Kære amino'er og ikke mindst webshop ejere. Jeg har i et godt stykke tid overvejet muligheden for at oprette nogle erfa grupper (webshops) hvor der kunne udveksles en masse guldkorn. Først og fremmest har jeg oprettet gruppen "webshoppen" som bliver mere og mere aktiv, mit næste skridt bliver et forslag til en kursus dag for shop ejere. Som jeg har lagt mærke til i vores gruppe og her på amino, har forskellige shop ejere, forskellige kompetencer afhængig af fx interesse område. Derfor vil mit forslag faktisk blive at dette IKKE skal være endnu en foredragsdag med foredrag fra "eksperterne". Nej dagen bliver tilegnet egen og andre deltageres shoppe. Min ide går på at vi mødes en lørdag morgen et sted i Danmark. Starten kan være morgenbrød og derefter vil der være samlet briefing og evt. indlæg. Dette forsætter også efter middag hvor vi kort efter middag kan udtrække 1-2 shops der kan præsenteres til alle og få den helt store omgang. Samtidig er der også mulighed for at der over middag kan komme forskellige indlæg. Jeg tror der er VILDT meget at lære og jeg tror man sagtens kan få "røde" øre når man sidder i den "varme" stol. Men det er hele pointen og det er her vi lærer rigtig meget. |
Rigtig god ide. Godt initiativ. Vi melder os gerne under fanerne. Med 5-6 e-shops i baggagen og adskellige firmaer hvoraf næsten alle er/har været online synes jeg at vi har noget at bidrage med.
Med venlig hilsen
Proseo