En henvisning er ikke at skrive godt om noget udelukkende for at tjene penge. Kan du også tale godt om Stein Bagger, hvis du fik det rigtige beløb?
Hvis du virkelig mente det var godt og ville hjælpe Aminoer til at tjene en let skilling kunne du fortælle mere om konceptet og undgå at sætte affiliate ind. Nu hvor affilliatelinket er fjernet kan du evt fortælle meget mere om dette fantastiske koncept (uden at bruge TV Shop entusiasme) - og vi skal nok lade være at "stjæle" tråden så. Det KAN være der er nogle der er interesseret i at høre mere - men lad vær at gøre det KUN for at tjene penge! Gør det fordi det er værdifuldt for Aminos læsere. Dét er nemlig en henvisning
Du har ret og jeg har beklaget i tidligere svar.
Konceptet er meget simpelt.
1. Tilmeld dig sidens affiliate program.
2. Du får 24 timer gratis adgang til at skaffe 50 besøgende til Deres onlineshop. (ellers fortsætter man ikke som affiliate medlem mere)
3. Du modtager en mail med affiliate link, som du sætter ind på din hjemmeside eller en anden side.
Men no harm done, linket er væk, så der er ikke mere at klage og hyle over . Er vi enige ?
Noget i den stil
Problemet med sådanne links er såmænd blot, som jeg også var inde på tidligere i tråden, at hvis de tager overhånd på Amino, så vil de reelle indlæg omkring det at drive en "rigtig" virksomhed drukne i mængden af "KLIK HER SÅ JEG KAN TJENE PENGE PÅ AT DU HAR KLIKKET PÅ NETOP MIT LINK" indlæg, og så vil Amino dø ud som iværksætterdebat og i stedet blive en opslagsside for links andre kan tjene penge på...
Og så tror jeg ikke rigtigt at der er den store grund til at drive Amino videre hvis det skulle komme så vidt engang.
Så af hensyn til Amino's generelle formål er det ikke velset med sådanne links til udelukkende personlig vinding, da det jo på ingen måde gavner debatten på Amino, blot at smide et link for selv at tjene penge.
Men no harm done, linket er væk, så der er ikke mere at klage og hyle over . Er vi enige ?
Noget i den stil
Problemet med sådanne links er såmænd blot, som jeg også var inde på tidligere i tråden, at hvis de tager overhånd på Amino, så vil de reelle indlæg omkring det at drive en "rigtig" virksomhed drukne i mængden af "KLIK HER SÅ JEG KAN TJENE PENGE PÅ AT DU HAR KLIKKET PÅ NETOP MIT LINK" indlæg, og så vil Amino dø ud som iværksætterdebat og i stedet blive en opslagsside for links andre kan tjene penge på...
Og så tror jeg ikke rigtigt at der er den store grund til at drive Amino videre hvis det skulle komme så vidt engang.
Så af hensyn til Amino's generelle formål er det ikke velset med sådanne links til udelukkende personlig vinding, da det jo på ingen måde gavner debatten på Amino, blot at smide et link for selv at tjene penge.
God søndag.
Det er taget til mig og jeg skal nok, gøre det på en anden måde fremover.
Beklager endnu engang fejlen....Håber alle kan tilgive et lille fejltrin....
Jeg synes, at dette indlæg er gået alt for stærkt med at kritisere trådstarter. At man vil tjene nogle penge på at henvise andre til noget, som i sidste ende kan ende med at sørge for, at jeg tjener flere penge - Ja, det er jeg bare glad for. Så tak til trådstarter for linket!
RevisorOlsens kommentar er en af de platteste kommentarer jeg har set i min tid på internettet.... Tag dig sammen og lad være med at kommenter på mandens indlæg, hvis det ikke er noget, som gør dig vild i varmen. Brug de fem minutter, som du brugte på at læse hans indlæg og svare på det til fx at gå ud og nyde det gode vejr, som vi har haft idag - Det ved jeg i hvertfald, at jeg får det bedre af i længden...
Jeg synes, at dette indlæg er gået alt for stærkt med at kritisere trådstarter. At man vil tjene nogle penge på at henvise andre til noget, som i sidste ende kan ende med at sørge for, at jeg tjener flere penge - Ja, det er jeg bare glad for. Så tak til trådstarter for linket!
RevisorOlsen:
Du kan da ikke have mange venner
RevisorOlsens kommentar er en af de platteste kommentarer jeg har set i min tid på internettet.... Tag dig sammen og lad være med at kommenter på mandens indlæg, hvis det ikke er noget, som gør dig vild i varmen. Brug de fem minutter, som du brugte på at læse hans indlæg og svare på det til fx at gå ud og nyde det gode vejr, som vi har haft idag - Det ved jeg i hvertfald, at jeg får det bedre af i længden...
Andreas, der findes ingen gode debatter med respekt for sig selv der tillader affiliate links. Som forklaret af andre ville det føre til at debatten blev ubrugelig.
Andreas, der findes ingen gode debatter med respekt for sig selv der tillader affiliate links. Som forklaret af andre ville det føre til at debatten blev ubrugelig.
Mikkel, det forstår jeg godt og jeg er også enig. Det hører ikke hjemme på amino - Eller andre fora.
Hans indlæg kunne godt have taget udgangspunkt i andet en fed skrift, udråbstegn og caps lock og være blevet skrevet på en anden måde, så den ikke skreg "affiliate". Men den måde den blev modtaget på med kommentarer om hvorvidt trådstarter havde nogen venner, at han er plat og lignende - Det er det, som gør, at jeg går ind og forsvarer ham.