Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GLS er bare super og de får flere og flere store kunder..

Side 8 ud af 11 (103 indlæg)
Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Som modtager af B2B-forsendelser, kan jeg kun tilslutte mig kritikken af GLS.

Heldigvis har igen en af mine leverandører forladt GLS. Jeg siger "Heldigvis", fordi jeg er modtager af forsendelserne, og det har ikke altid været en positiv oplevelse: Forsinkelser ud over det acceptable.

Mine egne forsendelser til privatkunder, kunne jeg aldrig drømme om at lade GLG håndtere. Og slet ikke efter hvad der nu er skrevet.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 08:58

Det var da utroligt som ligene vælter ud af skabet...

Får vi snart at vide hva grunden til denne ophøjede tråd er? For der må da helt klart være en bagtanke når så mange synes de er sløve, behandler pakkerne uacceptabelt, mangler service osv og alligevel påstår ham der startede at det er det bedste koncept på markedet...

Ser frem til at høre formålet for det er som om trådstarters lyserøde tekst på en sky, bare ik stemmer overens med virkeligheden...

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 17:10
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Måske er der meget lidt kritik af GLS i forhold til Post Danmark.

Som tidligere beskrevet er der absolut fejl hos alle aktører.

Kigger man på søgesiden Google og taster forsvundne pakker vil man opdage, at den indeholder mange sider, hvor de øverste indeholder masser af forsvundne pakker fra Post Danmark.

Tjek blandt de første sider viste PostDanmark med de første 60 links.

Deraf er forskellen fra Post Danmark i forhold til GLS ganske lille til GLS favør.

AT man roser et firma kan da ikke være så mærkeligt, for kig nu omkring i trådene og opdag, at masser af mennesker roser mange firmaer her på Amino.

mvh

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 18:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Synes du mangler den nuance at post danmark altså står for 90 % af alle pakker og breve til private!. Og i den forbindelse er det vel meget naturligt at de i kvantitetsmæssigt smidder mere væk?.. eller det kun mig der kan se det?

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:55

Jeg synes, at havde læst alle indlæggene i tråden, man har i kunne finde ud af hvilken forbindelse, der er imellem trådstarter og GLS. Trods der i flere indlæg er blevet bedt om et konkret svar. Det virker mærkeligt! og stiller i mine øjne trådstarter i et rimeligt dårligt lys. Men det er nok bare mig der er for mistænksom.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 442
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 21:42

Jeg blev helt nervøs da jeg læste denne tråd idet jeg lige have sendt en pakke (opstrengningsmaskine) med GLS for første gang med.

Og ved I hvad, pakken blev sgu' væk.

Heldigvis blev den fundet dagen efter, men den nåede aldrig at blive registreret i deres Track and Trace system.

Så jeg ved ikke lige om jeg tør prøve GLS igen...

Hos Post Danmark har jeg endnu ikke mistet en pakke eller oplevet flere dages forsinkelser.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:42

Jamen du er virkelig dygtig. Men hvordan kan du lave en konklusion når du basere den på 2 forskellige faktorer?

Har du overvejet hvor meget større PostDK er i forhold til GLS. Ergo må man jo regne med at hvis der forsvinder 1 pakke for hver 100 der sendes, så må tallet for PostDK være 9-9,5 gange større end GLS og så står de altså stadig på samme niveau. Fordi PostDK smider flere pakker i stk væk er jo intet bevis for at de er dårligere end GLS. Du skal regne det om i % for overhovedet at have et sammenligningsgrundlag.

Igen nu har jeg snakket med 5 firmaer jeg kender i DK og alle 5 siger at deres problemer med GLS er over 7 gange så store som PostDK. Især defekte pakker er noget GLS ik har styr på.

Så igen nu beder vi trådstarter om at fortælle hans egentlige bagtanke for det er MEGET tydeligt at vedkommende ik har sat sig ind i tingene og stadig vælger at ignorere vores spørgsmål og snakker udenom om alt muligt ubrugeligt.

Kan man fremsætte en påstand som i denne debat må der fakta på bordet eller os vil vi bare gerne vide hva bagtanken er... 

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:56

Nrmogensen:

Synes du mangler den nuance at post danmark altså står for 90 % af alle pakker og breve til private!. Og i den forbindelse er det vel meget naturligt at de i kvantitetsmæssigt smidder mere væk?.. eller det kun mig der kan se det?

Nu skal man lige sortere breve fra i denne tråd, for det har PD monopol på endnu..

Mon ikke samtlige andre aktører har masser af pakker i forhold til PD.

Hvorfor mon GLS udvider mere og mere med kæmpe terminaler li´som PD gør.

Endvidere kan læse på deres hjemmeside hvor store de er!

• 1 hub
  • 11 depoter
  • 1 lagerhotel
  • 9.200 kunder
  • 582 distributionsbiler
  • 50 linehaultrailere
  • 400 Pakke Shops

endvidere kan man også læse

GLS i Europa

Og igen, man kan ikke udngå fejl, uanset hvad men hedder..
Mon ikke mange afsendere også laver fejl, så det er svært at spore en pakke?

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:00

Skal vi ik holde os fakta? Du siger GLS er gode i DK hvilket er en påstand du endnu ik har kunne bevise. Tværtimod fremgår det af mange kommentarer at det er ik sandt.

Men GLS er super duper i Tyskland f.eks og blandt de bedre aktører, dog er UPS stadig milepæle foran på service, priser mm.
Så sammenlign nu kun de faktorer du lægger op til fremfor at bringe alt muligt andet ind i debatten og erkend dog du har taget fejl

Ordnung Muss Sein!!!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 11:02

Lanther:

AT man roser et firma kan da ikke være så mærkeligt, for kig nu omkring i trådene og opdag, at masser af mennesker roser mange firmaer her på Amino.

Du har stadig ikke svaret på, hvad din forbindelse til GLS er ;o) Er det sandt, som der bliver sagt, at du arbejder i GLS?

Jeg ser faktisk ikke kvalmeros særlig meget her på Amino. Hvis folk roser overdrevet, så melder de som regel også ud, at der er en forbindelse ;o)

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 8 ud af 11 (103 indlæg)