Hej Jørgen Olsen
"Ærgeligt med den grådighed, det er ellers nogle flotte billeder."
Ærgerligt du ikke kan se en god forretningside og så glæde dig på andre iværksætteres vegne.
Jeg skal ikke gøre mig klog på diverse QXL auktioner eller hvordan andre i øvrigt klarer sig "på markedet for den slags pjat". Jeg kan blot tage udgangspunkt i vores eget firma og produkter:
Vi startede vores firma for omkring et år siden. Helt grundlæggende går det ud på, at vi rejser rundt i Kina og opsøger dygtige kunstnere, som vi starter samarbejder med. Indtil nu samarbejder vi med knap 10 kinesiske kunstnere, der ligesom danske kunstnere har deres egne atelier og showrooms. Vi samarbejder desuden med nogle danske kunstnere. Vi har indtil videre solgt knap 150 malerier samt udlejet omkring 70 malerier. Vi tager den pris, som vi synes malerierne er værd. Vi skjuler på ingen måde, at malerierne er fra Kina og synes folk ikke prisen er rigtig... så fred være med det - vi tvinger ikke folk til at handle med os.
Når nu vi snakker om grådighed, kan jeg fortælle, at vi indtil nu har sikret skolegang næste år for tre kinesiek børn, vi har opfyldt den største drøm for en 7-årig dreng - nemlig at få sin egen computer samt hjulpet to familier med mad og skolebøger. Disse kinesiske familier tager vi selv ud til med nogle måneders interval og hjælper til en lettere hverdag idet 10% af salgsprisen på vores malerier går til vores velgørenhedsprojekt Last Touch Project.
Fortsat god søndag