Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lørdags kursus for webshop ejere

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære amino'er og ikke mindst webshop ejere.

Jeg har i et godt stykke tid overvejet muligheden for at oprette nogle erfa grupper (webshops) hvor der kunne udveksles en masse guldkorn. Først og fremmest har jeg oprettet gruppen "webshoppen" som bliver mere og mere aktiv, mit næste skridt bliver et forslag til en kursus dag for shop ejere.

Som jeg har lagt mærke til i vores gruppe og her på amino, har forskellige shop ejere, forskellige kompetencer afhængig af fx interesse område. Derfor vil mit forslag faktisk blive at dette IKKE skal være endnu en foredragsdag med foredrag fra "eksperterne". Nej dagen bliver tilegnet egen og andre deltageres shoppe.

Skulle vi kunne få nogle eksperten/fordragsholdere med, vil jeg mene at de kan komme med korte indlæg til gratis pris. Ikke fordi deres deltagelse ikke kan være guldværd, men fordi forkus ligger et andet sted.

Min ide går på at vi mødes en lørdag morgen et sted i Danmark. Starten kan være morgenbrød og derefter vil der være samlet briefing og evt. indlæg.

Efter dette går vi ud i grupper af 5-6 "shops" hvor gruppe medlemmerne i forvejen har fået til opgave at gennemgå de andre shops og lave feedback. Derefter præsentere den først shop ejer sin shop på fx projecter og når dette er gjort vil han/hun få feedback de næste fx. 30 - 60 min. (sammensætningen af gruppen er selvfølgelig vigtig.)

Dette forsætter også efter middag hvor vi kort efter middag kan udtrække 1-2 shops der kan præsenteres til alle og få den helt store omgang. Samtidig er der også mulighed for at der over middag kan komme forskellige indlæg. 
Indlæggene behøver nødvendigvis ikke være fra eksperter der fortæller om SEO eller hvad de kan finde på, men det kan også være en af os der fx. har haft gode erfaringer med at skifte farve på designet eller andet. 

Vi afslutter selvfølgelig den gode dag med aftensmad og en god flaske rød.

Jeg tror der er VILDT meget at lære og jeg tror man sagtens kan få "røde" øre når man sidder i den "varme" stol. Men det er hele pointen og det er her vi lærer rigtig meget.

Om der er interesse for projektet "derude" ved jeg ikke. Meld tilbage hvis du syntes det er interessant, så skal jeg nok være tovholder. Nu er foredragene jo ofte øst eller vest, så jeg syntes vi skal tage og mødes på midten....omkring fyn, så er der lige langt for øst og vest.  

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 23:48

Rigtig god ide. Godt initiativ. Vi melder os gerne under fanerne. Med 5-6 e-shops i baggagen og adskellige firmaer hvoraf næsten alle er/har været online synes jeg at vi har noget at bidrage med.

Med venlig hilsen

Proseo

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 242
Fra  Unique Play Skrevet kl. 23:58

Hej :)

jeg kunne bestemt godt være interesseret :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 00:03

Rigtig god idé!

Vil også gerne melde mig, hvis det passer med tid og sted.

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 00:18

Det lyder som en rigtig god ide Kenneth

Hvis det bliver skruet rigtig sammen, er jeg sikker på at der ikke er nogen som er gået derfra uden en lang liste med ting der kan laves/ændres eller optimeres. Så opbakning herfra Yes

Fra Skovby, 6470 Sydals
Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 06:58
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:39

Rigtig god ide!

Jeg vil rigtig gerne melde mig til . . .

Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 08:34

Mvh Steen Svalø

www.kirstensdyrebutik.dk Alt i dyreartikler. Alt i gravering. Alt i hundetegn. Alt i skilte.

Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 09:12

Jeg vil også med!

Super godt initiativ...

Har du et sted vi kan være? Ellers skriv lige en besked til mig, Kenneth.

Kh Trine

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 10:24

God idé!

Jeg melder mig også til.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)