Hej igen kære Amino'er
TUSIND TAK for de mange dejlige ord, tilkendegivelser og den utrolige mængde positiv energi der strømmer afsted. Det betyder utrolig meget for både Sune, som læser med fra Kina, og jeg. Det varmer rigtig dejligt om de glødende iværksætter-hjerter!
Jeg vil prøve at besvare de af jer, som har konkrete spørgsmål:
[...] jeg synes dog godt jeres
hjemmeside kunne afspejle lidt mere hvad I sælger. Synes måske den virker en smule kede, og jeg kan ikke blive klog på om det bare er et showroom eller en decideret shop? Sådanne billeder kunne sagtens sælges igennem en
webshop. [...]
Faktisk er en større opdatering af hjemmesiden undervejs. Pt. er hjemmesiden kun et shoowroom og folk kan så kontakte os via mail eller tlf. hvis de vil købe et maleri. Der findes også en købsformular på selve malerivisningssiden, som gør det lidt lettere.
Når vi har fotograferet samt uploadet alle de nye malerier skal jeg i gang med at implementere kreditkortbetaling på hjemmesiden samt generelt gøre den mere salgsorienteret. Så lover jeg den nok skal blive mere spændende 
[...] du er da også meget velkommen til at lægge dem ind på vores kunstportal arwo.dk, hvor du kan få kontakter helt gratis. [...]
Det kan du godt regner med jeg vil gøre indenfor kort tid. Tak for linket.
[...] hvis du har brug for et
link til din side så smid et til www.worldnews.dk! [...]
Tak for linket Remydk. Jeg vil få os tilføjet snarest muligt.
[...] hvorfor kontakter du ikke kunstudvalget i Nupark og foreslår en udstilling? [...]
Jeg skrev faktisk en mail til kunstudvalget i NuPark i sommers efter jeg havde været til et seminar derude, men har ikke hørt fra dem siden. Ved du hvem man skal kontakte?
[...] bliver det også muligt at leje ovenstående
malerier ligesom det er tilfældet med andre malerier på lasttouch.dk ? [...]
Jeps, ligesom med vores andre malerier vil man også kunne leje disse malerier og senere få trukket den samlede betalte lejeydelse fra købsprisen, hvis man på et tidspunkt ønsker at købe et maleri.
[...] jeg håber ikke du tager det ilde op. [...]
Det kan du være helt sikker på jeg IKKE gør
Faktisk skylder vi dig et STORT TAK. Fordi du skrev dit indlæg fik jeg mulighed for at præsentere vores firmas ide og koncept til en masse skønne mennesker og ikke mindst potentielle kunder. Faktisk har vi i dag solgt flere af de viste malerier til forskellige Aminoer, som har læst denne tråd og jeg skal gerne indrømme, at tråden først blev rigtig spændende da du skrev dit "fantastiske" indlæg.
Flere læsere af denne tråd har endda tilbudt os gratis hjælp indenfor flere forskellige områder. Helt sikkert noget vi vil benytte os af i nærmeste fremtid.
Selvom du skriver: "Jeg er generelt ikke typen der glæder sig på andres vegne, jeg vil hellere selv gøre en god handel og glæde mig på egne vegne", så har du hvertfald glædet os, hjulpet os med at komme i kontakt med særdeles hjælpsomme mennesker, gøre os bekendt for en række potentielle kunder samt hjulpet os med at gøre nogle gode handler. Om så du vil glæde dig over det.... ja, det må være op til dig