Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nettjek vs Trustpilot

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er alt for let at manipulere den slags services til, at jeg kan tage dem alvorligt :)

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 09:34

Jeg tilslutter mig ligeledes Trustpilot! Faktisk er vi gået så vidt at integere TP på vores site som alternativ til testimonials. Og det at anvende en 3. part gør det mere ægte..

Vi har integreret både i Support-området (http://surftown.dk/support) og pre-sale (http://surftown.dk/features/webhotel). Det koster noget tid at gå dialog med kunderne på TP, men jeg synes det er givet godt ud - og samtidig kan vi dokumentere at både lytter og agerer på baggrund af kundernes feedback!

Hvis du kombinerer TP med en blog på dit eget site er du rigtig godt kørende ;-)

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Skrevet kl. 09:38

Mikkel deMib Svendsen:

Det er alt for let at manipulere den slags services til, at jeg kan tage dem alvorligt :)

Hvad kan du så tage alvorligt?

Forbrugerne vægter andre forbrugeres oplevelser højere end noget andet - det kommer du ikke udenom! Og det er da langt bedre at have forbrugernes feedback samlet på et sted fremfor et hav af fora og blogs ;-)

Tilmeldt 13. Aug 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 10:55

Hej Søren

Jeg kan bruge det som en tilkendegivelse, overfor mine kunder, at jeg leverer en ordentlig service. Jeg kan se det er vigtigt for mange, at man kan stole på at der faktisk sidder en rigtig person og tager seriøst imod ordre og betaling.

Jeg fik i forvejen ofte mails fra mine kunder, hvor de roste servicen og de produkter jeg sælger, og det er da dejligt, at mange af dem nu skriver et offentligt sted, så alle kan se det.

...og så er det et skulderklap til mig selv. Jeg bliver så glad, når andre syntes jeg gør et godt stykke arbejde Cool

-Hanne

NetMama.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:00
Fra 8270 Højbjerg
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:20

Vi på smagmere.dk har ligeledes valgt at bruge Trustpilot, af den grund at de virker mere gennemskuelige. Som nævnt tidligere i denne tråd, samler de alle anmeldelserne hos dem, hvilket giver kunderne bedre mulighed for at gennemskue hvad man egentlig kan forvente sig af os.

Derudover har deres logo et lækkert design, som ser godt ud på siden og samtidig giver et indtryk af, at her har vi med en professionel virksomhed at gøre.

Trustpilot har kun været et positivt bekendtskab for os og vi kan varmt anbefale det til andre.

Tilmeldt 13. Aug 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 11:26

Hmmm...det gør TP så bare ikke for min butik. Jeg har lige set et par andre butikker, med anmeldelser på NT, som er kopieret over på TP - men ikke de anmeldelser Netmama.dk har fået ....

Jeg må hellere få fat i TP supporten.

-Hanne

NetMama.dk

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 12:31

Mikkel deMib Svendsen:

At tage 449 kr pr måned for services der kan findes gratis online kan jeg heller ikke tage alvorligt :)

M  dfdf

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Skrevet kl. 12:34

Kim Raufort:

Mikkel deMib Svendsen:

At tage 449 kr pr måned for services der kan findes gratis online kan jeg heller ikke tage alvorligt :)

LOL, det er god værkstedshumor ;-)

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 12:59

Ikke noget personligt ment med den kommentar :)

Men jeg syntes trustpilot er et godt koncept og en skidegod idé for forbrugeren!... det er helt sikkert noget jeg tænker over hver gang jeg har kundekontakt eller reklamationer.

M  dfdf

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)