Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har lige fået 180 tæske-fede malerier hjem

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt Gået Mogens

- dejligt at du holder en positiv tone  på trods af diverse kommentarer. Og stort tillykke med den meget fine omtale i Struer Ugeavis.

Held og lykke med salget. - hvorfor kontakter du ikke kunstudvalget i Nupark og foreslår en udstilling?

Mvh

Caroline Kjelsmark 

Konsonans  - så taler vi samme sprog! Sprogkurser og oversættelser. www.konsonans.dk

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 23:44

Rigtigt flotte malerier og rigtigt inspirerende forretningsidé. Ville glæde mig, at købe et maleri hos jer og vide, at nogle af pengene går til jeres projekt. Desværre har jeg skråvægge på mit værelse - men jeg vil helt sikkert have jer i tankerne, hvis der en dag skal indkøbes lidt dekoration til væggene. :)

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 23:49

Joachim Løvgaard:

Enormt fede billeder! Synd at jeg hverken har den fornødne vægplads eller kapital til dem...

Jeg har et forslag. Vi deler prisen, så har jeg væggen Yes

Geniale billeder, intet mindre. Fede farver. Desværre er min økonomi nok mest til en plakatudgave :) God vind fremover.

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 00:01

Hej

Super fede malerier. Bliver det også muligt at leje ovenstående malerier ligesom det er tilfældet med andre malerier på lasttouch.dk ?

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 124
Fra  Last Touch Skrevet kl. 20:56

Hej igen kære Amino'er

TUSIND TAK for de mange dejlige ord, tilkendegivelser og den utrolige mængde positiv energi der strømmer afsted. Det betyder utrolig meget for både Sune, som læser med fra Kina, og jeg. Det varmer rigtig dejligt om de glødende iværksætter-hjerter!

Jeg vil prøve at besvare de af jer, som har konkrete spørgsmål:

Joachim Løvgaard:
[...] jeg synes dog godt jeres hjemmeside kunne afspejle lidt mere hvad I sælger. Synes måske den virker en smule kede, og jeg kan ikke blive klog på om det bare er et showroom eller en decideret shop? Sådanne billeder kunne sagtens sælges igennem en webshop. [...]
Faktisk er en større opdatering af hjemmesiden undervejs. Pt. er hjemmesiden kun et shoowroom og folk kan så kontakte os via mail eller tlf. hvis de vil købe et maleri. Der findes også en købsformular på selve malerivisningssiden, som gør det lidt lettere.

Når vi har fotograferet samt uploadet alle de nye malerier skal jeg i gang med at implementere kreditkortbetaling på hjemmesiden samt generelt gøre den mere salgsorienteret. Så lover jeg den nok skal blive mere spændende Smile

Joachim Løvgaard:
[...] du er da også meget velkommen til at lægge dem ind på vores kunstportal arwo.dk, hvor du kan få kontakter helt gratis. [...]
Det kan du godt regner med jeg vil gøre indenfor kort tid. Tak for linket.

Remydk:
[...] hvis du har brug for et link til din side så smid et til www.worldnews.dk! [...]
Tak for linket Remydk. Jeg vil få os tilføjet snarest muligt.

Caroline Kjelsmark:
[...] hvorfor kontakter du ikke kunstudvalget i Nupark og foreslår en udstilling? [...]
Jeg skrev faktisk en mail til kunstudvalget i NuPark i sommers efter jeg havde været til et seminar derude, men har ikke hørt fra dem siden. Ved du hvem man skal kontakte?

Rasmus Thomsen:
[...] bliver det også muligt at leje ovenstående malerier ligesom det er tilfældet med andre malerier på lasttouch.dk ? [...]
Jeps, ligesom med vores andre malerier vil man også kunne leje disse malerier og senere få trukket den samlede betalte lejeydelse fra købsprisen, hvis man på et tidspunkt ønsker at købe et maleri.

Jørgen Olsen:
[...] jeg håber ikke du tager det ilde op. [...]
Det kan du være helt sikker på jeg IKKE gør Smile

Faktisk skylder vi dig et STORT TAK. Fordi du skrev dit indlæg fik jeg mulighed for at præsentere vores firmas ide og koncept til en masse skønne mennesker og ikke mindst potentielle kunder. Faktisk har vi i dag solgt flere af de viste malerier til forskellige Aminoer, som har læst denne tråd og jeg skal gerne indrømme, at tråden først blev rigtig spændende da du skrev dit "fantastiske" indlæg.

