Jeg vil helt klart give Martini ret i denne diskussion. Jo mere du smider brænde på 'deres' bål, jo bedre brænder det – og jo mere ravage kan det forårsage. Når det gælder virkelige idioter er det bedste at ignorere dem... alt andet er en dårlig idé. |
Verbal terror er måske så meget sagt.
Jeg har dog haft den oplevelse at en tidligere kunde(tror jeg det var), under anonymitet forsøgte at svine mig til i en debat - uden endda at henvise til hverken projekt eller navn, hvilket gør det meget vanskeligt at besvarer.
Jeg oplevede 2 meget positive ting i den forbindelse.
1) Der var straks aminoer der pegede på det uholdbare i at man anonymt kom en sviner og beskyldninger om noget, der ikke kunne svares på
2) Jeg henvendte mig til at Amino og påpegede det urimelige i indlægget. Hvilket resulterede i at det blev fjernet.
Jeg synes Rune har en pointe; i og med at det kan være et problem, at men nemt kan oprette en anonym profil og så svine (Direkte eller indirekte) konkurrenter etc. Men hvis Amino reagerer prompte og fjerne helt anonyme indlæg som ikke er begrundet og sagllige, så minimeres dette problem.
Martin har også en pointe i at så mange besøgende / indlæg giver ind i mellem mulighed for, at der falder en finke af fadet, og det giver lidt krydderi på tilværelsen.
Generelt synes jeg, at det er et problem at folk ikke tør stå ved deres idenditet på et forum som Amino, hvor vi jo netop er her for at sparre og udveksler ideer, samt hjælpe. Omvendt vil de anonyme så heller ikke få arbejde eller saglig svar igennem dette forum.