Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårlig stil på forum

Side 1 ud af 6 (51 indlæg)
Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er en af dem der "bruger" Amino blogs til at gøre opmærksom på indhold på mit eget site - det er muligvis dårlig stil - men det er egentlig ment som en service - folk bestemmer jo selv om de vil kllikke sig videre. Jeg tror selv at jeg gennem tiden mindst har bidraget lige så meget som jeg har modtaget ... Men jeg forstår godt at man kan stille spørgsmål ved de "reelle" hensigter ...

Men er det ikke også dårlig stil at have signaturer formet som bannere og med sælgende budskaber - er det ikke at omgå den indtægtskilde som Amino skal leve af - jeg formoder Amino normalt tager penge for den service. Jeg bruger da også Amino til at promovere mig selv - men hvor går grænsen?

Gennem det sidste halve år er antallet af signaturer med bannerlignende looks virkelig steget - men er det kun mig der synes det er dårlig stil?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:16

Hej Karsten

Det er helt klart et problem for os og dertil oplever vi ofte, at når vi så ringer til folk for at sælge dem bannere, så bliver vi nærmest hånet.
Jeg ved sgu ikke helt hvad vi skal gøre, da vi både gerne vil have at folk laver god gratis business med hinanden, men samtidig skal brødføde 4 mand.
Så det er noget vi snakker om, men ikke helt ved hvordan vi skal tackle.

Dbh Martin

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 21:16

Karsten Nygaard:
Jeg bruger da også Amino til at promovere mig selv - men hvor går grænsen?

Den går vel forhåbentlig dertil når Martin (thorborg) går ind og siger STOP, og sætter nogle retningslinjer for det?[

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:17

Der er ikke nogle der forbyder dig at have et link i din sig til din blog. Men jeg bryder mig heller ikke om at jeg ser en amino-blog (er først nu begyndt at bruge min hvor du lige nu kan læse om forskellen mellem Open Source og SasS systemer) hvor er der 1 linie tekst og så et link til en anden blog hvor man kan læse mere... Så er det næsten nemmere hvis du skifter ud i din sig og er aktiv i debatterne.

Jeg syntes også at det er for meget med store grafiske bannere som signatur. Det er noget man kan have på spil-fora.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:19

Martin Thorborg:

Så det er noget vi snakker om, men ikke helt ved hvordan vi skal tackle.

Gør som deMib... send dem en faktura ;)

Eller læse sig'en og fjern muligheden for at referer til et andet billede ved at fjene de tags der gør det.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 21:25

Jeg er enig selvom jeg selv har en "voldsom signatur" :)

Jeg har lavet min voldsom, da du basalt set forsvinder blandt de andre når det kommer til markedsføringsværdien i at være på Amino. Men hvis vi fjerner tags til at hente billeder, så vil vi vil bare kæmpe om flest links og største overskrifter i signaturen. Der går konkurrence i signaturen :(

Hvis man kunne gøre det som på linkedin, hvor du har mulighed for f.eks. 3 links, hvor du bestemmer hvad der skal stå som ankertekst og hvilke tre URL'er der er tale om, så kunne man undgå det helt og så er der ingen der "råber højere end andre". 

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 21:26

Hej

off topic.

Man kunne vel lave et V.I.P medlemskab mod betaling, der giver ret til signatur. Øvrige kan så reklamere på deres profil under nyheder. 

/Michael

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 21:41

Hvis jeg nu ser helt bort fra spørgsmålet om Aminos annonceindtægter, syntes jeg egentlig ikke de grafiske bannere er noget problem så længe de ikke er animerede. Det viser jo noget om hvilken type virksomhed de forskellige brugere driver, hvilket da er både relevant og interessant når man debaterer. Selvfølgelig kunne man også få den info via tekst, men så er man fri for at klikke til deres hjemmeside for at få et ordentligt indtryk. Det kunne godt være et problem hvis folk lavede for mange irriterende ting i deres signatur, men det jeg ser nu syntes jeg bestemt ikke er noget problem.

Det er selvfølgelig helt op til Amino-toppen om det går for hårdt udover annonceindtægter og derfor skal væk. Det ville have min fulde forståelse. Som bruger oplever jeg det dog mere positivt end negativt. Det er for mig rart at det ikke kun er tekst-tekst-tekst. Det er selvfølgelig min helt personlige, subjektive holdning til sagen. Wink

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:44

Generelt synes jeg personligt at bannerannoncer, TV-reklamer og så mange andre former for "push" markedsføring er røvirreterende - men jeg accepterer det i i mange sammenhæng i erkendelse af, at det for mange medier p.t. er den bedste/eneste mulighed de har for at få det il at blive en acceptabel forretning.

I alle fald er det dog 100% Martin - og hans teams, beslutning hvilke og hvor mange annoncer de vil have her.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:50
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 3 person

Jeg har faktisk overvejet at lave et Amino Pro (Arbejdstitel) abonnement med nogle ekstra fordel, bl.a. at man kan bruge grafik i sin signatur.
Det skulle så koste noget hvert år, men folk kunne optjene gratis abonnement f.eks. ved et vist antal karmapoint etc.
Altså en ide om, at dem der bidrager godt, får det gratis, mens dem der freewheler skal betale lidt.

Dbh Martin

Side 1 ud af 6 (51 indlæg)