Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig distribution til PRIVATE - WEBSHOPEJERE SE HER

Side 11 ud af 12 (114 indlæg)
Fra Flensburg
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - nu er vi klar til at starte op med projektet Scandi Parcel & Logistic....

Jeg kunne godt tænke mig at høre om der er noget som I mener vi har glemt i projektet:

Ved samarbejde med Scandi Parcel & Logistik opnår I som kunde følgende:

•  
    • Danmarks bedste kvalitet og service gennem vort samarbejde med Post Danmark
    • Pakkens volumenvægt beregnes efter omregningsfaktoren på 1m3 = 250 kg på følgende måde

Længde (meter) x bredde (meter) x  højde (meter) x 250 = volumenvægt. 

• Dag-til-dag garanti på alle forsendelser

• Gratis pakkesedler (Danmark) samt gratis mulighed for at der benyttes WebPack
    • Mulighed for at tilkøbe anden form for It-opkobling, der kan integreres med eget IT-system, her kan vi tilbyde en løsning med Edi-Soft, hvor I som kunde hos SPL, modtager 15 % rabat
    • Mulighed for at benytte returpakkeløsning
    • Stregkoder på alle pakker, hvilket betyder at I kan følge pakkerne i hele forløbet (Track & Trace )
    • Gode betalingsbetingelser: Løbende måned + 8 dage eller Netto + 8 dage minus 2 % rabat
    • Mulighed for lagerhotel
    • Distribution i hele verden, gennem vor aftale med DHL, hvilket betyder ekstra gode priser i forhold til direkte forsendelse fra Danmark.
    • Ingen dieselafgift
    • Levering af emballage til gode priser
    • Tryksager til gode priser, visitkort, brevpapir, kuverter og alt hvad du mangler
    • Salg af Webshop-løsninger med integreret pakkeudskrivningssystem
    • Mulighed for at købe regnskabsprogram som bliver integreret med Webshopløsning
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:32

Nu er det ikke fordi jeg vil sætte gang i noget igen :·) men jeg kunne ikke lade være med at kontakte vores erhvervskonsulent ved Post Danmark, for at spørge om det kunne passe at de lavede aftaler om levering af private pakker til under 44 kr. for en 0-1 kg privat levering. De sagde at uanset hvor mange pakker man havde ville man ikke kunne komme ned i den pris. Det er ganske få procenter man kan få prisen ned i - selv ved temmelig store mængder.

Hvordan kan det være at de siger det? Jeg henviste til denne tråd og de kendte ingenting til aftalen eller projektet. Har du evt. en kontaktperson som jeg kan undersøge det nærmere ved?

Grunden til at jeg har undersøgt det, er ikke at jeg ikke synes om din ide - den er rigtig god hvis det kan lade sig gøre. Men det duer jo ikke hvis nu vi opsiger vores aftale med Post Danmark og efterfølgende finder ud af at dine priser ikke holder. Håber du forstår min problematik - og hvorfor jeg stiller spørgsmålstegn ved det hele :·)

Mange hilsener Helle

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 20:53

Helle - houseofkids.dk:

Hvordan kan det være at de siger det? Jeg henviste til denne tråd og de kendte ingenting til aftalen eller projektet. Har du evt. en kontaktperson som jeg kan undersøge det nærmere ved?

Jeg synes dit indlæg oser langt væk af frækhed og jante. Jeg ville selv blive stikhammerende tosset hvis en leverandør udtalte sig til uvedkommende om mine forretningsforhold.  Og en kunde eller potentiel kunde som ringede til mine leverandører ville få et lods i rø...!

Jeg er sikker på at du heller ikke selv ville være glad for at vi kimede dine leverandører ned vedrørende dine forretningsforhold.Hmm

Henrik

Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 21:00

Hvis jeg var dig ville jeg prøve dette glimrende initiativ, og lade din aftale med postdk måske køre på halvt eller kvart blus eller helt ringe og sige at du holder en pause, i en periode og derefter evalurere.

