Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GLS er bare super og de får flere og flere store kunder..

Side 7 ud af 11 (103 indlæg)
Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Business:

Ja....og jeg prøver igen. Hvorfor lave en hyldest-tråd om GLS

Siden du ikke kan regne pointen ud, kunne du måske se den i debatten om pakkefirmaerne generelt.

At der skal uddeles roser til GLS er fordi de ikke er så slemme, at store firmaer gerne vil benytte dem.

mvh

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 15:46

Lanther:

Business:

Ja....og jeg prøver igen. Hvorfor lave en hyldest-tråd om GLS

Siden du ikke kan regne pointen ud, kunne du måske se den i debatten om pakkefirmaerne generelt.

At der skal uddeles roser til GLS er fordi de ikke er så slemme, at store firmaer gerne vil benytte dem.

mvh

Besynderlig tråd........det virker blot som skamløs ukritisk ros. Alle større pakkefirmaer har store kunder, så jeg kan stadig ikke se logikken ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:48

Det er jo ligesom det vi andre prøver at fortælle. GLS er godt for private men nu ik verdens bedste firma for B2B, men det mener andre jo åbentbart...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 15:51

Lanther:

Kom nu.........meld rent ud. Hvad er din forbindelse til GLS?

Med denne overskrift "GLS er bare super og de får flere og flere store kunder.. ", må du jo have en forbindelse til GLS ;o)

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 15:52

Vi bruger posten i dag og brugte tidligere gls.

Jeg synes ikke, vi oplevede nogen deciderede tyverier, men nu sender vi jo heller ikke varer, som har værdi for privatpersoner.
Det eneste problem vi havde var, at pakkerne ofte blev temmeligt fladmaste undervejs - hvordan man kan mase en rulle gavepapir med 300 meter tæt rullet papir, er mig en gåde.. jeg kunne ikke bøje den, om så jeg hoppede på den.. man skulle tro, den blev kørt over af en truck.

Vi har en leverandør som ind imellem sender direkte til kunden for os, og han bruger gls - det giver jævnligt problemer, da man jo ikke lige kan hente pakken nede på posthuset, hvis man ikke er hjemme på dagen.. fx sendte vi sidst i december en pakke og kunden brokkede sig over, at det ikke nåede frem til jul.. vi kunne ikke finde pakken hos gls på deres track and trace, den var væk i systemet. 14 dage inde i januar kom pakken retur, hvor der stod, at den var anmeldt hos afsender, som ikke havde afhentet den.. Kunden siger, der ikke har været en anmeldelse og vi endte med at måtte give pengene tilbage, da hun skulle have brugt det til at pakke julegaver i.

Dette oplever vi nu også tit med posten, i sær i Københavns området, har nogen gange på fornemmelsen, at de ikke gider gå op af alle trapperne.. og så siger de bare, de har afleveret en seddel i postkassen, uden at gøre det.

Vi vælger postdanmark pga. man kan hente på posthuset og en ansat hos gls (min gamle nabo) har fortalt mig, at han ikke ville anbefale pakkeshops endnu, da der stadig manglede nogle "huller".. desuden er vores pakker som oftest for store til gls.

PS. jeg synes helt bestemt fra en gammel tråd at kunne huske, at du kører for gls på samsø.. er det ikke rigtigt? Ikke at der er noget galt i at reklamere for sin arbejdsplads.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:56

Vi var ik de eneste kan jeg se som oplevede en masse pakker blev beskadiget... Men hvis du en dag tager ud på GLS´ lagre og ser hvordan de behandler pakkerne tror jeg du har forklaring og aldrig vil bruge firmaet mere. Mere mangel på respekt for andres varer skal man lede længe efter og der er PostDK pludselig peanuts ved siden af...

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 20:57

Off-topic:

Med risiko for at blive kaldt gammel og forstokket, så staves ordet "ikke" med fire bogstaver i-k-k-e og ikke "ik". Så meget tid kan man sgu da heller ikke spare .... Geeked

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 07:19

Det der er da en glimrende måde at fjerne fokus fra selve emnet FLOT!!!!... Sjovt når en masse kritiske ting kommer frem så er der en der trækker noget så latterligt op. Jamen Ole held og lykke med at håndhæve retstavningen fra 1950. Huske og slette ord som majonæse, ketsjup osv... De er jo IK hjemmehørende i en ordbog når de staves sådan.

Ret irrelevant indlæg men fair nok der skal være plads til alle...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 08:46

Ole Thorup:

Off-topic:

Med risiko for at blive kaldt gammel og forstokket, så staves ordet "ikke" med fire bogstaver i-k-k-e og ikke "ik". Så meget tid kan man sgu da heller ikke spare .... Geeked

Ikke gammel og forstokket. Blot unødvendig pedantisk og med manglende situationsfornemmelse ;o)

Amino er der plads til alle (inkl. dig selv). Det er ikke et staveforum og derfor betragtes det som ualmindelig dårlig stil, at begynde at rette på andres stavning. Jeg er sikker på at du kan se det rimelige i dette ;o)

Ha' en go' dag....

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 242
Fra  Unique Play Skrevet kl. 13:10

Jeg er også meget kritisk overfor GLS.

Vi har haft utroligt mange problemer med varer der ikke blev leveret af GLS, vognmænd der ikke leverede pakkesedler til modtager, så de kunne hente pakken i pakkeshops osv. Det endte med, at vi skønnede at GLS lavede for meget bøvl for os, til vi gad forsøge mere med dem. Det var rent ud sagt et helvede at skulle kunne forklare sure kunder, at deres pakker hang hos GLS og at vi intet kunne gøre.

Så GLS er et No-Go for os, ihvertfald indtil de kan lave nogle ordentlige skriftlige garantier for deres service. Selve konceptet er godt ja, men det nytter ikke noget, når man har for mange problemer.

Side 7 ud af 11 (103 indlæg)