Hej Alle Jeg vil gerne stille mig i skudlinien og er klar til at diskutere for og imod GEM Kort fortalt var jeg selv på nippet til at forlade mlm da det meste ikke holder. Og af de gode firmaer er toget kørt for længstMen så blev jeg præsenteret for GEM og mener nu at jeg endelig har fundet opstarten på et firma med potentiale til noget stort. Jeg skal kort forklare hvad jeg selv mener, og så håber jeg på nogen konstruktive kommentarer Alle negative er også velkomne da jeg mener at kunne svare på det meste Mit eget team er nu over 100 personer fra mange forskellige lande (som alle er seriøse og har betalt 275€), og vores team infrastruktur er rigtig god og der kommer nye folk hver dag. Her hjælper vi rent faktisk hinanden J Så hvad er GEM Ja, kort fortalt er visionen at bygge en 3D Island hvor man med sig egen avatar kan gå rundt og snakke med andre og så bruge de underholdningsfaciliteter der er på øen En fuld liste kan ses her - http://members.gemislandportal.info/ Bemærk at det er alt lige fra spil, indkøbscentre og konference faciliteter Et lille preview af 3D øen kan ses her - http://www.allnetworker.com/gemisland/gemisland.html
Når så øen er fuldt udbygget er det min overbevisning at dette vil appellere til rigtig mange mennesker til verden over – så at få folk til at besøge øen skulle være ganske nemt. Disse mennesker vil så lægge en vis omsætning, og det er her netværksdelen kommer ind. Jeg som associate betaler et engangsbeløb på 275€, og så har jeg en forretning for livet. Der er dog ingen penge at tjene hvis jeg ikke skaber den fornødne omsætning. Så fuldstændig som I den rigtige verden skal du sælge noget for at tjene noget! Dette er meget vigtig, da mlm ofte handler om at udbygge sin downline og produktet er sekundært Månedlige fees og autoship etc – det har man ikke ved GEM Som nogen sagde den anden dag, GEM er en ganske normal forretning som bare er online Payplan er skruet sådan sammen at den belønner folk for at arbejde sammen, og den gør også at man bliver glad hvis andre har succes selv om de ikke er I ens egen gruppe. Så for mig er alle de rette forudsætninger til stede for en stor succes. Tilbage står selvfølgelig det faktum at 3D øen endnu ikke er klar, og vil den nogensinde blive det? Selv har jeg stor tillid til at ledelsen fra GEM kan føre dette ud i livet, og er dette ikke hele pointen ved at være med fra starten – at lykkedes det er belønningen endnu større. Husker I ham som investerede 300.000 I Skype fordi han kunne se idéen :-) Risikoen ved GEM er som jeg ser det 275€ og tid investeret – men er jeg som person med I en sådan forretning 2 år efter at det er blevet en succes er det tog jo ligesom kørt! Bag GEM står succesfulde personer som ydermere har pengetanken I orden til at føre dette ud I livet, så jeg er selv helt rolig Så kom venligst med alle jeres kommentarer – også gerne dem fra Lasse som ikke mener at GEM eksisterer om 18 måneder J Alternativ kig på forbi vores team på www.allnetworker.com Med Venlig Hilsen Brian Olesen skype: uthuth1 mail: bri-ti@mail.dk |
uthuth1:Husker I ham som investerede 300.000 I Skype fordi han kunne se idéen :-)
Det gør du tydeligvis ikke ;)
Derudover syntes jeg konceptet lyder som et jura-rejehop for at omgå loven mod pyramidespil ;)