Hej - nu er vi klar til at starte op med projektet Scandi Parcel & Logistic.... Jeg kunne godt tænke mig at høre om der er noget som I mener vi har glemt i projektet:
Ved samarbejde med Scandi Parcel & Logistik opnår I som kunde følgende:
|
Nu er det ikke fordi jeg vil sætte gang i noget igen :·) men jeg kunne ikke lade være med at kontakte vores erhvervskonsulent ved Post Danmark, for at spørge om det kunne passe at de lavede aftaler om levering af private pakker til under 44 kr. for en 0-1 kg privat levering. De sagde at uanset hvor mange pakker man havde ville man ikke kunne komme ned i den pris. Det er ganske få procenter man kan få prisen ned i - selv ved temmelig store mængder.
Hvordan kan det være at de siger det? Jeg henviste til denne tråd og de kendte ingenting til aftalen eller projektet. Har du evt. en kontaktperson som jeg kan undersøge det nærmere ved?
Grunden til at jeg har undersøgt det, er ikke at jeg ikke synes om din ide - den er rigtig god hvis det kan lade sig gøre. Men det duer jo ikke hvis nu vi opsiger vores aftale med Post Danmark og efterfølgende finder ud af at dine priser ikke holder. Håber du forstår min problematik - og hvorfor jeg stiller spørgsmålstegn ved det hele :·)
Mange hilsener Helle