Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har lige fået 180 tæske-fede malerier hjem

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 124
Fra  Last Touch Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det føles fuldstændig som juleaften da man var 7 år Big Smile

Jeg har lige pakket 20-30 kæmpe store pakker op med malerier fra Kina... og jeg synes selv de er vildt fede. Nu skal der sælges Smile

Har lige taget et par billeder fra showroom'et:

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 21:39

Og hvad koster det :)?

Fra Odense C
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 21:44

Jeg kunne også godt tænke mig at få at vide hvor meget de koster da jeg os synes de er monster fede :D

Mvh

Mikkel

Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 21:56

Tror du har gjort en god handel :)

Jeg kunne også godt tænke mig at få prisen at vide... og er det print eller ægte akryl/oliemaling?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:58

Er også interesseret!*S*

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 22:11

Du må gerne sende mig prisen på det øvereste maleri.

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Mar 08
Fra  Last Touch Skrevet kl. 21:22

Hej folkens

Hold da op...skønt med så stor interesse Smile

Prisniveauet minder meget om vores andre malerier i samme størrelse. De store 150x150 cm. malerier koster omkring 4500 kr. Det samme gælder de aflange 200x100 cm. malerier (den store på det første billede). Vores 80x80 cm. koster omkring 2500 kr. De er alle akrylmalet.

Alle malerierne kommer online på www.lasttouch.dk i slutningen af januar, men vi sælger da gerne inden, hvis det bliver relevant.

Smid mig en mail på mogens |SNABELA| lasttouch.dk, hvis interessen stadig er til stede.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 21:29
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Last Touch:

Hej folkens

Hold da op...skønt med så stor interesse Smile

Prisniveauet minder meget om vores andre malerier i samme størrelse. De store 150x150 cm. malerier koster omkring 4500 kr. Det samme gælder de aflange 200x100 cm. malerier (den store på det første billede). Vores 80x80 cm. koster omkring 2500 kr. De er alle akrylmalet.

Alle malerierne kommer online på www.lasttouch.dk i slutningen af januar, men vi sælger da gerne inden, hvis det bliver relevant.

Smid mig en mail på mogens |SNABELA| lasttouch.dk, hvis interessen stadig er til stede.

Du må da undervurdere folk hvis du tror de vil betale mere end 1000kr for et fidus-maleri. Men du skulle da ikke være den første.

Prøv at kigge på markedet for den slags pjat på qxl - auktionerne starter fra 800kr (og der er STORE omkostninger forbundet med hvert salg til qxl) - stadig er de meget svære at sælge.

Hvor mange tusinde procents avance har du beregnet? :)

Ærgeligt med den grådighed, det er ellers nogle flotte billeder.

VH Jørgen Olsen

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Mar 08
Fra  Last Touch Skrevet kl. 22:21

Hej Jørgen Olsen

"Ærgeligt med den grådighed, det er ellers nogle flotte billeder."

Ærgerligt du ikke kan se en god forretningside og så glæde dig på andre iværksætteres vegne.

Jeg skal ikke gøre mig klog på diverse QXL auktioner eller hvordan andre i øvrigt klarer sig "på markedet for den slags pjat". Jeg kan blot tage udgangspunkt i vores eget firma og produkter:

Vi startede vores firma for omkring et år siden. Helt grundlæggende går det ud på, at vi rejser rundt i Kina og opsøger dygtige kunstnere, som vi starter samarbejder med. Indtil nu samarbejder vi med knap 10 kinesiske kunstnere, der ligesom danske kunstnere har deres egne atelier og showrooms. Vi samarbejder desuden med nogle danske kunstnere. Vi har indtil videre solgt knap 150 malerier samt udlejet omkring 70 malerier. Vi tager den pris, som vi synes malerierne er værd. Vi skjuler på ingen måde, at malerierne er fra Kina og synes folk ikke prisen er rigtig... så fred være med det - vi tvinger ikke folk til at handle med os.

Når nu vi snakker om grådighed, kan jeg fortælle, at vi indtil nu har sikret skolegang næste år for tre kinesiek børn, vi har opfyldt den største drøm for en 7-årig dreng - nemlig at få sin egen computer samt hjulpet to familier med mad og skolebøger. Disse kinesiske familier tager vi selv ud til med nogle måneders interval og hjælper til en lettere hverdag idet 10% af salgsprisen på vores malerier går til vores velgørenhedsprojekt Last Touch Project.

Fortsat god søndag Smile

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 9. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 22:30

Super fede malerier, og held og lykke med salget.

Den webside skal jeg huske, hvis det skulle blive aktuelt med lidt opfriskning i hjemmet eller på kontoret.

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)