Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårlig stil på forum

Side 6 ud af 6 (51 indlæg)
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis jeg lige må blande mig i debatten, så tror jeg at Amino er kommet i den samme situation, som mange netværk IRL kommer i.
Nemlig at nogle af dem, som har været med fra starten (eller i hvert fald i lang tid) bliver trætte af, at den stemning og ånd, der herskede i den første lange periode, efterhånden ændrer sig, fordi netværket vokser og bliver "invaderet" af personer med en anden tilgang til tingene eller personer, som har nogle andre formål med at være med.

Ofte fører sådan en situation til, at der opfattes et behov for at indføre regler, dele netværket op i grupper af "os og de andre" eller andre former for eksklusivitet. Jeg tror det er en farlig vej at gå for Amino - netværket her har sin styrke i, at det er åbent for alle.
Jeg mener selv, at jeg kun giver råd inden for de fagområder, som jeg selv har tilstrækkelig viden om til at agere "ekspert" inden for, eller hvor jeg i det mindste kan bidrage med viden inden for et hjørne af det, som et spørgsmål drejer sig om. For eksempel i kraft af links eller andre henvisninger. Men jeg kan godt se, at nogle fortrinsvis er på Amino.dk med et betydeligt og useriøst behov for at promovere sig selv.

Jeg mener, at det vil være rigtig trist, hvis Rosenstand, deMib og hvad eksperterne inden for SEO nu hedder, beslutter sig for at forlade netværket. Men det må jo være op til dem. Omvendt må jeg sige, at udover Multilevel Marketing, så er SEO vel stedet, hvor det oftest flyder med meget, meget udiplomatiske bemærkninger, der nogle gange nærmer sig det perfide niveau. Så måske kunne noget af trætheden overvindes ved, at der blev indført nogle simple regler for sprogbrug og ordentlig tiltale...Big Smile 

Endelig mener jeg, at der kan være fornuft i at bringe betaling på banen, således at dem der betaler får nogle bedre muligheder for at reklamere for sig selv, at deres annoncer får en bedre placering eller måske en form for "hot rotation".

Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation

Bertil K. Sall

Side 6 ud af 6 (51 indlæg)