Forstår fuldt ud jeres frustration vedrørende de unge smarte wannabe, men de stakler prøver jo bare at bygge noget op, sandheden skal nok gå op for dem en dag. Vi har jo alle været unge og smarte engang, det skal vi ikke glemme. Tror ikke i skal undervurdere de andre læsere af indlæggene, jeg tror godt de kan sortere i hvem som ved noget og hvem som ikke gør. Det ville være en skam med lukkede debatter vedrørende et emmerne som interessere os alle. Forsvare jeres indlæg synes jeg ikke i skal bruge tid på, i ved jeres svar er korrekt så lad læseren / spørgeren selv vurdere hvem de tror på, det kræver jo ikke mange opslag på google at sortere skæg fra snot. Det er ærgerligt hvis holdningen er som Thomas skriver "Amino får de rådgivere de ønsker" det er jo umuligt for Amino crew at sortere i alle indlæg og vide hvem har ret. Det må og skal være op til spørgeren / læseren selv at sortere i de svar som kommer. Så Mikkel og Thomas, kom ind i debatterne igen aktivt - vi kan ikke undvære guldkornene fra de "gamle" garvede eksperter.
|
Ok. Måske det bare er mig, fordi jeg er vant til regnskaber, hvor alt er sort eller hvidt. Der et 1 resultat, og længere er den ikke. Med SEO er svaret nok mere variabelt.
Men nu HAR I jo så Jeres lukkede forum, kan jeg forstå, hvilket behov er der så for yderligere lukkede fora? Grundtanken med Amino er vel ikke lukkede fora - tværtom ?
Og ja, ved godt jeg borer i det ... vil bare gerne forstå argumenterne, der skulle gøre Amino bedre som helhed i forhold til trådens emne "dårlig stil på forum".