Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TJEN 1 USD pr besøgende du sender til en hjemmeside....UTROLIGT!

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hej alle networker.

Har lige fundet en syg hjemmeside, som betaler dig 1 usd pr besøgende, der besøger deres hjemmeside. De besøgende skal ikke købe noget bare klikke på dit affiliate link og så betaler de dig 1 usd pr besøg. HELT VILDT!

Ud over det, så er første registreringsdag gratis for dig og du bliver udmeldt af gruppen, hvis du inden for et døgn ikke kan skaffe 50 besøgende til deres side og hvem kan ikke det ????

Prøv at klikke på linket og læse det selv.....HELT UTROLIGT.....

Linket er fjernet, da nogle ikke kan tåle at den står der....Beklager meget.

Besøg siden og intet andet......

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 17:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jeg formoder at du så tjener 1 USD pr. "fjols" her fra Amino der vælger at klikke på dit link?

Det er jo altså ikke meningen med Amino...

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 17:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dejligt med moderatorer, der reagerer hurtigt, så opretter får så lidt ud af sit spam som muligt. :)

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Skrevet kl. 17:55

Jeg videre giver en god ide, som alle kan tjene penge på, så forstår ikke et sådant angreb. Der er ikke noget ulovligt i at få betaling for et stykke arbejde er det ?

Så misundelse må jo så være konklusionen herfra.......forstår ikke alle de negative personer, som ikke kan tåle ideen om at tjene nemme penge uden at bryde loven.

Det kaldes en henvisnings kommision, som selv du kan tjene på. Desuden har de en del af de kunder der bliver henvist, som køber andre af deres produkter, det er det de overlever på.

Så fald ned og nyd eventeult selv ideen.

Mener du hermed at alle bruger på Amino er fjolser ????

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 17:55

Du kan da ikke have mange venner

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Skrevet kl. 18:00

Nu må holde op med at tude, alle har ondt i rø.... fordi der kommer en lille let ide, til at tjene lidt ekstra på.......så har man ikke noget liv og ingen venner og SPAM og alt mulig andet.....hvor trættende....

Hvis i ikke kan lide ideen, så ignorerer den dog, men ååååh nej, man bliver nød til at kritiserer andre mennesker, fordi ideen ikke lige passer ind i ens billede.

Hvis i henviser til noget, skulle jeg så starte en mindre krig ? Nu må ytringsfriheden nok under en lup eller hvad ?

Bliv voksen og accepter at ikke alle er af samme mening som dig.....

Hvis man ikke må skrive det her, hvad må man så ?

Hykleri skaber usikkerhed....

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:05

Vision Security:

Så fald ned og nyd eventeult selv ideen.

Amino har 30.431 brugere på nuværende tidspunkt.

Debatten på Amino er normalt relateret til snak om erhvervsrelaterede ting og alene i dag er der lavet små 400 indlæg i diverse debatter.

Hvis Amino tillod brugen af "henvisnings kommision" ved links fra indlæg på Amino, så vil jeg tro at mængden af indlæg stiger til noget der ligner det tidobbelte, hvoraf de 90% så vil være spam der ikke har nogen relation til det at drive virksomhed, men blot at være god til at finde links på nettet hvor man kan tjene penge (det kan så være en form for virksomhed i sig selv, men det er næppe noget alle Aminoer kan ernære sig fuldt ud af)

Så for noget nær alle brugere her på Amino vil sådanne indlæg være spam og dermed uønsket.

Og jeg tror ikke at hverken Thorborg som står bag Amino, eller ret mange af de faste brugere ønsker at Amino blot skal ende som losseplads for tilfældige links som nogle få brugere så kan tjene penge på.

Vision Security:

Mener du hermed at alle bruger på Amino er fjolser ????

Og ja, folk på Amino der klikker på sådanne links vil jeg tillade mig at kalde fjolser, de fodrer jo trolden og er dermed medvirkende til at flere kan få den vildfarelse at sådanne links er i orden på Amino...

Brug hellere tiden på Amino til at udveksle erfaringer om din og andres virksomheder, søg samarbejsdpartnere, smid et godt tilbud til de andre amino-brugere i den relevante kategori osv. - Det er meget mere værd for dig og din virksomhed på den lange bane, end at være "ham der spammer på amino"

Men det er så bare min holdning og den måde jeg ser på andres virksomheder herinde.

Mvh Anders Christensen

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 18:06

Måske er det blot fordi det virker plat, at du får den reaktion......

Her på Amino, findes der en masse mennesker som gerne vil, eller har startet seriøs virksomhed. Det er nok ikke målgruppen for dine smarte tiltag ;o)

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 18:10

En henvisning er ikke at skrive godt om noget udelukkende for at tjene penge. Kan du også tale godt om Stein Bagger, hvis du fik det rigtige beløb?

Hvis du virkelig mente det var godt og ville hjælpe Aminoer til at tjene en let skilling kunne du fortælle mere om konceptet og undgå at sætte affiliate ind. Nu hvor affilliatelinket er fjernet kan du evt fortælle meget mere om dette fantastiske koncept (uden at bruge TV Shop entusiasme) - og vi skal nok lade være at "stjæle" tråden så. Det KAN være der er nogle der er interesseret i at høre mere - men lad vær at gøre det KUN for at tjene penge! Gør det fordi det er værdifuldt for Aminos læsere. Dét er nemlig en henvisning

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Skrevet kl. 18:14

Jamen jeg beklager at alle er så negativt indstillet til nye ideer.

Hvis det er derfor i ikke mener det skal være på Amino, at man risikerer at der bliver for mange indlæg, så alright, beklager dybt min fejl.

Jeg sletter linket og så er alle glade igen. eller er de ?

Det er mærkelig nok hver gang der bliver lavet en lille ide som ikke passer nogle mennesker, så bliver man trampet på og sjovt nok altid herinde på Amino......Smarte tiltag.....fjolser......ingen venner og lign.

Har i overvejet at tale lidt mere positivt til andre mennesker ?????

I USA er Network Marketing (MLM) et dagligt arbejde og lige så seriøst som et almindelig job ?

Danmark er stadig meget langt bagud, hvad det angår, da alle frygter Pyramidespil !!!! Hvem kender egentlig forskellen ?

Husk lige på at i var nysgerrige nok til at klikke på dette indlæg, som hvem er hykleren.....?

Men no harm done, linket er væk, så der er ikke mere at klage og hyle over . Er vi enige ?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)