Hej Hvis jeg lige må blande mig i debatten, så tror jeg at Amino er kommet i den samme situation, som mange netværk IRL kommer i. Ofte fører sådan en situation til, at der opfattes et behov for at indføre regler, dele netværket op i grupper af "os og de andre" eller andre former for eksklusivitet. Jeg tror det er en farlig vej at gå for Amino - netværket her har sin styrke i, at det er åbent for alle. Jeg mener, at det vil være rigtig trist, hvis Rosenstand, deMib og hvad eksperterne inden for SEO nu hedder, beslutter sig for at forlade netværket. Men det må jo være op til dem. Omvendt må jeg sige, at udover Multilevel Marketing, så er SEO vel stedet, hvor det oftest flyder med meget, meget udiplomatiske bemærkninger, der nogle gange nærmer sig det perfide niveau. Så måske kunne noget af trætheden overvindes ved, at der blev indført nogle simple regler for sprogbrug og ordentlig tiltale... Endelig mener jeg, at der kan være fornuft i at bringe betaling på banen, således at dem der betaler får nogle bedre muligheder for at reklamere for sig selv, at deres annoncer får en bedre placering eller måske en form for "hot rotation". |
Dårlig stil på forum
Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation
Bertil K. Sall