Flere læsere af denne tråd har endda tilbudt os gratis hjælp indenfor flere forskellige områder. Helt sikkert noget vi vil benytte os af i nærmeste fremtid.

Selvom du skriver: "Jeg er generelt ikke typen der glæder sig på andres vegne, jeg vil hellere selv gøre en god handel og glæde mig på egne vegne", så har du hvertfald glædet os, hjulpet os med at komme i kontakt med særdeles hjælpsomme mennesker, gøre os bekendt for en række potentielle kunder samt hjulpet os med at gøre nogle gode handler. Om så du vil glæde dig over det.... ja, det må være op til dig Smile

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 21:02

Last Touch:

Jørgen Olsen:
[...] jeg håber ikke du tager det ilde op. [...]
Det kan du være helt sikker på jeg IKKE gør Smile

Faktisk skylder vi dig et STORT TAK. Fordi du skrev dit indlæg fik jeg mulighed for at præsentere vores firmas ide og koncept til en masse skønne mennesker og ikke mindst potentielle kunder. Faktisk har vi i dag solgt flere af de viste malerier til forskellige Aminoer, som har læst denne tråd og jeg skal gerne indrømme, at tråden først blev rigtig spændende da du skrev dit "fantastiske" indlæg.

Flere læsere af denne tråd har endda tilbudt os gratis hjælp indenfor flere forskellige områder. Helt sikkert noget vi vil benytte os af i nærmeste fremtid.

Selvom du skriver: "Jeg er generelt ikke typen der glæder sig på andres vegne, jeg vil hellere selv gøre en god handel og glæde mig på egne vegne", så har du hvertfald glædet os, hjulpet os med at komme i kontakt med særdeles hjælpsomme mennesker, gøre os bekendt for en række potentielle kunder samt hjulpet os med at gøre nogle gode handler. Om så du vil glæde dig over det.... ja, det må være op til dig Smile

Ha Ha! :D

Abonnerede på denne tråd fordi jeg regnede med nogle "underholdende" svar på Jørgens opstød, og hold da kæft hvor er det fedt håndteret af dig Last Touch! Dagens griner!

Og ja, kanon fede billeder!

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 21:09

Hej Mogens

Respekt for det arbejde i gør - sikkert ikke meget det ændre i det store billede, men dem i hjælper får et helt nyt liv. Har selv rejst meget i Kina og ved hvordan situationen er for mange derude - det er ikke altid lige sjovt.

Synes samtidig det er nogle super flotte billeder umiddelbart - hvad koster det at leje sådanne??

Og mht. prisen synes jeg faktisk det er rimeligt - min kone er selv kunstner og har da malet væsentlig mindre malerier til firmaer rundt omkring i landet og fået væsentlig mere for dem end de priser i skriver der - så jeg synes det ser fornuftigt ud. Blot lige en lille kommentar fra mig.

Hvis det kunne have interesse søger min kone i øjeblikket efter et firma/galleri der vil tage hendes nye billeder ind - måske det kunne være noget for jer? Skriv mig en mail hvis det kunne have interesse.

MVH

Michael

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:21

Altså hvis en maler for flere hunderede år siden kan få flere milioner for hans så kan de også få 2500 for sådan nogen flotte malerier. Jeg syntes kun det er mere interesant at det er fra kina. Kina er ikke kun masse produktion og til tider svingene kvalitet af kopi vare.

Jeg gemmer også helt klart jeres side, det er nogen meget flotte iøjenfaldende billeder. :)

Mvh

Per Jespersen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:59
Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4

Hvis I andre er friske, vil jeg gerne smide nogle penge i en pulje, så vi kan få smækket nogle af malerierne op på Jørgen Olsens kontor :)

Så hvad siger I? Det kan være, at Martin Thorborg vil omdirigere de 1000 kr., han taler om, så de i stedet bliver brugt på gaven til Jørgen Olsen.

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 23:19

Det ser sgu godt ud. Held og lykke med salget!

Jeg elsker selv at få nye varer hjem på lager, så kender godt følelsen af at have fået nogle fede varer hjem, som man er begejstret for. Så er det bare med at få overført den begejstring på kunderne :-)

Jeg lagde mærke til at det ene billede, er temmelig inspireret af det klassiske Andy Warhol/Marylin Monroe billede. Den slags skal du nok passe på med at sælge, ligesom du nok bør sikre dig, at kineserne ikke lader sig inspirere alt for meget af eksisterende motiver. Blot et velment råd, som du sikkert er opmærksom på...

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)