Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GLS er bare super og de får flere og flere store kunder..

Side 6 ud af 11 (103 indlæg)
Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jørgen Olsen:

Jeg bliver ikke snydt og bedraget af "næsten alt og alle" - men jeg føler mig da ofte snydt og bedraget - ja. Så må folk jo selv vurdere om de tror jeg er et broddent kar eller om jeg gør mig nogle fornuftige betragtninger. Det skulle dog især undre mig meget hvis jeg tager fejl vedr. GLS når nu der er så mange mennesker med dårlige oplevelser.

Bemærk at jeg ikke anmelder postdanmark for alle de pakker jeg har fået stjålet på vej til sverige og norge - for jeg aner ikke om det er posten eller kunderne der har snydt mig. Men GLS var en rigtig dårlig oplevelse for mig - det kan min kone også bevidne da hun også har stået for afsendelse af pakker.

Er det generel procedure hos GLS at grave i troværdigheden hos kunder man har en tvist med?

Vil det sige at mine erstatningskrav nok blev syltet fordi GLS' ledelse har været ude på nettet og tjekke op på min troværdighed først for at afgøre hvorvidt jeg er en trussel eller ej :)?

Hej Jørgen

Hvad gør du, når du føler mange prøver på at snyde og bedrage dig?

Jeg kan ikke selv genkende mønsteret hos mig eller mine nærmeste, da det er yderst sjælden nogen snyder, kan ikke engang huske, om nogen overhovedet har prøvet på det og jeg handler en hel del gennem masser af netshops og er utroligt glad for at bruge nettet til handel.

Men det skal også siges, at jeg som regel benytter søgning på en virksomhed jeg ikke kender før en evt. handel.

Hvorfor hænger du kun GLS ud når du også er meget utilfreds med PostDanmark ?? undskyldninger gælder ikke, at du ikke vil gå efter firmaet, når du mener det er enkeltpersoner, men sådan bør det vel også være for GLS!!

Du skriver endvidere...........for jeg aner ikke om det er posten eller kunderne der har snydt mig.........mon ikke du er inde på tilsvarende med GLS ??

GLS må da have modtager kvitteringer som du kan bruge, for det har de brugt i ganske mange år, altså ikke udlevere en pakke uden underskrift/stempel fra modtageren!!

At et krav er syltet beror måske på, at du ikke kan fremskaffe dokumentation på det du sender, og ej heller ikke kan fremvise underskrift fra en GLS vognmand på, at du har afsendt pakkerne eller hvad der nu skal til for at bedømme en sag.

Uanset om man hedder GLS eller PostDanmark bør dokumentationen altid være iorden, både fra afsender, vognmanden, firmaet og modtageren.

Det burde ikke være svært at vinde en sag, hvis samtlige akter er tilstede..

Mangler der underskrifter kan man ikke komme videre og sagen henstår til der dukker nyt op.

mvh

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 14:30

Lanther:

Jørgen Olsen:

Jeg bliver ikke snydt og bedraget af "næsten alt og alle" - men jeg føler mig da ofte snydt og bedraget - ja. Så må folk jo selv vurdere om de tror jeg er et broddent kar eller om jeg gør mig nogle fornuftige betragtninger. Det skulle dog især undre mig meget hvis jeg tager fejl vedr. GLS når nu der er så mange mennesker med dårlige oplevelser.

Bemærk at jeg ikke anmelder postdanmark for alle de pakker jeg har fået stjålet på vej til sverige og norge - for jeg aner ikke om det er posten eller kunderne der har snydt mig. Men GLS var en rigtig dårlig oplevelse for mig - det kan min kone også bevidne da hun også har stået for afsendelse af pakker.

Er det generel procedure hos GLS at grave i troværdigheden hos kunder man har en tvist med?

Vil det sige at mine erstatningskrav nok blev syltet fordi GLS' ledelse har været ude på nettet og tjekke op på min troværdighed først for at afgøre hvorvidt jeg er en trussel eller ej :)?

Hej Jørgen

Hvad gør du, når du føler mange prøver på at snyde og bedrage dig?

