Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har lige fået 180 tæske-fede malerier hjem

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Damn de er flotte!

Fantastisk koncept. Din side er gemt! Smile

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Godt svar, Mogens!

Jeg synes bestemt ikke at 4500 for et godt billede er dyrt. Det er nok ikke lige min smag, men det er jo underordnet. Sammenlignet med hvad gode danske kunstnere koster er det noget der ligner 1/4-del.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 22:49

Last Touch:

Hej Jørgen Olsen

"Ærgeligt med den grådighed, det er ellers nogle flotte billeder."

Ærgerligt du ikke kan se en god forretningside og så glæde dig på andre iværksætteres vegne.

Jeg skal ikke gøre mig klog på diverse QXL auktioner eller hvordan andre i øvrigt klarer sig "på markedet for den slags pjat". Jeg kan blot tage udgangspunkt i vores eget firma og produkter:

Vi startede vores firma for omkring et år siden. Helt grundlæggende går det ud på, at vi rejser rundt i Kina og opsøger dygtige kunstnere, som vi starter samarbejder med. Indtil nu samarbejder vi med knap 10 kinesiske kunstnere, der ligesom danske kunstnere har deres egne atelier og showrooms. Vi samarbejder desuden med nogle danske kunstnere. Vi har indtil videre solgt knap 150 malerier samt udlejet omkring 70 malerier. Vi tager den pris, som vi synes malerierne er værd. Vi skjuler på ingen måde, at malerierne er fra Kina og synes folk ikke prisen er rigtig... så fred være med det - vi tvinger ikke folk til at handle med os.

Når nu vi snakker om grådighed, kan jeg fortælle, at vi indtil nu har sikret skolegang næste år for tre kinesiek børn, vi har opfyldt den største drøm for en 7-årig dreng - nemlig at få sin egen computer samt hjulpet to familier med mad og skolebøger. Disse kinesiske familier tager vi selv ud til med nogle måneders interval og hjælper til en lettere hverdag idet 10% af salgsprisen på vores malerier går til vores velgørenhedsprojekt Last Touch Project.

Fortsat god søndag Smile

Hej igen.

Hvis du kan sælge til den pris kan jeg godt se det er en rigtig god forretningside for jer. Jeg kan også lægge to og to sammen :-)

Jeg er generelt ikke typen der glæder sig på andres vegne, jeg vil hellere selv gøre en god handel og glæde mig på egne vegne.

Glæder du dig på tankstations vegne når du tanker brændstof til 12kr pr. liter ?

Jeg har selv en del års erfaring med import fra Kina med mange slags varer og ved godt nogenlunde hvad tingene koster.

Jeg beklager hvis du opfatter mit indlæg som et "surt opstød" - jeg blev bare skuffet da jeg lige var brændt varm på et af malerierne og så frem til at handle med dig.

Jeg kan dog ikke se hvordan jeres velgørenhed skal modbevise min "påstand" om grådighed - tværtimod.

Hvis I lå under den gængse markedspris (eller hvad man normalt vil mene er rimeligt for en tilsvarende vare) og stadig gav 10% - så thumbs up, men det skulle da ikke være nogen kunst at hæve sin pris til et urimeligt niveau og derefter forsøge at forsvare den ved hjælp af velgørenhed.

Men at prisen er urimelig er så også bare min subjektive holdning, - hvem ved om der kommer en uvildig erfaren kunsthandler forbi og siger noget andet - så må jeg jo bukke mig i støvet.

Jeg håber ikke du tager det ilde op.

VH Jørgen Olsen

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jørgen Olsen:

Last Touch:

Hej folkens

Hold da op...skønt med så stor interesse Smile

Prisniveauet minder meget om vores andre malerier i samme størrelse. De store 150x150 cm. malerier koster omkring 4500 kr. Det samme gælder de aflange 200x100 cm. malerier (den store på det første billede). Vores 80x80 cm. koster omkring 2500 kr. De er alle akrylmalet.

Alle malerierne kommer online på www.lasttouch.dk i slutningen af januar, men vi sælger da gerne inden, hvis det bliver relevant.

Smid mig en mail på mogens |SNABELA| lasttouch.dk, hvis interessen stadig er til stede.

Du må da undervurdere folk hvis du tror de vil betale mere end 1000kr for et fidus-maleri. Men du skulle da ikke være den første.

Prøv at kigge på markedet for den slags pjat på qxl - auktionerne starter fra 800kr (og der er STORE omkostninger forbundet med hvert salg til qxl) - stadig er de meget svære at sælge.

Hvor mange tusinde procents avance har du beregnet? :)

Ærgeligt med den grådighed, det er ellers nogle flotte billeder.

