Hej allesammen... Vi er pt. ved at lægge sidste hånd på http://demo3.democms.dk/ som er en side der henvender sig til autobranchen. Der mangler stadig en del ting at blive lavet, men vi er i fuld krig. Jeg er så småt begyndt at tænke på hvordan man får solgt flest muligt annoncer og får overtalt folk til at ens ide er fantastisk. De virksomheder jeg allerede har talt med, syntes at ideen er god og de vil gerne være med. Så alle de store virksomheder/reference virksomheder kan jeg sagtens selv skaffe. Kan man med fordel, sende et salgsbrev ud ? Det skal siges at jeg er rimelig kendt i den del af branchen, så folk ved godt hvem jeg er og på den måde er det måske lettere at få solgt noget, når man ved hvem der står bag. Men hvad ville du gøre i min situation ??? Jeg håber at I lige vil bruge lidt tid på at hjælpe mig :-) Mvh Jens Kristoffersen |
Hej Jens
Alle 3 forslag er egentlig gode nok.
1. Salgsbreve er altid gode, hvis de dog ikke er så kedelige, at de ender i pejsen på rekordtid, nu er det jo garanteret ikke det eneste salgsbrev de får ind af døren, så du skal udarbejde det så det fanger MED det samme (se AIDA modellen evt.)
2. Dygtige telesælgere koster penge, men de tjener jo også mange penge til virksomheden, hvis de er dygtige nok
3. Det vil kræve sin tid, hvis du selv skal ringe rundt og sælge.. Ved ikke hvor meget salgserfaring du har selv ? Men det er jo altid godt, hvis du er et kendt ansigt i branchen, men du skal nok overveje, om du vil bruge tiden på det, eller det er smartere for dig, at få erfarene sælgere til det, også bruge dit krudt på udviklingen, så du vækster både på udvikling og indtjening !
Det var mine 5 cent