Vi var ik de eneste kan jeg se som oplevede en masse pakker blev beskadiget... Men hvis du en dag tager ud på GLS´ lagre og ser hvordan de behandler pakkerne tror jeg du har forklaring og aldrig vil bruge firmaet mere. Mere mangel på respekt for andres varer skal man lede længe efter og der er PostDK pludselig peanuts ved siden af...
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
Det der er da en glimrende måde at fjerne fokus fra selve emnet FLOT!!!!... Sjovt når en masse kritiske ting kommer frem så er der en der trækker noget så latterligt op. Jamen Ole held og lykke med at håndhæve retstavningen fra 1950. Huske og slette ord som majonæse, ketsjup osv... De er jo IK hjemmehørende i en ordbog når de staves sådan.
Ret irrelevant indlæg men fair nok der skal være plads til alle...
Det var da utroligt som ligene vælter ud af skabet...
Får vi snart at vide hva grunden til denne ophøjede tråd er? For der må da helt klart være en bagtanke når så mange synes de er sløve, behandler pakkerne uacceptabelt, mangler service osv og alligevel påstår ham der startede at det er det bedste koncept på markedet...
Ser frem til at høre formålet for det er som om trådstarters lyserøde tekst på en sky, bare ik stemmer overens med virkeligheden...
Jamen du er virkelig dygtig. Men hvordan kan du lave en konklusion når du basere den på 2 forskellige faktorer?
Har du overvejet hvor meget større PostDK er i forhold til GLS. Ergo må man jo regne med at hvis der forsvinder 1 pakke for hver 100 der sendes, så må tallet for PostDK være 9-9,5 gange større end GLS og så står de altså stadig på samme niveau. Fordi PostDK smider flere pakker i stk væk er jo intet bevis for at de er dårligere end GLS. Du skal regne det om i % for overhovedet at have et sammenligningsgrundlag.
Igen nu har jeg snakket med 5 firmaer jeg kender i DK og alle 5 siger at deres problemer med GLS er over 7 gange så store som PostDK. Især defekte pakker er noget GLS ik har styr på.
Så igen nu beder vi trådstarter om at fortælle hans egentlige bagtanke for det er MEGET tydeligt at vedkommende ik har sat sig ind i tingene og stadig vælger at ignorere vores spørgsmål og snakker udenom om alt muligt ubrugeligt.
Kan man fremsætte en påstand som i denne debat må der fakta på bordet eller os vil vi bare gerne vide hva bagtanken er...
Skal vi ik holde os fakta? Du siger GLS er gode i DK hvilket er en påstand du endnu ik har kunne bevise. Tværtimod fremgår det af mange kommentarer at det er ik sandt.
Men GLS er super duper i Tyskland f.eks og blandt de bedre aktører, dog er UPS stadig milepæle foran på service, priser mm. Så sammenlign nu kun de faktorer du lægger op til fremfor at bringe alt muligt andet ind i debatten og erkend dog du har taget fejl
Ordnung Muss Sein!!!
Enig Jack og nu vil vi gerne snart vide hva bagtanken er... For EMS i Kina er fandme os total gode og effektive eller DHL i Tyskland men det har jo intet med sagen at gøre. Hele tiden besvares der med argumenter i nord syd øst og vest uden at forholde sig til spørgsmål eller kommentarer...
Vi sender et par hundrede forsendelser om måneden, og har gjort det siden oktober. ALLE som en er de sendt med Post Danmark, og kun én eneste gang er forsendelsen ikke nået frem.
Det synes jeg er ganske godt gået! Kan godt være at PD er "dyre" målt på kroner og ører, men hvis servicen er i orden, så er det vel egentlig ikke så dyrt igen.
Personlig er jeg i hvert fald af den overbevisning at 5 kroner for levering af en pakke der går tabt, er væsentligt dyrere end 50 kroner for en pakke der ikke går tabt
- Peter
Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com