De 44 kr. for 0-1 kg er ikke nyt i mine ører, det kan sagtens lade sig gøre.

Fra Flensburg
Tilmeldt 21. Jan 09
Skrevet kl. 21:03

Hej Helle, jeg vil meget gerne have lov til at kontakte dig på mail eller telefon, da jeg af firmahensyn og af hensyn til min konsulent ikke vil udstille andre personer: Så derfor kan jeg ikke oplyse navne, men ved direkte kontakt til mig informere jeg gerne

Men jeg kan sende dig denne kommentar som jeg har fra min konsulent... MEN GRUNDLÆGGENDE HAR DET IKKE NOGET MED EN PRIVAT FORSENDELSE altså en B-C forsendelse - men en ERHVERVSFORSENDELSE, men med levering til private - en såkalt B -B - C forsendelse...

Men kontakt mig via mail og send mig evt telefonnummer - så forklare jeg nærmere !!!

Fra Flensburg
Tilmeldt 21. Jan 09
Skrevet kl. 21:09

Hej Helle igen igen, hvis nu du læser hele denne tråd, vil du se jeg har skrevet at for at kunne formidle en sådan aftale skal følgende være opfyldt:

Løsningen kom og jeg fik nogle priser som PostDanmark ville tilbyde hvis følgende krav bliver overholdt:

Flg. betingelser skal bl.a. være opfyldt for at vi vil indgå en "3´die parts logistik":
 * Pakker/gods skal afhentes hos 3´die parts logik partneren
* 3´die parts logistik partneren skal være et værdiskabende led i den egentlige afsenders værdikæde(det er et lagerhotel)

* 3´die parts logistik partneren skal have fået forhandlingskompetancen for den egentlige afsender og denne skal til enhver tid kunne dokumenterer dette.

* Det vil altid være 3´die parts logistik partneren, der skal stå som afsender på pakkerne.

og de har nu godkendt en aftale hvor vi grundlægger : Scandi-Parcel og Logistic, som firma og hvor kunder kan blive kunder hos os, og vi har hovedaftalen med PostDanmark, vi kan afhente pakker hos jer mod et gebyr der bliver regnet ind i priserne og I kan indlevere pakker til PostDanmark - Det var omkring indenrigspakkerne

Men som sagt du er velkommen til at sende en personlig PM - så vil jeg kontakte dig og forklare dig,

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 21:29

Henrik eller Klovn: hvad er dog det for noget pjat at skrive? frækhed og jante... hvor kom det lige fra??? Post Danmark er rent faktisk også min og alle andres leverandør og samarbejdspartner - og naturligvis er jeg interesseret i at vide nærmere. Ethvert initiativ til billigere fragt vil jeg da klappe i hænderne i fryd over. Men man har vel lov at være kritisk og ikke bare hoppe på alt hvad man hører - samt at undersøge nærmere og stille spørgsmål. Forstår overhovedet ikke hvorfor du hidser dig sådan op....

Fra Flensburg
Tilmeldt 21. Jan 09
Skrevet kl. 21:33

Helle, send mig lige dit telefonnummer, så vil jeg kontakte dig og forklare, så vi kan få løst dette problem, så der ikke bliver sendt forkert information eller gøre folk i tvivl om projektet - jeg står parat til at forklare ALLE på telefonen hvis man ønsker det...

Men Helle send lige en mail med dit nummer, hvis du vil ud med det : info@scandi-euro.com

Hej

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 21:35

Scandi: Jeg sender dig en mail med det samme - men er først ved telefonen i morgen :·)

Fra Flensburg
Tilmeldt 21. Jan 09
Skrevet kl. 21:14

Som jeg skrev forleden starter konceptet rigtigt op 01.04. - så jeg vil gerne vide hvem der har interesse i projektet stadigvæk...

Det kunne være rart med en melding fra webshopejere, om de stadig har interesse og om der er nogle uafklarede spørgsmål, som der skal besvares....

Hilsen

info@scandi-parcel.eu

Scandi Parcel & Logistic

Side 11 ud af 12 (114 indlæg)