Jeg læser ikke Politiken men jeg har læst Runes indlæg. Runes indlæg indeholder bl.a.:
Dét er denne del jeg forholder mig til og det er i mine øjne meget mere negativt end noget jeg nogensinde har skrevet på Amino.
Jeg husker tråden (som ikke er sideløbende), men ikke om jeg har deltaget. Jeg husker at ekstrabladet kaldte Bircows arbejde med Amway for regulær svindel og ulovligheder. Det måtte de så senere dementere fordi de beskylder Bircow for kriminelle forhold han ikke er dømt for. Bircow har bragt links til disse kendelser på sin hjemmeside. Når folk får et 'tillykke' for at få finansiering er det jo netop fordi folk kan glæde sig på andres vegne. Det betyder ikke du skal ønskes tillykke.
Vi er flere der med rette kan kritiseres for ikke at skelne mellem Multi-Level-Marketing (MLM) og Network-Marketing - korrekt?
Én ting er hvad du tolker og en anden hvad der står. Alt hvad du skriver er jo objektivt forkert idet det oprindelige indlæg er en fortale for censur, karantæner og politianmeldelser på Amino. Læs det lige igen. Læs også igen tråden hvor du indirekte beskylder mig for noget, der i bedste fald er en misvisende fremstilling. Hvis du tilslutter dig Runes tråd om 'Verbalt terror på Amino' burde det jo ikke være nødvendigt at opfinde en virkelighed, men være synligt for alle. Du bør have konkrete eksempler at linke til. Du behøver ikke lave kontrafiction som du gør i ovenstående. Jeg står inde for mine skriverier. (Overvej også om du selv synes jeg burde have en mulighed for at klage til moderator - som så skulle afgøre og udelukke dig - over din misfremstilling af mit synspunkt. Jeg siger 'nej tak') |
udvikler:Jeg læser ikke Politiken men jeg har læst Runes indlæg. Runes indlæg indeholder bl.a.:
- Runes holdning om at der er for meget Outlaw på Amino
- Henvisning til Hitler-sammenligning på Amino som jeg ikke selv har set.
- Alle mulige insinuastioner om hvem der er Trolls og ingen konkrete eksempler.
- Runes ønske om at lukke munden på flere folk
Dét er denne del jeg forholder mig til og det er i mine øjne meget mere negativt end noget jeg nogensinde har skrevet på Amino.
Jeg synes at du burde læse, artiklen som dette indlæg bygger på, inden du udtaler dig. Det er bare min mening.
udvikler:Klovn:(uagtet at Runes projektet ikke har noget at gøre med MLM).Vi er flere der med rette kan kritiseres for ikke at skelne mellem Multi-Level-Marketing (MLM) og Network-Marketing - korrekt?
Jeg har før nævnt at jeg ikke har noget med MLM at gøre, og nu kan jeg så oplyse dig at jeg ikke har noget at gøre med NM, og Amway.
Mvh. Rune.