Jeg er en af dem der "bruger" Amino blogs til at gøre opmærksom på indhold på mit eget site - det er muligvis dårlig stil - men det er egentlig ment som en service - folk bestemmer jo selv om de vil kllikke sig videre. Jeg tror selv at jeg gennem tiden mindst har bidraget lige så meget som jeg har modtaget ... Men jeg forstår godt at man kan stille spørgsmål ved de "reelle" hensigter ... Men er det ikke også dårlig stil at have signaturer formet som bannere og med sælgende budskaber - er det ikke at omgå den indtægtskilde som Amino skal leve af - jeg formoder Amino normalt tager penge for den service. Jeg bruger da også Amino til at promovere mig selv - men hvor går grænsen? Gennem det sidste halve år er antallet af signaturer med bannerlignende looks virkelig steget - men er det kun mig der synes det er dårlig stil? |
Hej Karsten
Det er helt klart et problem for os og dertil oplever vi ofte, at når vi så ringer til folk for at sælge dem bannere, så bliver vi nærmest hånet.
Jeg ved sgu ikke helt hvad vi skal gøre, da vi både gerne vil have at folk laver god gratis business med hinanden, men samtidig skal brødføde 4 mand.
Så det er noget vi snakker om, men ikke helt ved hvordan vi skal tackle.
Dbh Martin