Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

For provokerende?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Og hvilken landingpage linker den til ved jer (har jo også noget at sige)

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:32

Jeg får tanken, at netværket muligvis er blevet presset af en anden af deres webhotelkunder til at sige nej til jeres kampagne, men skal ikke kunne sige, om det rent faktisk er sket.

Mht. til den mindre penetration alternative reklamenetværk har, er I jo med til at bibeholde den verden, hvis I ikke lægger kampagner hos de mindre spillere, da det jo giver mindre incitament for publishers at køre med de mindre netværks kampagner.

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 14:43

Sådan ser banneret ud:

Intet kriminelt der...

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 14:46
Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Skrevet kl. 14:51

Bjarke Klüwer:

Jeg får tanken, at netværket muligvis er blevet presset af en anden af deres webhotelkunder til at sige nej til jeres kampagne, men skal ikke kunne sige, om det rent faktisk er sket.

Mht. til den mindre penetration alternative reklamenetværk har, er I jo med til at bibeholde den verden, hvis I ikke lægger kampagner hos de mindre spillere, da det jo giver mindre incitament for publishers at køre med de mindre netværks kampagner.

Det er netop min tese at netværket er blevet presset af vores ærkerival - money talks!

På trods af vores relativt store budgetter hos netværket, så kan det ikke hamle op med store pan-euro deals...

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 14:57

Thomas Folmann:

Sådan ser banneret ud:

Det banner ser MEGET bekendt ud så noget siger mig at I også har kørt nogle visninger gennem Min-mave da jeg i en periode i nov/dec har benyttet mig af et samarbejde med et bannernetværk.

Jeg kunne virkelig godt tænke mig at vide hvor godt banneret har virket på mine brugere og dermed hvor godt det har konverteret til fordel for jer? Hvis du har lyst til at give mig de oplysninger kan du sende mig en PB eller en e-mail.

Hvis du altså kender tallene og resultatet af kampagnen?

Jeg har mere eller mindre droppet samarbejde med bannernetværk for langt langt de fleste af de bannere der bliver smidt ind i deres rotationer er IKKE relevante for mine brugere og giver dermed heller ikke mig den ønskede indtjening.

Nu har jeg så ikke reageret i det her tilfælde med jeres banner, men det kunne lige så godt have været mig der havde kontaktet bannernetværket og bedt dem pille lig netop den kampagne ud af systemet så det ikke blev vist på Min-mave.

Ikke fordi jeg mener det er provokerende - udelukkende fordi det slet ikke er relevant for mine brugere og dermed vil banneret også blive ignoreret eller i værste fald give en negativ respons.

Ingen af delene vil jeg mene giver værdi for hverken mig eller du der kører kampagnen.

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Skrevet kl. 15:04

Hej Birgit,

Forklaringen fra netværket er netop at bannerkommunikationen var 'for provokerende'...

Det er svært at sige hvorvidt kampagnen blev faktisk en stor succes eftersom den fik væsentligt mindre opmærksomhed end vores normale kampagner. På en god dag kan det pågældende netværk leverer over 1 mio visninger, og derfor er jeg meget ærgelig over afvisningen!

Men selve konceptet omkring flyttetilbudet blev en stor succes. Det skyldes i høj grad Needhost sagen, hvor en del kunder pludselig skulle ud og finde et nyt webhotel!

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 15:14

Hej,

I kunne da spørge euroads, også et stort firma med mange hjemmesider.

Mvh. Simon

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)