Jeg kan ikke selv genkende mønsteret hos mig eller mine nærmeste, da det er yderst sjælden nogen snyder, kan ikke engang huske, om nogen overhovedet har prøvet på det og jeg handler en hel del gennem masser af netshops og er utroligt glad for at bruge nettet til handel.

Men det skal også siges, at jeg som regel benytter søgning på en virksomhed jeg ikke kender før en evt. handel.

Hvorfor hænger du kun GLS ud når du også er meget utilfreds med PostDanmark ?? undskyldninger gælder ikke, at du ikke vil gå efter firmaet, når du mener det er enkeltpersoner, men sådan bør det vel også være for GLS!!

Du skriver endvidere...........for jeg aner ikke om det er posten eller kunderne der har snydt mig.........mon ikke du er inde på tilsvarende med GLS ??

GLS må da have modtager kvitteringer som du kan bruge, for det har de brugt i ganske mange år, altså ikke udlevere en pakke uden underskrift/stempel fra modtageren!!

At et krav er syltet beror måske på, at du ikke kan fremskaffe dokumentation på det du sender, og ej heller ikke kan fremvise underskrift fra en GLS vognmand på, at du har afsendt pakkerne eller hvad der nu skal til for at bedømme en sag.

Uanset om man hedder GLS eller PostDanmark bør dokumentationen altid være iorden, både fra afsender, vognmanden, firmaet og modtageren.

Det burde ikke være svært at vinde en sag, hvis samtlige akter er tilstede..

Mangler der underskrifter kan man ikke komme videre og sagen henstår til der dukker nyt op.

mvh

Jeg havde på daværende tidspunkt masser af dokumentation - jeg kunne sagtens have vundet en retssag - den eneste grund til at jeg ikke går ind og kræver erstatning på nogle af mine pakker nu hvor jeg har tiden er at sagerne forældes efter 6mdr jvf deres forretningsbetingelser.

Sagen var bare den at det hele gik så godt dengang at jeg ikke gad bekymre mig om de pebbernødder - det er kun set i bakspejlet nu hvor jeg tjener knap så mange penge - at jeg ærgrer mig. Jeg skiftede blot tilbage til postdanmark hurtigst muligt og kom videre med mit liv.

Men det har taget meget hårdt psykisk på mig med alle de mistede pakker - jeg blev kaldt svindler, fik dårlige anmeldelser og fik sågar dødstrusler fordi folk følte sig snydt af mig og ikke troede på at pakken var blevet sendt fordi de ikke kendte GLS og ikke kunne forstå hvad deres pakke lavede i f.eks. "Kolding" den sidste uges tid - og hvorfor den stod som en 8kgs pakke når den vejede 500g - 8kg var bare den mindste enhed gls arbejdede med fandt jeg senere ud af.

Jeg er da sikker på at mine kunder også har snydt nogle af gangene - men uanset hvad er det GLS' ansvar at få fat i en underskrift på at pakken er leveret når jeg betaler for pakkepost - eller havde jeg taget brevpost hos postdk til samme pris hvor jeg så godt som altid er garanteret dag til dag levering. Det problem har jeg kun haft een gang med postdanmark i løbet af 2008 - de syltede mig også selvom dokumentationen var i orden - og jeg fik først pengene næsten et år senere. Jeg måtte sende den samme email til dem MANGE gange.

Jeg gider ikke uddybe sagen yderligere, men får du fat i en fra GLS der gerne vil erstatte de pakker jeg stadig den dag i dag har dokumentation på tabet af - samt den dertilhørende fragtomkostning - tager jeg gerne imod.

Jeg gider heller ikke "forholde" dig til dine snigangreb på min person. Jeg ved ikke hvorfor folk elsker at tage sådan en som mig i røven.

