Nu vil jeg lige høre engang - hvis du ikke giver falske løfter om rigdom, hvorfor blev Skype millonæren så nævnt? En anden ting er, at du siger, at en masse firmaer står i kø for at købe sig ind på GEM. Hvorfor har de så ikke gjort det endnu og hvorfor refererer du anden-/trediehåndsviden eller gætværk, når det ikke er sket? Man kan ikke bruge den slags løse rygter til noget - og da slet ikke, når man skal have andre mennesker til lommen. Personligt kender jeg heller INGEN, der beskæftiger sig med MLM, men jeg kender mange, der har gjort det. Ingen af dem fik nogensinde noget ud af det, også selvom de lagde et virkeligt stort stykke arbejde i det. Jeg kan heller ikke se grunden til, at man skal betale en heftig overpris for nogle produkter, som man kan få i fuldstændig samme kvalitet eller endda bedre ude i den fysiske verden. Det var bare lige min holdning. Hov, jeg glemte næsten.......DU FÅR ALDRIG MIG TIL AT RENDE RUNDT I BADESHORTS PÅ EN VIRTUEL Ø OG SMÅSLUDRE OG HANDLE MED EN MASSE MENNESKER VERDEN OVER! Jeg ser slet ikke ideen - bare kald mig sortseer, men hvor er pointen i det her? Den er helt tabt for mig, desværre. Mvh Flemming |
Jeg bliver dagligt bombarderet med alverdens reklamer der lover masser af penge hvis du bare lige skriver dig op her
Selvfølgelig fungerer ting ikke på denne måde, og disse er scams som benytter sig af at folk tror på en drøm om hurtige penge uden en indsats.
Der skal være et produkt at sælge, og vel at mærke et produkt med et seriøst potentiale - så kan man jo vurdere dette, fuldstændig som når firmaer lancerer nye produkter - nogen går, og andre går ikke
Jeg tror på at GEM går, men igen er det jo svært at vide hvordan markedet reagerer....men for 275€ og noget tid vil jeg gerne risikere dette - jeg brænder ingen broer hos nogen, da jeg ikke lægger skjul på hvad det er vi har her