Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mulighed

Side 9 ud af 9 (87 indlæg)
Tilmeldt 27. Jul 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 01:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Brian min gode ven fra kille ville

 

Soros hvilken mand *SSS* ja er imponeret af ham. Han har byggt op en stærk organisation rundt sig. Han har satset og tøre tage chancer han er vært det.. Ja om det er særligt godt at han ka ødelægge for et lands økonomi?? er det han som har problemet eller landet??? Han har muligheden og ikke problemet

 

Donald han må gerne være i famile med han en rig onkel eller noget*SS* tror nu ikke han er det. Men Brian vores ven Donald han er idag spokes person for en firma kan du huske hvilken?????????*SSS* Han bruger Trumph navnet. Det er ju et navne som står for Kvalitet. Men jeg tror min ven Brian ved hvilket firma det er.

 

Men ellers som Mr Trumph har sagt en gang om alle går til venster gå til højre så er du ikke som de andre og så får du "success"

 

 

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 993
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er vel langt mere relevant at kigge på overskuddets fordeling. Et gæt kunne jo være at en betydelig del af overskuddet genereres af ansøgningsgebyrer, hvorimod videresalg af telefoni mm. som angiveligt er core business, kun giver beskedent overskud grundet ringe dækningsgrader på sådanne ydleser.
Det er vel så ikke urimeligt at antage at det er et pyramidespil, med et lidt mere avanceret produkt end så mange andre, men hvor produktets eneste formål er at få det til at se lovligt ud agere skalkeskjul for at det reelt er et pyramidespil hvor ansøgningsgebyret er det væsentlige.

Tilmeldt 27. Jul 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Thomas

 

Ja så kan man se det*SS* men hvorfor får de fleste tilbage sit start gebyr og en lille provision efter en måned???? . Så nej de er langt ude*SSS* måske ved nogle andre MLM firmer men ikke hos os.. De fleste når sin bonus.. Men ellers et godt forsøg*SSS*

 

Få facts om virksomheden inden du prøver være med i debatten

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 993
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Indledningsvist vil jeg påpege at jeg ikke ved hvad dine ss''er står for og jeg vel har ligeså meget ret som alle andre til at være med i debatten.

Jeg kan forstår der er stærke følelser for dette emne, og skal også gerne indrømme at jeg er imod koncepter, hvor man skal tjene penge på sine venner som så kan tjene penge på deres venner.

 

Hvad jeg prøvede at påpege var rent regnskabsteknisk at det er klart at fortalerne hæfter sig ved omsætningen frem for overskud og at det er langt mere relevant at kigge på ansøgningsgebyret som formentlig har en DG på 100, hvorimod selve kerneydelsen formentlig har en ganske lav og måske ubetydelig DG.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 02:27
Hvor mange stjerner giver du? :
*S* = Smiler

*SS* = Smiler sødt
*SSS* = Det tredje S er egentlig blot en forstærkning af de to første.



Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 993
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :
thx
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :
No worrys m8.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Side 9 ud af 9 (87 indlæg)