Det er helt fint at høre din mening, selvom vi nok ikke bliver enige om måden at sige visse ting på...altså tonen. Jeg er enig med dig i at man skal advare folk der bevidst prøver at lokke brugere af Amino med falske løfter, og der er forskellige måder at gøre det på, og nogle måder er knapt så heldige. Der KAN osse forekomme brugere som vitterlig tror på mulighederne i mlm, og ikke prøver på at føre nogle bag lyset, og der skal man passe på ikke at fordømme dem. Mvh. Rune. |
Rune Gjersvik:Det er godt at høre andres mening, og din mening kan meget vel være den rigtige. Jeg får da osse selv glæde af en masse gode indlæg, helt klart. Men der er nogle enkelte som alt for mange gange går over grænsen for god opførsel, og de får for lang snor, efter min mening.
Martin Thorborg:En sjælden gang imellem kommer der en irriterende person ind på Amino og det ville være rart at undgå. Men min erfaring siger mig, at chancen for at personen gør mere skade hvis man smider personen ud (Laver nye profiler og skaber ravage) er langt større, end hvis personen stille og roligt kan mærke at den adfærd ikke resulterer i noget positivt.
Fra mit synspunkt er lige netop dette hele humlem af problemet.
Jo, vel er der nogle folk, som ofte formulerer sig dumt og ligeså sikkert er det, at de er en minoritet her på Amino. Om man betragter det som et alvorligt problem eller ej afhænger af den enkelte person og hans erfaringer. MEN Thorborg har altså fat i noget meget vigtigt; uanset hvordan du prøver at blokere, IP-banne eller måske ligefrem politianmelde disse folk, så skal de nok komme tilbage på Amino - og du kan være ganske sikker på det ikke bliver med formindsket kraft. Jo voldsommer du forsøger at holde en person fra et forum med diverse teknikker og teknologi (udefra og ind), jo ivrigere bliver han for at bevise, at de "pokkers Aminoer skal ikke tro de kan slippe af med mig"! Hvis derimod man/vi arbejder indefra og ud (tager udgangspunkt i os selv) og ignorerer når fjolser kommenterer dekonstruktivt, så bliver personen træt af at skrive den slags indlæg.