Jeg ved godt at der altid er flere sider af samme sag - og jeg er sikker på at der aldrig er nogen der "bevidst" har taget mig i røven - men det ændrer altså ikke på mit syn på sagen. Hvis en GLS pakkemand stjæler en pakke fra mig er det jo ikke for at skade mig, men for at berige sig selv - og han føler sig sikkert meget uskyldig. "Sådan et rigt it-svin kan sagtens undvære een pakke når nu jeg lever af ris og kylling hver dag" tænker han sikkert ! :-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:35

UPS er eneste seriøse fragtfirma. Vi har sendt over 5000 pakker uden en eneste skade eller pakke der er blevet væk... Det er service og så er pakken hurtigt fremme altid...

Men kender ik UPS i DK så skal ik sige om priserne der er konkurrence dygtige...

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 15:22

FashionFreakZ UK Ltd:

UPS er eneste seriøse fragtfirma. Vi har sendt over 5000 pakker uden en eneste skade eller pakke der er blevet væk... Det er service og så er pakken hurtigt fremme altid...

Men kender ik UPS i DK så skal ik sige om priserne der er konkurrence dygtige...

Korrekt og flot, men så skal man også betale kassen for denne formidable service.

mv

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 15:24

Jørgen Olsen:

Jeg havde på daværende tidspunkt masser af dokumentation - jeg kunne sagtens have vundet en retssag - den eneste grund til at jeg ikke går ind og kræver erstatning på nogle af mine pakker nu hvor jeg har tiden er at sagerne forældes efter 6mdr jvf deres forretningsbetingelser.

Sagen var bare den at det hele gik så godt dengang at jeg ikke gad bekymre mig om de pebbernødder - det er kun set i bakspejlet nu hvor jeg tjener knap så mange penge - at jeg ærgrer mig. Jeg skiftede blot tilbage til postdanmark hurtigst muligt og kom videre med mit liv.

Du kunne have vundet er retssag, ja men hvorfor gjorde du det så ikke ??

Pebernødder, hvorfor så overhovedet lave en sag ud af det og bruge så mange kræfter på pebernødder??

mvh

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:27

Som skrevet kender jeg ik priserne i DK. Men i resten af Europa er de konkurrence dygtige og det koster os det samme at sende en pakke til DK med denne service som du betale hos PostDanmark for deres "service".

De kan derimod garanterer 1 dags leverings tid... Kan PostDK det?

Og GLS laver generelt for mange fejl og beskadigelser... Det er fakta...

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 15:29

Lanther:

Jørgen Olsen:

Pebernødder, hvorfor så overhovedet lave en sag ud af det og bruge så mange kræfter på pebernødder??

mvh

Så hopper jeg sgu også fra - du gider jo ikke læse man skriver - hyg dig.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 15:36

Lanther:

Jørgen Olsen:

mvh

Ja....og jeg prøver igen. Hvorfor lave en hyldest-tråd om GLS?

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 15:38

FashionFreakZ UK Ltd:

Som skrevet kender jeg ik priserne i DK. Men i resten af Europa er de konkurrence dygtige og det koster os det samme at sende en pakke til DK med denne service som du betale hos PostDanmark for deres "service".

De kan derimod garanterer 1 dags leverings tid... Kan PostDK det?

Og GLS laver generelt for mange fejl og beskadigelser... Det er fakta...

Priserne er tårnhøje hos UPS da jeg kiggede sidst.

Alle aktører laver fejl når mennesker er indblandet, ingen tvivl om det.

Også UPS, tryk her

Iøvrigt, tryk på Googles søge og tast forsvundne pakker, så kan vi nok se hvem der er værst!!

mvh

UPS laver garanteret også fejl, men det ved vi ikke

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:41

Prøv du så og søg på GLS min kære ven... Slap af der er mange sager...

Og hva vil du have vi skal bruge det til? Vi kan fremvise 5000 forsendelser uden en eneste klage fra kunderne... Vil vædde med du næppe finder et firma hos GLS der overhovedet kan komme i nærheden af det. Vi havde allerede da vi brugte GLS i starten 20 sager efter de første 150 pakker.

Så hva med at se en smule objektivt på tingene fremfor at lave reklame som det her mere virker som om det er... For det er fandme dårlig reklame du er igang med...

Side 6 ud af 11 (103 indlæg)