Så fald ned og nyd eventeult selv ideen.
Amino har 30.431 brugere på nuværende tidspunkt.
Debatten på Amino er normalt relateret til snak om erhvervsrelaterede ting og alene i dag er der lavet små 400 indlæg i diverse debatter.
Hvis Amino tillod brugen af "henvisnings kommision" ved links fra indlæg på Amino, så vil jeg tro at mængden af indlæg stiger til noget der ligner det tidobbelte, hvoraf de 90% så vil være spam der ikke har nogen relation til det at drive virksomhed, men blot at være god til at finde links på nettet hvor man kan tjene penge (det kan så være en form for virksomhed i sig selv, men det er næppe noget alle Aminoer kan ernære sig fuldt ud af)
Så for noget nær alle brugere her på Amino vil sådanne indlæg være spam og dermed uønsket.
Og jeg tror ikke at hverken Thorborg som står bag Amino, eller ret mange af de faste brugere ønsker at Amino blot skal ende som losseplads for tilfældige links som nogle få brugere så kan tjene penge på.
Mener du hermed at alle bruger på Amino er fjolser ????
Og ja, folk på Amino der klikker på sådanne links vil jeg tillade mig at kalde fjolser, de fodrer jo trolden og er dermed medvirkende til at flere kan få den vildfarelse at sådanne links er i orden på Amino...
Brug hellere tiden på Amino til at udveksle erfaringer om din og andres virksomheder, søg samarbejsdpartnere, smid et godt tilbud til de andre amino-brugere i den relevante kategori osv. - Det er meget mere værd for dig og din virksomhed på den lange bane, end at være "ham der spammer på amino"
Men det er så bare min holdning og den måde jeg ser på andres virksomheder herinde.
Mvh Anders Christensen