Det banner ser MEGET bekendt ud så noget siger mig at I også har kørt nogle visninger gennem Min-mave da jeg i en periode i nov/dec har benyttet mig af et samarbejde med et bannernetværk.
Jeg kunne virkelig godt tænke mig at vide hvor godt banneret har virket på mine brugere og dermed hvor godt det har konverteret til fordel for jer? Hvis du har lyst til at give mig de oplysninger kan du sende mig en PB eller en e-mail.
Hvis du altså kender tallene og resultatet af kampagnen?
Jeg har mere eller mindre droppet samarbejde med bannernetværk for langt langt de fleste af de bannere der bliver smidt ind i deres rotationer er IKKE relevante for mine brugere og giver dermed heller ikke mig den ønskede indtjening.
Nu har jeg så ikke reageret i det her tilfælde med jeres banner, men det kunne lige så godt have været mig der havde kontaktet bannernetværket og bedt dem pille lig netop den kampagne ud af systemet så det ikke blev vist på Min-mave.
Ikke fordi jeg mener det er provokerende - udelukkende fordi det slet ikke er relevant for mine brugere og dermed vil banneret også blive ignoreret eller i værste fald give en negativ respons.
Ingen af delene vil jeg mene giver værdi for hverken mig eller du der kører kampagnen.