens konkurrenter noget nær dødsfjender (fik du kaffen galt i halsen så læs det igen med et "gran salt" og lad mig være i fred).

Alt det der hippie-fis med "der er plads til alle" må så få lov at blive liggende i Thy-lejren et århundrede mere.

Misforstå mig nu ikke - jeg mener blot at det er et godt tegn at folk gider slås lidt om markedet - jeg mener ikke at denne tråd er det rigtige sted - men hvordan erklærer man krig i dag?

65kr lyder sgu ellers som et ok tilbud hvis det er incl alt og det er stensikkert at jeg ikke skal smække moms ovenpå når jeg viderefakturerer til mine privatkunder (jeg har desværre ikke læst hele tråden endnu hvor der har været lidt snak om det længere tilbage).

VH Jørgen Olsen

Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 14:38

Jeg beklager de mange mails, jeg flytter mit tilbud til en egen tråd.

Jesper

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:41

SCANDIEURO:

Hej - det har ikke noget at gøre med at det er momsfri fordi det kommer fra Tyskland, men reglerne om varekøb i udlandet skal benyttes her, det betyder at når en virksomhed indberetter moms, så skal man jo angive at man har følgende varekøb i udlandet.

Varekøb i udlandet kan jo ikke dokumenteres, når Post Danmark afhenter pakken på en dansk virksomhed!!

Det eneste du gør er, at have en konto hos Post Danmark og sælger denne ydelse videre køberen..

Altså ingen varer fra udenlandsk butik, kun en faktura på transporten..

Hvordan hænger det sammen?

mvh

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Skrevet kl. 16:04

Kære Lanther

Der er jo ingen som har sagt man ikke beregner moms på fakturaen, for det skal jeg jo når transporten bliver udført i Danmark... det siger reglerne

Men ellers klog kommentar .-)  Men jeg forstår ikke hvorfor der kommer så mange kommentarer om negativitet over mit projekt...

Konkurrence er okay, men kritik skal være saglig og ikke antydning af misundelse eller lign.

Jeg prøver at være en seriøs partner og ikke en useriøs leverandør, som kun tænker på egen gevindst.

mvh

Scandi-Parcel

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Skrevet kl. 16:08

TIL ALLE SOM HAR INTERESSE OM PROJEKTET

vil jeg gerne bede om en personlig mail, så vil jeg svare alle sagligt !!!

Venligst send mail til info@scandi-euro.com

Så får alle et brev omkring projektet....

Ser frem til at modtage personlige mail for jeg tror jeg dropper denne tråd snart for jeg ønsker ikke alt det fnider som der er nogle som byder ind med...

Vi skal drive en seriøs forretning for vore kunder og ikke en som er tilfældig og ikke spiller efter reglerne..

Er der en revisor som vil melde sig, så jeg kan diskutere projektet igennem, så vi ikke sender nogle usaglig afsted.

Takker

Med venlig hilsen

Scandi-Parcel

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 16:20

Hej

Det er ikke for at nedgøre dit projekt, men det er en betingelse for at fastholde kunder,  at man skal kunne tro du stadig under alle omstændigheder har et projekt mere end nogle få måneder, netop fordi der stadig er tvivl..

Blandt andet skriver du

at når en virksomhed indberetter moms, så skal man jo angive at man har følgende varekøb i udlandet......

Men det er jo en opfordring til at lave svindel og den går jo ikke ret længe, for når Post Danmark opdager det, pudser de SKAT på sagen, da den er meget oplagt at opfordre til at give forkerte ulovlige oplysninger..

Det er netop ikke en vare man køber, men en faktura du videresender fra Tyskland..

mvh

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Skrevet kl. 18:35

Hej Lanther, undskyld mig lige en gang - TROR DU AT JEG VIL LAVE FUSK ELLER HVAD TROR DU..

Når man udfører en tjenesteydelse fra Tyskland til Danmark - skal der beregnes tysk moms og hvis fakturamodtager er en virksomhed, skal der ikke beregnes moms, det sker via momsangivelsen, det eneste jeg behøver er momsnummer på fakturamodtager, ligeledes hvis man udfører en transport fra Danmark til Tyskland.

Hvis jeg udfører en tjenesteydelse fra Danmark til en Kunde i Danmark og pakken er en erhvervspakke, skal der beregnes dansk moms på fakturaen!!

Jeg forstår slet ikke at du vil bringe mig i mistillid med dine "kommentarer" - jeg har været i transportbranchen i 20 år og ved udmærket gods alt om momsregler og jeg ønsker på ingen måde at lave et koncept der bygger på fusk og lignende - så venligst lige træk den kommentar tilbage.

Du tror vel ikke at når man arbejder med en samarbejdspartner, som Post Danmark, som er en statsvirksomhed at jeg har til hensigt at snyde med moms og lignende. Det er da en af de tåbeligste kommentarer jeg længe har hørt. Lad nu mig om at bygge mit koncept færdig, og jeg skal love dig for at ALT bliver gennemgået, sammen med SKAT, Post Danmark, revisor og en advokat inden konceptet springer i luften.. - Det er måske forskellen fra min virksomhed og andre at jeg bruger meget tid på at få hjørnerne pudset af inden jeg gør konceptet aktivt..

Jeg synes efterhånden jeg må lukke denne tråd, hvis sådanne kommentarer bliver ved med at springe på bordet. Det lugter efterhånden langt væk af misundelse for at jeg er ved at udvikle dette koncept - lav du selv et firma som vores og se hvem der kommer til at fuldføre det og hvem der holder ved længst tid.

Jeg ved desværre ikke hvad din baggrund er men måske skulle du tænke dig om et par gange inden du skriver en sådan negativ smøre, for det gavner hverken dig eller mig eller andre som vil kunne udnytte en fordel ved at bruge vores logistikfirma til at løse transport og logistikopgaver.

Du må undskylde mig, Lanther, men jo mere smøre du skriver af den art, jo mere stiller folk som ikke har erfaring med momsregler og transportregler, sig tvivlende om et sådant koncept og så er du jo med til at ødelægge det for os alle som vil lave en kollektiv aftale. Men fortsæt hvis du finder glæde. MEN JEG KAN LOVE DIG OG DE ANDRE SOM ER VISER INTERESSE FOR PROJEKTET AT ALT ER LOVLIGT I PROJEKTET og at alle regninger bliver afsendt fra et dansk registreret firma med dansk CVR-nummer således at man ikke skal tro at virksomheden prøver på at snyde.

Side 9 ud af 12 (114 indlæg)