VH Jørgen Olsen

Tillykke Jørgen, igen er det lykkedes dig at vinde prisen som dagens mest usympatisk på Amino, du er ved at blive helt god til det.
Har du overvejet at finde et andet sted at afreagere?
Jeg vil gerne tilbyde dig 1.000 kr. for at blive væk et års tid, sig til hvis det kan være interessant for dig.

Martin

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 523
Skrevet kl. 23:10

Ja og hvad koster det ikke os i flybiletter, fragt af billeder til dk, opbevaring osv. prisen er ok syntes jeg.

Flotte billeder!

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 23:12

Enormt fede billeder! Synd at jeg hverken har den fornødne vægplads eller kapital til dem...

Ang. prisen, som Jørgen Olsen så fint (hmm) kommenterer, så er det genialt, hvis I, som du siger, kan afsætte malerierne. Altså forstået på den gode måde. Det er dumt at sælge noget for 2k, hvis det kan gå for 4k, og så er ligemeget, om det kommer fra Kina, Taiwan eller Danmark. Rigtig godt gået!

Jeg synes dog godt jeres hjemmeside kunne afspejle lidt mere hvad I sælger. Synes måske den virker en smule kede, og jeg kan ikke blive klog på om det bare er et showroom eller en decideret shop? Sådanne billeder kunne sagtens sælges igennem en webshop.

Du er da også meget velkommen til at lægge dem ind på vores kunstportal arwo.dk, hvor du kan få kontakter helt gratis.

Held og lykke med projektet!

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 23:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes prisen er ok. Det er sku da for langt ude at svine manden til fordi han vil tjene penge Indifferent

Hvis du ikke vil / kan betal må du jo på QXL eller igang med at male selv.

Jeg ønsker dig held og lykke med dit salg. hvis du har brug for et link til din side så smid et til www.worldnews.dk!

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 23:35

Hej Mogens,

Rigtig, rigtig cool projekt i har startet op. Jeg elsker kombinationen af forretning og velgørenhed. Jeg synes virkelig det er fedt. Billederne er også rigtig fede.

Tag dig ikke af Jørgen Olsen, han er vist generelt negativ! Jeres projekt sparker så meget røv, hatten af!

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 299
Fra  DForm Skrevet kl. 23:35

Jørgen, du må sgu leve et træls liv for at sige det på godt jysk, hvis du ikke kan glæde dig over andres succes. Istedet for at bitche over prisen, så lad dig istedet inspirere af det, for hvis du som du selv siger, kan lægge 2 og 2 sammen, så har du måske fået foræret en forretningside der ikke var helt dum.

Det er meget sjovere at lade sig inspirere af andres succes and at lade janteloven regere. Synes du også rige folk er nogle svin, fordi du måske ikke selv er det?

Jeg finder stor inspiration fra rige mennesker, for de kan garanteret give mig råd eller værktøjer, så jeg selv kan komme længere, opnå mere eller whatever mit mål måtte være.

Og så kan man altså godt glæde sig på andres vegne samtidig med at man jagter den gode handel!

Og til trådstarter kan jeg blot sige: Super fede malerier - jeg er sikker på at de vil passe ind i mange skandinaviske hjem. Prisen synes jeg er fair, selvom jeg også kender til de mange malerier der sælges billigere på QXL.

Men det er nu engang ikke altid prisen der er den afgørende parameter - i så fald burde jeg og mange andre konsulenter da slet ikke have så meget arbejde, for der findes jo mange som gør det billigere. Det er vel nu engang et spørgsmål om hvad "man" er værd, eller varen for den sags skyld. Kan markedet bære prisen, ja så vil det da være en dårlig forretning at sælge sig selv eller varen billigere.

Er man for billig kan det tvært i mod være direkte skadeligt, da folk sætter lighedstegn mellem pris og kvalitet, så er du for billig, så er det sikkert også noget lort du leverer. Tænk over det...

Det var mine 2 cent...

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:40

Hej Mogens,

Hold da kæft, nogle fede malerier!

Jeg sidder sku og bliver helt misundelig (på den fede måde), det virker virkelig som et fedt projekt i har gang i. Super fedt koncept. At i samtidigt også fungere som en slags charity.. Det er efter min mening helt genialt.

Oh well, har helt sommerfugle i maven på jeres vegne. held og lykke med salget. Ikke utænkeligt jeg kigger forbi jer næste gang jeg skal have købt lidt nyt til at pryde mine vægge. Det kan desværre bare ikke blive lige nu, da pladsen ikke er til det :/

Igen, held og lykke med det hele!

dbh

Rasmus

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)